Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Woohah is week na DTRH en de vvk begint 15-12. Logisch redenerend klopt de datum van morgen die Jesper noemde dan wel natuurlijk.

Raskolnikov wrote:
Bad gateway 502 nu

Bij mij hetzelfde…. 13u dan…
1f603.svg
Woo Hah en Lowlands er ook uit. Zal wel een servertje plat liggen denk ik.

Zijn flink wat dingen in de verkoop gegaan. Meerdaagstreinretour, veel verschillende tenten voor het Rabbit Resort, etc. Bij sommige dingen staat geen tickets beschikbaar en bij anderen kun je het gewoon kopen..
Alle links zijn wel afgeschermd dus via de normale zoekfunctie van Ticketmaster zul je er niet komen

Voor wie zijn die dingen dan wel in de verkoop? Soort presale ofzo?

Anyway, nieuwe week, nieuwe kansen.

Jesper wrote:
Verkoop staat bij mij nu op aankomende zaterdag 11:00u (tegelijk met WOO HAH! dus)

Thanks voor het delen!

Benieuwd dan wat de reden voor uitstellen is geweest.
Uitstellen gebeurt vrij vaak met veel concerten. :)
Mijn informatie komt altijd van Ticketmasterpagina's af die nog niet zichtbaar zijn voor het grote publiek, maar gebeurt vrij frequent dat dingen een weekje vooruitgeschoven worden. Afgelopen zaterdag zou bijvoorbeeld de 40-jarige reunieshow van Stray Cats in de AFAS Live in de verkoop zijn gegaan, maar die is ook (ik denk een weekje) uitgesteld. Doet natuurlijk wel iets af aan mijn eigen kredietwaardigheid, maar ach :wink:

Raskolnikov wrote:

Jesper wrote:
Verkoop staat bij mij nu op aankomende zaterdag 11:00u (tegelijk met WOO HAH! dus)

Thanks voor het delen!

Benieuwd dan wat de reden voor uitstellen is geweest.

Uitstellen gebeurt vrij vaak met veel concerten.
1f642.svg

Mijn informatie komt altijd van Ticketmasterpagina’s af die nog niet zichtbaar zijn voor het grote publiek, maar gebeurt vrij frequent dat dingen een weekje vooruitgeschoven worden. Afgelopen zaterdag zou bijvoorbeeld de 40-jarige reunieshow van Stray Cats in de AFAS Live in de verkoop zijn gegaan, maar die is ook (ik denk een weekje) uitgesteld. Doet natuurlijk wel iets af aan mijn eigen kredietwaardigheid, maar ach
1f609.svg

Dat is het risico als je iets deelt, niets van aantrekken en gewoon blijven doen ;-)

Er is activiteit op de afgeschermde Ticketmasterpagina's. Alle relevante pagina's voor DTRH zijn offline gehaald (d.w.z.: ook al heb je de goede link, word je alsnog doorgestuurd naar de startpagina van Ticketmaster). Dat betekent niet dat de pagina's verwijderd zijn, maar dat ze nu echt voor niemand te zien zijn, zelfs niet voor mensen met de werkende linkjes. Dit doet Ticketmaster vaker voor écht grote concerten en evenementen (zodat er niks vooraf uitlekt).

Enfin, lijkt me wel dat er deze week iets bekend wordt gemaakt dan.

Woohah knalt er net Skepta en Brockhampton uit.
Was te verwachten, ben wel blij dat DTRH van huidige rap wordt gespaard ;-)
Die oude hip hop van afgelopen jaren was prima mar daar mag het wel bij blijven

Er is activiteit op de afgeschermde Ticketmasterpagina’s. Alle relevante pagina’s voor DTRH zijn offline gehaald (d.w.z.: ook al heb je de goede link, word je alsnog doorgestuurd naar de startpagina van Ticketmaster). Dat betekent niet dat de pagina’s verwijderd zijn, maar dat ze nu echt voor niemand te zien zijn, zelfs niet voor mensen met de werkende linkjes. Dit doet Ticketmaster vaker voor écht grote concerten en evenementen (zodat er niks vooraf uitlekt).

Enfin, lijkt me wel dat er deze week iets bekend wordt gemaakt dan.

Mooi, laten we het hopen. Zou ook eens tijd worden haha.

Ik vind het juist jammer dat de mooiste hiphopnamen nu al uitgesloten zijn. Dat is het enige wat wat mij betreft nog ontbrak op vorige affiches.

Maar goed, het zal daar wel niet zo goed passen.

Denk wel dat Solange of Janelle in hun eerste drop gaat zitten. Misschien Robyn erbij?

Users who are viewing this thread