Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Raskolnikov wrote:
Denk dat we nog een dagje mogen wachten…. Bagger.

Morgen wordt een topdag.
1f609.svg

Wat weet jij wat wij niet weten? :cool:
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.351
1.807
Ik denk dat Mattman gokt op Primaveranamen morgen.

En daarmee op kanshebbers voor de Nederlandse festivals voor de zomervakantie.

Toch Mattman? Of heb je informatie die leuk zou zijn om hier te delen ;-)?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
556
Denk dat ie doelt op de info van Jesper (zaterdag vvk) en op basis daarvan gokt dat morgen de eerste namen komen. Dinsdag was volgens mij bij vorige edities van DTRH en LL altijd een populaire dag voor aankondigingen, dus ik zou daar ook mijn geld op zetten.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.351
1.807
Denk dat ie doelt op de info van Jesper (zaterdag vvk) en op basis daarvan gokt dat morgen de eerste namen komen. Dinsdag was volgens mij bij vorige edities van DTRH en LL altijd een populaire dag voor aankondigingen, dus ik zou daar ook mijn geld op zetten.

Klopt, dinsdag is doorgaans de favoriete dag voor namen van beide festivals. Althans, dat gevoel heb ik altijd.

Nou, kom maar op zou ik zeggen!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.191
Denk dat ie doelt op de info van Jesper (zaterdag vvk) en op basis daarvan gokt dat morgen de eerste namen komen. Dinsdag was volgens mij bij vorige edities van DTRH en LL altijd een populaire dag voor aankondigingen, dus ik zou daar ook mijn geld op zetten.

Als het gekoppeld is aan namen Primavera Sound dan zou komende woensdag wat meer voor de hand liggen. In PS Radio zou volgens efestivals-forum gemeld zijn dat de Primavera-namen komende woensdag komen.
Maar waarschijnlijk zijn er met de Roskilde en Werchter lineups al namen bekend die op DTRH staan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
Denk dat ie doelt op de info van Jesper (zaterdag vvk) en op basis daarvan gokt dat morgen de eerste namen komen. Dinsdag was volgens mij bij vorige edities van DTRH en LL altijd een populaire dag voor aankondigingen, dus ik zou daar ook mijn geld op zetten.

Wat Dave hier zegt. ;-)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
Denk trouwens, nu we zeker weten dat Primavera woensdag komt, dat die dag misschien wat interessanter is voor BKS dan DTRH. Want verwacht voor de data wel meer overlap tussen BKS+Primavera. Dus misschien morgen DTRH en -aangezien ze snel weer nieuws beloofden- woensdag BKS samen met Prima?
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Denk trouwens, nu we zeker weten dat Primavera woensdag komt, dat die dag misschien wat interessanter is voor BKS dan DTRH. Want verwacht voor de data wel meer overlap tussen BKS+Primavera. Dus misschien morgen DTRH en -aangezien ze snel weer nieuws beloofden- woensdag BKS samen met Prima?

Klinkt logisch maar wellicht is PS zo’n grote speler dat ze exclusiviteit hebben bedongen voor een headliner die ook op DTRH staat , waardoor ze toch op PS moeten wachten? Mijn gok:Tame Impala
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.351
1.807
Zou het dan vandaag gaan gebeuren? Op site, social media en bij ticketmaster vooralsnog geen enkel teken dat er iets op komst is vooralsnog....
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
visdave34 wrote:
Denk dat ie doelt op de info van Jesper (zaterdag vvk) en op basis daarvan gokt dat morgen de eerste namen komen. Dinsdag was volgens mij bij vorige edities van DTRH en LL altijd een populaire dag voor aankondigingen, dus ik zou daar ook mijn geld op zetten.

Als het gekoppeld is aan namen Primavera Sound dan zou komende woensdag wat meer voor de hand liggen. In PS Radio zou volgens efestivals-forum gemeld zijn dat de Primavera-namen komende woensdag komen.
Maar waarschijnlijk zijn er met de Roskilde en Werchter lineups al namen bekend die op DTRH staan.

Dank iedereen voor de response...vandaag of morgen dus...meestal is het ronde de tijd van 11.00 uur ...afwachten maar ;-)
Als het van Werchter/Roskilde komt dan heb ik wel een lijstje.....
Yungblud / Weezer / Underworld / Tool/ Paul Kalkbrenner / Florence and The Machine /The Cure
Christine & The Queens / Jon Hopkins / Spiritualized

Niet dat ze allemaal op DTRH komen maar een paar uit dit lijstje zouden mij al heel blij maken....plus Massive Attack en/of Arcade Fire

Een mens mag dromen :p
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Morgen gewoon een paar mooie sinterklaas kadootjes.

Yep! Hopelijk is dat het dan...vorig jaar op 28 november al een lading namen en start vvk 1 december. Nu alles een weekje later ;-)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.351
1.807
Wat in ieder geval positief is dat er wel steeds meer interessante mogelijke opties bij lijken te komen.

Las ergens dat New Order ook in hetzelfde weekend op festival staat. Evenals Janelle Monae. Misschien ook spoedig de eerste bekendmakingen van Tame Impala?

Met daarnaast ook nog mogelijkheden op The Cure, Kraftwerk, Massive Attack, Florence And The Machine (al vind ik daar persoonlijk weinig aan), Brockhampton, Vampire Weekend, Smashing Pumpkins, Robyn, Neneh Cherry.... Het kon allemaal veel slechter qua opties.

Misschien Bjork nog wel, al lijkt me dat eerder een BKS-naam.

 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Las ergens dat New Order ook in hetzelfde weekend op festival staat. Evenals Janelle Monae. Misschien ook spoedig de eerste bekendmakingen van Tame Impala?

Dat rijtje mag van mij wel headlinen :)
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
https://downtherabbithole .nl/default/img/2019/intro.mp4

Begint iets aan te komen?

Edit:
https://downtherabbithole.nl/default/img/2019/rollover/roll1.jpg
Verander de 1 bij roll1 voor random getallen (t/m 11) en je ontdekt plaatjes die gebruikt gaan worden op de programmapagina.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken