Down The Rabbit Hole 2019 – Nieuws en geruchten

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Stefan wrote:
Zo meteen maar eens even groepstickets scoren ….

Is het jullie gelukt? ons lukt het niet, ze lijken uitverkocht…
1 van de 2 gewenste...de rest heeft los gekocht.
Veel anderen hebben ze ook niet kunnen scoren...
Betekent dat er nu al 6000 plus tickets zijn verkocht!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
520
Hier ook een groepsticket in de pocket! Eerste keer DTRH en heb er super veel zin in. Daarmee ook mijn festivalzomer definitief gepland: BKS en DTRH, we blijven lekker in eigen land komend jaar!
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Denk dat Underworld groter is dan Thom Yorke, die solo albums van Yorke zijn echt niet zo super bijzonder en het is vooral de bekendheid van Radiohead die hem populair maakt, Underworld gewoon nog mateloos populair en zo hoog lag die gemiddelde leeftijd niet bij de shows in De Marktkantine. In 2017 nog 3 avonden Ronda met gemak vol gekregen dus animo is er echt wel voor. Vorig jaar voor tienduizenden mensen Mad Cool op de Main afgesloten en dat hele veld ging los, zij lijken mij veel fijner op een open lucht podium dan Yorke.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Denk dat Underworld groter is dan Thom Yorke, die solo albums van Yorke zijn echt niet zo super bijzonder en het is vooral de bekendheid van Radiohead die hem populair maakt, Underworld gewoon nog mateloos populair en zo hoog lag die gemiddelde leeftijd niet bij de shows in De Marktkantine. In 2017 nog 3 avonden Ronda met gemak vol gekregen dus animo is er echt wel voor. Vorig jaar voor tienduizenden mensen Mad Cool op de Main afgesloten en dat hele veld ging los, zij lijken mij veel fijner op een open lucht podium dan Yorke.

Ben ik met je eens. Ik verwacht Yorke eerder in een tent. Underworld gaat de main gewoon afsluiten. Een headliner van formaat zou nog tussen Editors en Underworld weten te komen maar anders ga ik uit van Foals misschien?
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:
Denk dat Underworld groter is dan Thom Yorke, die solo albums van Yorke zijn echt niet zo super bijzonder en het is vooral de bekendheid van Radiohead die hem populair maakt, Underworld gewoon nog mateloos populair en zo hoog lag die gemiddelde leeftijd niet bij de shows in De Marktkantine. In 2017 nog 3 avonden Ronda met gemak vol gekregen dus animo is er echt wel voor. Vorig jaar voor tienduizenden mensen Mad Cool op de Main afgesloten en dat hele veld ging los, zij lijken mij veel fijner op een open lucht podium dan Yorke.

Ben ik met je eens. Ik verwacht Yorke eerder in een tent. Underworld gaat de main gewoon afsluiten. Een headliner van formaat zou nog tussen Editors en Underworld weten te komen maar anders ga ik uit van Foals misschien?

Foals + Vampire Weekend lijkt me best een mooie coheadline voor Down The Rabbit Hole
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zekers! Mooi indieavondje. Vampire Weekend nog met een mooi zonnetje op het gezicht en daarna de nacht in met Foals.
Robyn lijkt me een mooie afsluiter voor de tent.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Ok, ik ben dus zo'n slome die dacht kaartjes van iemand over te nemen. Iemand had een groepsticket en verkocht er een paar. Normaal ben ik echt voorzichtig maar op de een of andere manier vertrouwde ik het. 280 euro overgemaakt en er kwamen geen kaartjes. Facebook account is ook verdwenen. Het zag er zeer betrouwbaar uit met 217 vrienden etc. Ik voel me echt stom dat ik er ben ingetrapt. De "verkoper" plaatste zijn bericht op de Facebook pagina van DTRH. Zo jammer dit.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.513
Denk dat Underworld groter is dan Thom Yorke, die solo albums van Yorke zijn echt niet zo super bijzonder en het is vooral de bekendheid van Radiohead die hem populair maakt, Underworld gewoon nog mateloos populair en zo hoog lag die gemiddelde leeftijd niet bij de shows in De Marktkantine. In 2017 nog 3 avonden Ronda met gemak vol gekregen dus animo is er echt wel voor. Vorig jaar voor tienduizenden mensen Mad Cool op de Main afgesloten en dat hele veld ging los, zij lijken mij veel fijner op een open lucht podium dan Yorke.

Ik weet het niet hoor. Yorke is toch een pak exclusiever dan Underworld en uiteindelijk ook een grotere 'naam'. Underworld staat elk jaar wel ergens in Nederland, sterker nog: de afgelopen 10 jaar kon je Underworld 21(!) keer aan het werk zien in NL. Zelfs een show van Editors is zeldzamer. Voel sowieso ook veel meer animo voor Yorke (op social media, in de pers).

Had misschien ook mijn twijfels gehad voor die show van Yorke op zo'n podium, mocht ik die show niet gezien hebben. Maar ik kan je zeggen: die staat als een huis. M'n concertmaat kende geen solonummers maar was ook compleet overdonderd. Lijkt me in ieder geval specialer en stoerder om hem eens op de Hotot neer te zetten (ook visueel opvallender). En ik denk eerlijk gezegd ook dat ze dat gaan doen, Yorke is een unieke boeking en het zou me niet verbazen dat ze die de hoogste spot gaan geven. Met alle respect voor Underworld trouwens! Ook hen vind ik fantastisch. Maar persoonlijk heb ik die wel al genoeg gezien.

En die tent gaat hoe dan ook veel te klein zijn, wie van de 2 er ook in zal staan.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ok, ik ben dus zo’n slome die dacht kaartjes van iemand over te nemen. Iemand had een groepsticket en verkocht er een paar. Normaal ben ik echt voorzichtig maar op de een of andere manier vertrouwde ik het. 280 euro overgemaakt en er kwamen geen kaartjes. Facebook account is ook verdwenen. Het zag er zeer betrouwbaar uit met 217 vrienden etc. Ik voel me echt stom dat ik er ben ingetrapt. De “verkoper” plaatste zijn bericht op de Facebook pagina van DTRH. Zo jammer dit.

Bagger zeg. Enorm balen, zo’n fucking oplichter.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ok, ik ben dus zo’n slome die dacht kaartjes van iemand over te nemen. Iemand had een groepsticket en verkocht er een paar. Normaal ben ik echt voorzichtig maar op de een of andere manier vertrouwde ik het. 280 euro overgemaakt en er kwamen geen kaartjes. Facebook account is ook verdwenen. Het zag er zeer betrouwbaar uit met 217 vrienden etc. Ik voel me echt stom dat ik er ben ingetrapt. De “verkoper” plaatste zijn bericht op de Facebook pagina van DTRH. Zo jammer dit.
Oh..das balen zeg, duur leergeld!
hopelijk heb je nog de mogelijkheid om tickets te kopen en te gaan?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
James wrote:
Denk dat Underworld groter is dan Thom Yorke, die solo albums van Yorke zijn echt niet zo super bijzonder en het is vooral de bekendheid van Radiohead die hem populair maakt, Underworld gewoon nog mateloos populair en zo hoog lag die gemiddelde leeftijd niet bij de shows in De Marktkantine. In 2017 nog 3 avonden Ronda met gemak vol gekregen dus animo is er echt wel voor. Vorig jaar voor tienduizenden mensen Mad Cool op de Main afgesloten en dat hele veld ging los, zij lijken mij veel fijner op een open lucht podium dan Yorke.

Ik weet het niet hoor. Yorke is toch een pak exclusiever dan Underworld en uiteindelijk ook een grotere ‘naam’. Underworld staat elk jaar wel ergens in Nederland, sterker nog: de afgelopen 10 jaar kon je Underworld 21(!) keer aan het werk zien in NL. Zelfs een show van Editors is zeldzamer. Voel sowieso ook veel meer animo voor Yorke (op social media, in de pers).

Had misschien ook mijn twijfels gehad voor die show van Yorke op zo’n podium, mocht ik die show niet gezien hebben. Maar ik kan je zeggen: die staat als een huis. M’n concertmaat kende geen solonummers maar was ook compleet overdonderd. Lijkt me in ieder geval specialer en stoerder om hem eens op de Hotot neer te zetten (ook visueel opvallender). En ik denk eerlijk gezegd ook dat ze dat gaan doen, Yorke is een unieke boeking en het zou me niet verbazen dat ze die de hoogste spot gaan geven. Met alle respect voor Underworld trouwens! Ook hen vind ik fantastisch. Maar persoonlijk heb ik die wel al genoeg gezien.

En die tent gaat hoe dan ook veel te klein zijn, wie van de 2 er ook in zal staan.

Had het niet beter kunnen zeggen.... :idea:
Overigens hoop ik ze wel beide te 100 % kunnen zien ...dat dan weer wel!
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Onibaba wrote:
Ok, ik ben dus zo’n slome die dacht kaartjes van iemand over te nemen. Iemand had een groepsticket en verkocht er een paar. Normaal ben ik echt voorzichtig maar op de een of andere manier vertrouwde ik het. 280 euro overgemaakt en er kwamen geen kaartjes. Facebook account is ook verdwenen. Het zag er zeer betrouwbaar uit met 217 vrienden etc. Ik voel me echt stom dat ik er ben ingetrapt. De “verkoper” plaatste zijn bericht op de Facebook pagina van DTRH. Zo jammer dit.

Oh..das balen zeg, duur leergeld!
hopelijk heb je nog de mogelijkheid om tickets te kopen en te gaan?

Nee, onze lol is er helaas af. Als we nogmaals kaartjes moeten kopen, komen we op 620 euro. Daar komt eten en drinken nog bij. Helaas te duur.
Vorig jaar heb ik hetzelfde gedaan via dit forum. Dat ging prima. Ik had daarvoor ook telefonisch contact en de verkoop ging via Ticketswap. Dit jaar dus in mijn enthousiasme de verkeerde getroffen. Normaal ben ik dus echt voorzichtig met (grote) aankopen van mensen via internet. Het was zo slinks opgezet. Achteraf onbegrijpelijk dat ik niet voorzichtiger was. Ik was blijkbaar in een goedgelovige bui.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
mattman wrote:

James wrote:
Denk dat Underworld groter is dan Thom Yorke, die solo albums van Yorke zijn echt niet zo super bijzonder en het is vooral de bekendheid van Radiohead die hem populair maakt, Underworld gewoon nog mateloos populair en zo hoog lag die gemiddelde leeftijd niet bij de shows in De Marktkantine. In 2017 nog 3 avonden Ronda met gemak vol gekregen dus animo is er echt wel voor. Vorig jaar voor tienduizenden mensen Mad Cool op de Main afgesloten en dat hele veld ging los, zij lijken mij veel fijner op een open lucht podium dan Yorke.


Ik weet het niet hoor. Yorke is toch een pak exclusiever dan Underworld en uiteindelijk ook een grotere ‘naam’. Underworld staat elk jaar wel ergens in Nederland, sterker nog: de afgelopen 10 jaar kon je Underworld 21(!) keer aan het werk zien in NL. Zelfs een show van Editors is zeldzamer. Voel sowieso ook veel meer animo voor Yorke (op social media, in de pers).

Had misschien ook mijn twijfels gehad voor die show van Yorke op zo’n podium, mocht ik die show niet gezien hebben. Maar ik kan je zeggen: die staat als een huis. M’n concertmaat kende geen solonummers maar was ook compleet overdonderd. Lijkt me in ieder geval specialer en stoerder om hem eens op de Hotot neer te zetten (ook visueel opvallender). En ik denk eerlijk gezegd ook dat ze dat gaan doen, Yorke is een unieke boeking en het zou me niet verbazen dat ze die de hoogste spot gaan geven. Met alle respect voor Underworld trouwens! Ook hen vind ik fantastisch. Maar persoonlijk heb ik die wel al genoeg gezien.

En die tent gaat hoe dan ook veel te klein zijn, wie van de 2 er ook in zal staan.

Had het niet beter kunnen zeggen….
1f4a1.svg

Overigens hoop ik ze wel beide te 100 % kunnen zien …dat dan weer wel!

Ik ben serieus bang dat ze tegenover elkaar geprogrammeerd worden. Underworld op hoofdpodium, Yorke in de grootste tent.

Zou echt zonde zijn: de laatste optredens die ik van beiden heb gezien behoren tot de besten ooit. Het commentaar van Mattman over het optreden in de AB kan ik alleen maar beamen.
 

Daft Punkert

Playlistbediener
12 feb 2017
11
0
Een week na DTRH op Bilbao BKK live met o.a. Vince staples, Hot chip, the Strokes, Rosalia. Weekend ervoor maar even naar Beuningen komen
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Stefan wrote:

mattman wrote:

James wrote:
Denk dat Underworld groter is dan Thom Yorke, die solo albums van Yorke zijn echt niet zo super bijzonder en het is vooral de bekendheid van Radiohead die hem populair maakt, Underworld gewoon nog mateloos populair en zo hoog lag die gemiddelde leeftijd niet bij de shows in De Marktkantine. In 2017 nog 3 avonden Ronda met gemak vol gekregen dus animo is er echt wel voor. Vorig jaar voor tienduizenden mensen Mad Cool op de Main afgesloten en dat hele veld ging los, zij lijken mij veel fijner op een open lucht podium dan Yorke.


Ik weet het niet hoor. Yorke is toch een pak exclusiever dan Underworld en uiteindelijk ook een grotere ‘naam’. Underworld staat elk jaar wel ergens in Nederland, sterker nog: de afgelopen 10 jaar kon je Underworld 21(!) keer aan het werk zien in NL. Zelfs een show van Editors is zeldzamer. Voel sowieso ook veel meer animo voor Yorke (op social media, in de pers).

Had misschien ook mijn twijfels gehad voor die show van Yorke op zo’n podium, mocht ik die show niet gezien hebben. Maar ik kan je zeggen: die staat als een huis. M’n concertmaat kende geen solonummers maar was ook compleet overdonderd. Lijkt me in ieder geval specialer en stoerder om hem eens op de Hotot neer te zetten (ook visueel opvallender). En ik denk eerlijk gezegd ook dat ze dat gaan doen, Yorke is een unieke boeking en het zou me niet verbazen dat ze die de hoogste spot gaan geven. Met alle respect voor Underworld trouwens! Ook hen vind ik fantastisch. Maar persoonlijk heb ik die wel al genoeg gezien.

En die tent gaat hoe dan ook veel te klein zijn, wie van de 2 er ook in zal staan.


Had het niet beter kunnen zeggen….
1f4a1.svg

Overigens hoop ik ze wel beide te 100 % kunnen zien …dat dan weer wel!

Ik ben serieus bang dat ze tegenover elkaar geprogrammeerd worden. Underworld op hoofdpodium, Yorke in de grootste tent.

Zou echt zonde zijn: de laatste optredens die ik van beiden heb gezien behoren tot de besten ooit. Het commentaar van Mattman over het optreden in de AB kan ik alleen maar beamen.

Ben er ook bang voor, al denk ik dat Tent en hoofdpodium ook omgedraaid kunnen zijn.
Wellicht heeft Yorke een vergelijkbare exclusieve deal als Nick Cave dat er niets tegenover staat. Al lijkt me dat voor de zaterdagavond dan weer onlogisch, Nick Cave was op zondag. Radiohead had dit wel op BKS dacht ik, ook op zondag!
Mocht het (deels) tegelijk zijn ga ik 100% voor de hele show van Yorke... is voor mij toch unieker
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Stefan wrote:

Onibaba wrote:
Ok, ik ben dus zo’n slome die dacht kaartjes van iemand over te nemen. Iemand had een groepsticket en verkocht er een paar. Normaal ben ik echt voorzichtig maar op de een of andere manier vertrouwde ik het. 280 euro overgemaakt en er kwamen geen kaartjes. Facebook account is ook verdwenen. Het zag er zeer betrouwbaar uit met 217 vrienden etc. Ik voel me echt stom dat ik er ben ingetrapt. De “verkoper” plaatste zijn bericht op de Facebook pagina van DTRH. Zo jammer dit.


Oh..das balen zeg, duur leergeld!
hopelijk heb je nog de mogelijkheid om tickets te kopen en te gaan?

Nee, onze lol is er helaas af. Als we nogmaals kaartjes moeten kopen, komen we op 620 euro. Daar komt eten en drinken nog bij. Helaas te duur.
Vorig jaar heb ik hetzelfde gedaan via dit forum. Dat ging prima. Ik had daarvoor ook telefonisch contact en de verkoop ging via Ticketswap. Dit jaar dus in mijn enthousiasme de verkeerde getroffen. Normaal ben ik dus echt voorzichtig met (grote) aankopen van mensen via internet. Het was zo slinks opgezet. Achteraf onbegrijpelijk dat ik niet voorzichtiger was. Ik was blijkbaar in een goedgelovige bui.

Balen man!
Kan je geen crowdfundig opzetten ofzo iets...dat je maten allemaal 10 euro betalen zodat jullie toch mee kunnen!
Van mij krijg je zo een tientje, wie doet er mee? :cool:
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Ha die Stefan! Bedankt voor je bericht, dat doet mijn vertrouwen in de mensheid weer goed. Super aardig van je maar dat is niet mijn bedoeling. Ik wilde mijn verhaal gewoon even kwijt. Het blijft toch mijn verantwoordelijkheid. Ik zal er ook over ophouden. Dit forum moet wel lekker positief blijven.

Wat ik nog wel kwijt wil: ik blijf het jammer vinden dat niet iedereen gebruik kan maken van een early bird ticket. Zo'n groepsticket vind ik niet zo handig en dat werkt ook zwarthandelaren in de hand. We gaan ook altijd met een vriendengroep maar het gaat altijd hetzelfde; vier of zes personen kopen direct en de rest wacht nog even, twijfelt etc. Dan kunnen de "die-hards" die direct een kaartje willen kopen maar niet op 10 personen komen, niet gebruik maken van die korting. Dat vond ik de eerste paar jaar dan toch beter. Gewoon de eerste 5.000 kaarten met korting en dan wie het eerst komt. Lijkt me eerlijker voor iedereen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ha die Stefan! Bedankt voor je bericht, dat doet mijn vertrouwen in de mensheid weer goed. Super aardig van je maar dat is niet mijn bedoeling. Ik wilde mijn verhaal gewoon even kwijt. Het blijft toch mijn verantwoordelijkheid. Ik zal er ook over ophouden. Dit forum moet wel lekker positief blijven.

Wat ik nog wel kwijt wil: ik blijf het jammer vinden dat niet iedereen gebruik kan maken van een early bird ticket. Zo’n groepsticket vind ik niet zo handig en dat werkt ook zwarthandelaren in de hand. We gaan ook altijd met een vriendengroep maar het gaat altijd hetzelfde; vier of zes personen kopen direct en de rest wacht nog even, twijfelt etc. Dan kunnen de “die-hards” die direct een kaartje willen kopen maar niet op 10 personen komen, niet gebruik maken van die korting. Dat vond ik de eerste paar jaar dan toch beter. Gewoon de eerste 5.000 kaarten met korting en dan wie het eerst komt. Lijkt me eerlijker voor iedereen.

Helemaal mee eens! Ik vind die groepskorting wel fijn (we zijn ook altijd met forse groep), maar dit werkt doorverkoop (en woekerwinst!) wel gigantisch in de hand. Als je nu met 8 bent, koop je 10 kaarten en verkoop je de rest door. En als dat voor aankoopprijs is, is dat niet eens zo bezwaarlijk. Maar mensen willen er aan verdienen, dat is naar.
 

rubberenrobbie

Playlistbediener
26 feb 2018
35
3
Zoals iemand al eerder zei"Duur leergeld" Ik vind het erg sneu voor je. Groter tuig dan die oplichters is er niet.
Ik heb het ook een keer gehad, vrijwel iedereen hier wel eens denk ik.
Mijn oproep aan iedereen. Koop nooit, maar dan ook NOOIT kaarten van anderen mits het bekenden van je zijn.
Alleen via Ticketswap zit je safe, ook nog heel makkelijk in gebruik. Voor aankoop en verkoop trouwens. Max 20 % erbij op, maar vaak onder de aanschafprijs bij kleinere concerten.
Gewoon een basisprincipe hiervan maken. En niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Dan maar een keer een concert missen.
Onthoud die gast wel, kan zijn dat hij zijn facebookprofiel tijdelijk onzichtbaar heeft gemaakt en straks weer terugkomt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken