Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
https://downtherabbithole.nl/default/img/2019/rollover/roll2.jpg
...en doortellen naar roll11.jpg ;-)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Christiaan wrote:

Raskolnikov wrote:
Tenzij ze op Primavera moeten wachten vanmiddag…

Kom maar op anders!


De aankondiging van Primavera duurt over het algemeen toch vrij lang?

Als ik het goed heb begrepen vanmiddag om 17 uur.

Ja, maar die duurt tot 10 uur dacht ik. Lijkt me dat ze 5 uur lang alle acts gaan afspelen in een radioprogramma ofzo.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Chance The Rapper lijkt me ook niet heel gek voor DTRH.

Dit zou een mooie verassing zijn. Maar we moeten niet vergeten dat Mojo ook WooHoh in handen heeft. Een Chance valt misschien teveel tussen headliner/sub om als knaller bij DTRH te plaatsen. Denk dat ze die beter kunnen plaatsen op WooHah gewoon lekker als headliner.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Vandaag dan?? Als het waar is dat zaterdag de kaarten in de verkoop gaan moet er toch wat gaan gebeuren vandaag of morgen..
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Ja vandaag zou het wel moeten gebeuren. Vorig jaar zaten er blijkbaar drie dagen tussen de aankondiging en de voorverkoop. Nu dan twee.

Ik denk dat Tame Impala niet meer kan missen.

Zet daar The Cure en Janelle Monae naast als headliners, dan heb je voor ieder wat wils. Een mooie bovenkant van het affiche. De breedte van het programma zit op DTRH altijd wel snor, daar maak ik me geen zorgen over.
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Ik verwacht ook wel iets vandaag, ja. Kaartverkoop staat namelijk nog steeds vast voor zaterdag 11:00u, maar mocht dit opeens veranderen zal ik het natuurlijk laten weten.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Dat er op social media nog helemaal niets is aangepast doet wel weer het ergste vermoeden...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.993
565
Dat er op social media nog helemaal niets is aangepast doet wel weer het ergste vermoeden…
Dacht precies hetzelfde. Die gaan volgens mij echt niets aankondigen alvorens de nieuwe huisstijl op de socials staat.

@jesperrr: geen nieuws over de vvk?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken