Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Nog steeds geen The Cure voor BKS aangekondigd, en ik vermoed dat dat ook niet meer gaat gebeuren. Dan toch DTRH? Ondanks het onwaarschijnlijke tourschema?

Ik zou dat wel zo gaaf vinden.

Ik denk het wel! Kan makkelijk joh bij zo'n grote band. Die rijden niet met een gammel busjes door Europa he. ;-)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.351
1.807
Raskolnikov wrote:
Nog steeds geen The Cure voor BKS aangekondigd, en ik vermoed dat dat ook niet meer gaat gebeuren. Dan toch DTRH? Ondanks het onwaarschijnlijke tourschema?

Ik zou dat wel zo gaaf vinden.

Ik denk het wel! Kan makkelijk joh bij zo’n grote band. Die rijden niet met een gammel busjes door Europa he.
1f609.svg

Het is meer dat ze volgens mij nog nergens twee dagen achter elkaar staan. Productioneel gezien moet het natuurlijk gewoon kunnen.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ze zouden ook nog op grote broer LL kunnen staan, zou het wel een klapper vinden voor DTRH :)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.351
1.807
Ze zouden ook nog op grote broer LL kunnen staan, zou het wel een klapper vinden voor DTRH
1f642.svg

Dat zou zeker kunnen, staan in augustus ook her en der.

Denk dat het wel beter bij de doelgroep van DTRH past, maar dat is een persoonlijke inschatting.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
We hebben nog geen Massive Attack festivalsshows toch? Dan zie ik ze niet perse DTRH inhalen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.798
We hebben nog geen Massive Attack festivalsshows toch? Dan zie ik ze niet perse DTRH inhalen.
Die hebben ook pas laatst hun zaaltour bekend gemaakt. Denk dat die dus iets later komen met hun festivalshows (zolang ze die doen dan)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Die hebben ook pas laatst hun zaaltour bekend gemaakt. Denk dat die dus iets later komen met hun festivalshows (zolang ze die doen dan)

Zekers. Als ze een NL festival doen komt dat lekker pas na die show. Maar normaal zie je ze wel al ergens op z'n minst terugkomen op een festival in de zomer. Dat is momenteel niet zo. Ik hoop met je mee!
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.798
Aangezien vorig jaar de eerste aankondiging bestond uit een redelijk pakketje (ongeveer 20 namen) ga ik er van uit dat we dit jaar ook weer een pakketje krijgen. Wat zijn jullie verwachtingen over de aankomende namen? Vorig jaar waren het overigens 2 headliners, dus grote kans dat bijvoorbeeld Tame Impala etc. nog niks aankondigen deze week zo'n soort naam later komt.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.351
1.807
Tame Impala verwachtte ik wel altijd. Maar aangezien die nog nergens bevestigd zijn, zal DTRH deze week echt niet de eeeste zijn die met hen komt.

Denk twee headliners uit rij Cure/Massive Attack/FATM/Kraftwerk.

Heel nieuwsgierig.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Tame Impala verwachtte ik wel altijd. Maar aangezien die nog nergens bevestigd zijn, zal DTRH deze week echt niet de eeeste zijn die met hen komt.

Denk twee headliners uit rij Cure/Massive Attack/FATM/Kraftwerk.

Heel nieuwsgierig.
Massive Attack is ook nog nergens aangekondigd, maar zou wel heel vet zijn. Tame Impala, Massive Attack en Kraftwerk zou ik een heel mooi lijstje vinden. Als subs zou ik graag Beck, Foals en the Good, the Bad and the Queen zien.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.469
1.621
Verwacht Vampire Weekend als een van de eerst aangekondigde headliners nu die niet op BKS lijken te staan en zijn aangekondigd voor Mad Cool. Misschien ook wel Noël Gallagher, terugkeer van the National lijkt me nog wat vroeg.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
556
Jesper wrote:
Kaartverkoop start aankomende zaterdag 8 december om 11:00u.
1f609.svg


Ik kan deze info nergens vinden, bron?
Die info zal nog niet openbaar zijn, maar Jesper heeft al eerder correcte informatie gegeven met betrekking tot (voorverkoop van) concerten nog voordat die bekend werden gemaakt. Dus ik ga ervan uit dat het klopt. Ze zullen dan morgen wel met de eerste namen komen, verwacht ik.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Raskolnikov wrote:
Tame Impala verwachtte ik wel altijd. Maar aangezien die nog nergens bevestigd zijn, zal DTRH deze week echt niet de eeeste zijn die met hen komt.

Denk twee headliners uit rij Cure/Massive Attack/FATM/Kraftwerk.

Heel nieuwsgierig.

Massive Attack is ook nog nergens aangekondigd, maar zou wel heel vet zijn. Tame Impala, Massive Attack en Kraftwerk zou ik een heel mooi lijstje vinden. Als subs zou ik graag Beck, Foals en the Good, the Bad and the Queen zien.

Oe jaa, van dat laatse rijtje hoef alleen GBQ niet zo van mij ....echter als daarmee de andere vijf ( of drie ervan) komen ben ik superblij!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.351
1.807
Raskolnikov wrote:
Tame Impala verwachtte ik wel altijd. Maar aangezien die nog nergens bevestigd zijn, zal DTRH deze week echt niet de eeeste zijn die met hen komt.

Denk twee headliners uit rij Cure/Massive Attack/FATM/Kraftwerk.

Heel nieuwsgierig.

Massive Attack is ook nog nergens aangekondigd, maar zou wel heel vet zijn. Tame Impala, Massive Attack en Kraftwerk zou ik een heel mooi lijstje vinden. Als subs zou ik graag Beck, Foals en the Good, the Bad and the Queen zien.

Massive Attack heeft in in ieder geval wel al zaalshows staan voor 2019. Tame Impala is nog nergens aangekondigd tot dusverre, als ik het goed heb.

Denk ook dat Tame Impala voor veel Europese festivals een grote vis is om aan te kondigen, dat is bij Massive Attack toch wel wat minder, gok ik zo.

Daarom zou het me niet verbazen als DTRH wel met Massive Attack komt, en (nog) niet met Tame Impala.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken