Down The Rabbit Hole 2018 - Nieuws en geruchten

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Zo dat zijn beste namen:

Nick Cave
Queens of the Stone Age
Franz Ferdinand
David Byrne
Black Madonna
Fink
Nils Frahm
Odesza
Sampha
JAmes Holden
Portugal.The man

Etcetera.

Tickets 150. Groepskorting per 10 is 30 euro per kaartje.

Heel tevreden hiermee, wow.

Is inderdaad een heel mooi programma; mooi dat dit festival zich door ontwikkelt. Het zal mij niet overhalen om naar Beuningen te gaan (ga Nils Frahm bijvoorbeeld zien in Eindhoven).
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.245
4.521
Hij stond al op mijn to do lijstje, maar met deze lading namen ben ik wel zeker overgehaald!
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Staat overigens nog nergens iets over eventuele uitbreiding van de capaciteit van het festival.. Ze hebben er nu wel de namen voor, maar van mij mag de limiet op 25.000 blijven
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
OK OK, ik kies elk jaar voor BKS. Maar met deze line-up wordt het toch wel een bietje twijfelen. ....slaap zacht met Nick Cave als hoofdact....
even snip-snap naar het BKS forum.....
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Sow hey, zo'n beetje elke naam is raak! Nick Cave & QOTSA, zeer netjes. Maar ook wat eronder staat: James Holden, David Byrne, Fink, Sampha, James Holden, Goldlink, Franz Ferdinand, Nils Frahm. Sjezus. Hebben ze goed voor elkaar!
 

lexisgeheim

Playlistbediener
21 nov 2017
6
0
Ik laat even een traantje van geluk om dese Line Up.
David Byrne en Queens had ik niet durven dromen... even als Jon Hopkins en The Black Madonna
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Wow...wat een line-up! Alleen Nick Cave is voor mij al reden om te gaan. De rest is een leuk extraatje... :p

Jammer dat de early bird actie is verdwenen. Dat scheelde mooi 50 euro!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Wow…wat een line-up! Alleen Nick Cave is voor mij al reden om te gaan. De rest is een leuk extraatje…
1f61b.svg


Jammer dat de early bird actie is verdwenen. Dat scheelde mooi 50 euro!

De korting met groepstickets is ook mooi. Toch 30 euro minder. Inclusief reserveringskosten kom ik op 130 euro. Dat is gewoon best oke, zeker als je ziet wat er nu al staat. Moet nog een headliner bij nota bene.

Gok Massive Attack of Elbow.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Ik heb lang geen 10 vrienden.... :wink:

Ik heb het uiteraard voorgesteld. Bij ons groepje zitten een aantal diehards en die kopen direct een kaartje.
Daarbij hangen er veel twijfelaars die later een kaartje kopen. Dus dit is lastiger te organiseren. Per kaartje een early bird korting is dan handiger. Maar ik ga nu dus niet lopen klagen. Het is nu al een mooie line-up. Zin in!!

En ik hoop dan toch op Massive Attack ipv Elbow...dan is het feest helemaal compleet!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.197
10.581
Wow, dit is een nette line-up zeg.. Voor de vaste DTRH gangers een erg mooi kadootje!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Ik laat even een traantje van geluk om dese Line Up.
David Byrne en Queens had ik niet durven dromen… even als Jon Hopkins en The Black Madonna

Iedereen weet toch dat David Byrne wel echt vergane glorie is he ? Hopelijk blijft ie vd dope af als ie optreedt in Beuningen.
Maar goed, zijn comboplaat met St Vincent was wel weer echt leuk.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.937
6.180
Okee, DTRH staat dus mooi op de agenda met zo'n eerste pakje namen..! Nu nog wat vrienden overtuigen haha.. Heerlijk dit!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Wat David Byrne betreft ik kan me niet zo veel voorstellen.

Talking Heads vind ik super, maar speelt hij daar veel van?
Heeft hij veel solo materiaal? Want het lijkt me meer iemand die nogal durft experimenteren en meer samenwerkingen doet en dergelijke.

Kortom waar kan ik best beginnen met luisteren als ik me wat wil voorbereiden op zijn live shows deze zomer?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Nou, de eerste sensatie is voorbij. Twee topheadliners voor dit festival. Nick Cave verwachtte ik al, dat QOTSA er ook nog bij staat is verrassend. De derde headliner zal kleiner zijn, hopelijk Massive Attack. Maar dat zou een prachtige rij namen bovenaan het affiche zijn.

Wat ik ook leuk vind, is dat er ook meteen een goed begin is gemaakt met het 'middenprogramma'. Uitstekende dancenamen (Black Madonna, James Holden, Jon Hopkins). Ook keurig enkele einde middag, begin avondnamen onder de headliners (Franz Ferdinand, Calexico, David Byrne, Fink).

Interessante namen zijn natuurlijk Sampha (vorig jaar al heel goed op LL), Nils Frahm (al zie ik die ook al in Doornroosje), J. Bernardt (niet mijn ding, maar wel erg populair), Yungblud, Portugal.The Man. Harder spul met Idles en Oh Sees.

Niet te vroeg juichen natuurlijk, maar het lijkt er op dat ze ook voor de undercard voldoende aandacht hebben gehad.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Wat een lineup. Vraag me af hoe BKS dit gaat (kan) counteren.

Nick Cave alleen al is de moeite. De rest is gewoon een dikke vette kers.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Begin langzaam enthousiast te worden met name over het programma onder de headlines. QOTSA en Nick Cave staan gewoon niet op mijn verlanglijstje. De eerste heb ik al te vaak gezien om me nog te boeien en Nick is een beetje te treurig voor mij (Ahoni heb ik ook laten schieten).
Wie weet laat ik me wel door beide verrassen, zo ben ik dan ook wel weer....plus de derde headliner komt nog.....(Massive Attack of The XX graag)
Heel blij met de dance namen (Holden en Hopkins) en Byrne en FF.

Tot zover mijn smaakpolitie opinie....ik ga sowieso met al mijn matties ;-)
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Wauw wat een lekkere namen zeg!!! Wilde eigenlijk overslaan maar denk dat ik toch maar wederom van de partij ga zijn
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken