Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.810
1.728
Kan iemand mij wat campinginfo geven? Vorig jaar ging ik vrijdag en kwam dus op de grote camping in het open veld terecht. Nu wil ik donderdagavond alvast gaan. Er schijnt dan een grote bbq op het strand te zijn. Maar mijn vraag: kom je dan automatisch op de camping bij het meertje terecht? Of is er ook een kans dat die dan vol staat en je de weilanden in moet. Of is er dan rond het meer plak genoeg om uit te kiezen.

Rond het meer wordt krap op donderdagavond, als je met een tentje komt kan je vast nog wel ergens tussen, maar als je met een grotere groep wilt is het toch niet zo makkelijk.
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Thom Yorke en Underworld komen op zaterdag 6 juli spelen. Editors kan niet op zondag want doen dan MainSquare. Er komt dus op zondag waarschijnlijk nog wel een aardige naam bij?
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Thijsvdn wrote:
Thom Yorke en Underworld komen op zaterdag 6 juli spelen.

Waar vind je dat?

Op websites van beide staat expliciet zaterdag 6 juli vermeld. Thom Yorke via Waste Headquarters, dat is volgens mij officiële site voor alle Radiohead gerelateerde zaken?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Thom Yorke en Underworld komen op zaterdag 6 juli spelen. Editors kan niet op zondag want doen dan MainSquare. Er komt dus op zondag waarschijnlijk nog wel een aardige naam bij?

of Foals sluit af?
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Thijsvdn wrote:
Thom Yorke en Underworld komen op zaterdag 6 juli spelen. Editors kan niet op zondag want doen dan MainSquare. Er komt dus op zondag waarschijnlijk nog wel een aardige naam bij?

of Foals sluit af?

Zou best kunnen. Echter, vorig jaar werd 3e headliner Paak ook pas in het nieuwe jaar bekend. Kan nog alle kanten op.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
521
visdave34 wrote:

Thijsvdn wrote:
Thom Yorke en Underworld komen op zaterdag 6 juli spelen.


Waar vind je dat?

Op websites van beide staat expliciet zaterdag 6 juli vermeld. Thom Yorke via Waste Headquarters, dat is volgens mij officiële site voor alle Radiohead gerelateerde zaken?
Thanks! Dat van Waste klopt inderdaad. Sorry, ik was te lui om zelf te zoeken... ;)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Stefan wrote:

Thijsvdn wrote:
Thom Yorke en Underworld komen op zaterdag 6 juli spelen. Editors kan niet op zondag want doen dan MainSquare. Er komt dus op zondag waarschijnlijk nog wel een aardige naam bij?


of Foals sluit af?

Zou best kunnen. Echter, vorig jaar werd 3e headliner Paak ook pas in het nieuwe jaar bekend. Kan nog alle kanten op.
Klopt, ik zou het wel toejuichen nog een grotere naam erbij ;-)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
521
Thijsvdn wrote:

Stefan wrote:

Thijsvdn wrote:
Thom Yorke en Underworld komen op zaterdag 6 juli spelen. Editors kan niet op zondag want doen dan MainSquare. Er komt dus op zondag waarschijnlijk nog wel een aardige naam bij?


of Foals sluit af?


Zou best kunnen. Echter, vorig jaar werd 3e headliner Paak ook pas in het nieuwe jaar bekend. Kan nog alle kanten op.

Klopt, ik zou het wel toejuichen nog een grotere naam erbij
1f609.svg
Zeker, maar wat betekent het voor Yorke en Underworld? Gaan die dan clashen? Staat één van beide niet in het donker? Of gaan ze het voor elkaar krijgen om één van hen in een tent te zetten?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Grote dansacts staan wel vaker in de Teddy op de zaterdagavond ...zoals Flume (16), Odesza (18) & Nicolaas Jaar (17)
Dus dat kan wel eens de stek van Underworld worden....deels tegenover York Op de Hottot
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Grote dansacts staan wel vaker in de Teddy op de zaterdagavond …zoals Flume (16), Odesza (18) & Nicolaas Jaar (17)
Dus dat kan wel eens de stek van Underworld worden….deels tegenover York Op de Hottot

Zou voor mij overigens dan de 1e keer worden dat ik niet naar de dansact ga...York wil ik niet missen en is bovendien ook dansbaar ;-)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Underworld en Thom Yorke zijn wel echt een pak groter he. Zou ik gek vinden als je als festival zoals DTRH zo'n twee mooie namen op één dag hebt en ze dan laten clashen.

Grote dansacts staan wel vaker in de Teddy op de zaterdagavond …zoals Flume (16), Odesza (18) & Nicolaas Jaar (17)
Dus dat kan wel eens de stek van Underworld worden….deels tegenover York Op de Hottot
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Underworld en Thom Yorke zijn wel echt een pak groter he. Zou ik gek vinden als je als festival zoals DTRH zo’n twee mooie namen op één dag hebt en ze dan laten clashen.


Stefan wrote:
Grote dansacts staan wel vaker in de Teddy op de zaterdagavond …zoals Flume (16), Odesza (18) & Nicolaas Jaar (17)
Dus dat kan wel eens de stek van Underworld worden….deels tegenover York Op de Hottot

Ik denk dat je Underworld dan toch iets overschat. Toch wat meer voor de oudere garde dance liefhebbers schat ik dan weer in....
Bovendien de doorsnee Underworld en Yorke fans clashen niet massaal gok ik.
Dat het voor ons festival verslaafden nu al blokkenschema stress oplevert zegt meer iets over ons ..hahaha

Vorig jaar was de zaterdagavond Odesza tegenover Paak
2017 Fleet Foxes tegenover Nicolaas Jaar ( die afsloot in de Teddy)
2016The National tegenover Flume (die afsloot in de Teddy)
Dus wellicht kiezen ze wel voor eerst Yorke en dan Underworld in de Teddy met kleine overlap!

Leuk dit speculeren vooraf ;-)
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Ik denk dat je Underworld dan toch iets overschat. Toch wat meer voor de oudere garde dance liefhebbers schat ik dan weer in….
Bovendien de doorsnee Underworld en Yorke fans clashen niet massaal gok ik.
Je hebt niet meegekregen dat Underworld vorige maand twee shows in Amsterdam deed die in no time waren uitverkocht? Ze zijn nog steeds een grote act (en ja, dat komt voornamelijk door hun werk van 20 jaar geleden, dat zal niemand ontkennen) en ze hebben ook de naam live erg goed te zijn.

Bovendien, als Underworld alleen voor de oudere garde is, waarom Thom Yorke dan niet? Gaat dat niet anders in de dance? Ik was 2 weken geleden bij Derrick May in Perron, die is nog van een generatie voor mij, maar ik had nou niet het idee dat er veel mensen van mijn leeftijd, laat staan ouder, waren.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Stefan wrote:
Ik denk dat je Underworld dan toch iets overschat. Toch wat meer voor de oudere garde dance liefhebbers schat ik dan weer in….
Bovendien de doorsnee Underworld en Yorke fans clashen niet massaal gok ik.


Je hebt niet meegekregen dat Underworld vorige maand twee shows in Amsterdam deed die in no time waren uitverkocht? Ze zijn nog steeds een grote act (en ja, dat komt voornamelijk door hun werk van 20 jaar geleden, dat zal niemand ontkennen) en ze hebben ook de naam live erg goed te zijn.

Bovendien, als Underworld alleen voor de oudere garde is, waarom Thom Yorke dan niet? Gaat dat niet anders in de dance? Ik was 2 weken geleden bij Derrick May in Perron, die is nog van een generatie voor mij, maar ik had nou niet het idee dat er veel mensen van mijn leeftijd, laat staan ouder, waren.

Temp.. in Amsterdam weet ik de capaciteit niet van, was me niet ontgaan hoor. Maar het is geen Ziggo zoals de Editors uitverkopen natuurlijk...
Ach ja we zullen wel zien hoe het blokkenschema wordt ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken