Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.334
1.777
Prachtige eerste worp, met aantal persoonlijke favorieten.

Editors vind ik echt een zwaktebod overigens. Toen ik die als eerste zag staan kon ik een gevoel van teleurstelling niet onderdrukken. Zo vaak gezien inmiddels. De pathos van die zanger. Het vuurwerk. Nee.

Maar daarna werd het snel goed gemaakt: Underworld, Thom Yorke, Skepta, Vampire Weekend, Beirut, Kamasi Washington, The Roots, Slowthai, de man van mijn profielfoto haha. David August, Kruanghbin, Agar Agra. Heerlijk gewoon.

Tame Impala en The Cure dan op LL?

 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Maar heel specifiek "Thom Yorke Tomorrow's Modern Boxes" gaat hij dat album dan integraal doen? Aangezien hij (bijna) alles zelf heeft ingespeeld is er geen specifieke groep muzikanten aan verbonden.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.334
1.777
Ik vermoed dat we alle headliners ook meteen hebben hiermee? Underworld en Editors sowieso lijkt me, Thom Yorke de derde? Of komt daar nog 1 naam bij.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.934
8.575
Maar heel specifiek “Thom Yorke Tomorrow’s Modern Boxes” gaat hij dat album dan integraal doen? Aangezien hij (bijna) alles zelf heeft ingespeeld is er geen specifieke groep muzikanten aan verbonden.

Nee, 'Tomorrows Modern Boxes' is gewoon de naam van zijn solo show. Tegen DTRH wordt verwacht dat hij zijn derde plaat uitheeft.

Geweldige shows trouwens. Dit jaar nog gezien in de AB.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
De 'kleinere' namen zijn weer echt bizar goed!

Low, David August, Beirut, Kamasi Washington, Parquet Courts, Ólafur Arnalds..

Thom Yorke, Underworld, Foals & Vampire Weekend er boven geknald, echt heel gaaf!

Had zelf wel liever een Monae gezien i.p.v. Editors maar die zullen uiteraard beter zijn voor de kaartverkoop.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.334
1.777
zworp4 wrote:
Maar heel specifiek “Thom Yorke Tomorrow’s Modern Boxes” gaat hij dat album dan integraal doen? Aangezien hij (bijna) alles zelf heeft ingespeeld is er geen specifieke groep muzikanten aan verbonden.

Nee, ‘Tomorrows Modern Boxes’ is gewoon de naam van zijn solo show. Tegen DTRH wordt verwacht dat hij zijn derde plaat uitheeft.

Geweldige shows trouwens. Dit jaar nog gezien in de AB.

Yes, was ook in AB deze zomer. Fantastisch gewoon.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik kan jullie aanraden om even de video van HENGE - In Praise of Water te kijken. Dit wordt feest.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=2ib6c4sesDg[/video]
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Wel een oke line-up. Met Foals, Vampire Weekend, Olafur Arnalds, Kamasi Washington en Low een mooi rijtje dat ik wel zou willen zien. Maar tegelijk ook veel erbij wat ik absoluut niet zou hoeven zien. En Editors is wel een echt zwaktebod hoor. Een beetje wat ik vaak bij DTRH heb: net niet.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Nogmaals echt hele fijne namen.

Ik hoop (omdat ik zelf niet naar DTRH kan) dat Monae & Tame Impala op Lowlands staan.
Al denk ik dat Monae op BKS staat.

Editors idd wel een zwaktebod, maar trekt toch nog altijd veel publiek .
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Een aantal prima namen die goed passen op DTRH. Headliners vind ik wel wat teleurstellend op Vampire Weekend na. Tenminste ik ga er van uit dat dat de derde headliner is.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik vermoed dat we alle headliners ook meteen hebben hiermee? Underworld en Editors sowieso lijkt me, Thom Yorke de derde? Of komt daar nog 1 naam bij.

Die twee leuke me duidelijk kijkend naar de poster. Het mooie is dat ik door het 'zwaktebod' van de headliner er van uit ging dat Foals of Vampire Weekend ergens wel headliner zou zijn. Dat zijn ze dit jaar dus beide direct niet. Sterk! Thom Yorke is headlinerwaardig als je het mij vraagt maar wie weet krijgen we toch nog een 3e op dat bovenste rijtje.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.334
1.777
Wel een oke line-up. Met Foals, Vampire Weekend, Olafur Arnalds, Kamasi Washington en Low een mooi rijtje dat ik wel zou willen zien. Maar tegelijk ook veel erbij wat ik absoluut niet zou hoeven zien. En Editors is wel een echt zwaktebod hoor. Een beetje wat ik vaak bij DTRH heb: net niet.

Dat is natuurlijk inherent aan festivals: veel wat je niet wilt zien. Op LL hoef ik ook meer dan 100 namen absoluut niet te zien, maar desondanks is dat veruit mijn meest favoriete festival.

Ik kijk het liefst naar de dingen die ik wel graag zie. Als dat qua aantal op 7 of 8 per dag uitkomt op een festival, dan ben ik spekkoper.

Met deze bekendmaking (pas 20% van de hele line-up), zijn ze goed begonnen vind ik.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Editors en Underworld zijn inmiddels wel meer dan bekende headliners, maar verder een mooi programma. Met Thom Yorke, Low, Vampire Weekend, Olafur Arnalds en Kamasi Washington hele mooie namen.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
596
568
Hartstikke mooie eeeste lichting.
Er zijn 35.000 tickets beschikbaar, zijn dat er net zoveel als dit jaar of meer?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.934
8.575
Vind "Editors - Thom Yorke - Underworld" een mooi headlinertrio. Zelfs Editors ja, als je ze naast die andere namen zet. Geeft wat contrast en da's wel goed voor een lineup van DTRH.

Voor de sunset slots: van het rijtje "Foals, The Roots, Vampire Weekend, Robyn en Skepta" lijken me de 3 eerste daarvoor de grootste kanshebbers. Met de 2 andere laat in een tent.

Sterke eerste worp!
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.227
742
mooie lijst, wordt nog een moeilijke keuze dit jaar.
ik wil naar 2 festivals, kiezen uit
paaspop, BKS, Pinkpop, DTRH, Lowlands.
werchter vind ik te massaal, te druk.
afwachten waar de andere festivals mee komen dus.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Vind “Editors – Thom Yorke – Underworld” een mooi headlinertrio. Zelfs Editors ja, als je ze naast die andere namen zet. Geeft wat contrast en da’s wel goed voor een lineup van DTRH.

Voor de sunset slots: van het rijtje “Foals, The Roots, Vampire Weekend, Robyn en Skepta” lijken me de 3 eerste daarvoor de grootste kanshebbers. Met de 2 andere laat in een tent.

Sterke eerste worp!

Waar baseer je je op dat die drie de headliners zijn? Ik kan het zelf nog niet vinden en op het moment worden deze acht namen even groot weergegeven. Alleen de volgorde zegt misschien iets. Geen duidelijke alfabetische volgorde. Maar zou het toch geloofwaardiger vinden als er nog een grotere naam tussen komt te staan.
Vorig jaar 3 headliners en dan eronder 9 namen in alfabetische volgorde.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken