Down The Rabbit Hole 2018 - Nieuws en geruchten

Arcade fire lijkt me misschien ook iets te veel van het goede, maar aan de andere kant hebben ze nog geen data in Nederland staan voor 2018. Daarnaast vallen Pinkpop en bks in mijn ogen al af als optie, aangezien ze op Pinkpop geen headlinespot zullen krijgen en vorig jaar al op bks stonden. Misschien Lowlands maar verwacht dat ze vooral festivals in juni juli doen nu met de bevestiging van hurricane en southside.

Zou Beck nog een optie zijn? Hij heeft een nieuwe cd en zijn laatste optreden staat op deze datum:

05/27/2018, London, UK, All Points East Festival

Dat zou ik ook een mooie toevoeging vinden.

Oh, Beck zou ik ook heel tof vinden. Ook als derde headliner. Heb 'm ooit gezien, vond het erg goed.

Beetje laat, maar zeer sterke namen! Ongelofelijk blij met Nick Cave, Franz Ferdinand, QOTSA, J. Bernardt en Portugal. The Man.
DTRH leek al wel een zekerheidje te worden, maar met deze namen kan ik er niet meer omheen.
Ben benieuwd wat er nog volgt, misschien dat Arcade Fire inderdaad wel iets te hoog gegrepen is, zou wel tof zijn in ieder geval.
Beck lijkt me ook heel tof en is misschien wat realistischer.
Verder hoop ik nog op Angus & Julia Stone, lijkt me goed passen op DTRH

Ik zoek morgen nog 5 mensen om aan te sluiten zodat ik een groepsticket kan kopen. iemand die wil gaan of ook een groepje heeft minder dan tien?

Oh, Beck zou ik ook heel tof vinden. Ook als derde headliner. Heb ‘m ooit gezien, vond het erg goed.
Beck op PP en BKS gezien, telkens een fijne verrassing! Afwisselend dansbaar en rockend, goeie show !

https://www.youtube.com/watch?v=OF88ihsOOSk

Man, dit is toch geweldig. Wie houdt hier nou niet van?

Groepstickets zijn binnen, voor de 5e keer op rij naar het Konijnenhol. Weer als een kind zo blij! Lekker een half jaar voorpret voor het leukste festival van Nederland. Zin in!

Ik kan het hier niet luisteren maar ze zien er uit als hippies. Bah Hippies. :-)

Ik kan het hier niet luisteren maar ze zien er uit als hippies. Bah Hippies.
1f642.svg

Haha ga het alsjeblieft luisteren, wellicht vind je het net zo geweldig als ik.

Groepstickets zijn binnen, voor de 5e keer op rij naar het Konijnenhol. Weer als een kind zo blij! Lekker een half jaar voorpret voor het leukste festival van Nederland. Zin in!

Hier zijn de tickets ook binnen met hulp van deze man! Top!

Hoop enorm dat Bjork haar intrede in het konijnenhol gaat maken. De laatste keer dat ik haar live gezien heb is alweer ruim 20 jaar geleden op Pinkpop. Volgens google was dat in 1994. Wat google echter niet weet is dat ik toen op slag verliefd werd op die lieve kleine bosnimf en ik was zeker niet de enige. Ze was betoverend, heerlijk authentiek en gewoonweg geweldig, al dansend en springend op haar blote voeten. Kortom: mijn oude hart verlangt een deja vu moment. Hup organisatie, ga achter deze magische elf aan!

Hoop enorm dat Bjork haar intrede in het konijnenhol gaat maken. De laatste keer dat ik haar live gezien heb is alweer ruim 20 jaar geleden op Pinkpop. Volgens google was dat in 1994. Wat google echter niet weet is dat ik toen op slag verliefd werd op die lieve kleine bosnimf en ik was zeker niet de enige. Ze was betoverend, heerlijk authentiek en gewoonweg geweldig, al dansend en springend op haar blote voeten. Kortom: mijn oude hart verlangt een deja vu moment. Hup organisatie, ga achter deze magische elf aan!

Na 20 jaar is het meer trol dan elf :-)....muzikaal nog steeds zo niet mijn smaak maar wel uniek. Ik hoop dat ze komt, je kleine bosnimf..

Björk zou het rijtje headliners wel fraai maken. Maar geldt voor mij ook met LCD Soundsystem en Gorillaz.

Maar Björk lijkt me wel wat waarschijnlijker ja.

Was inderdaad een bijzonder optreden destijds op Pinkpop. Haar laatste album moet echter nog wel indalen. Bijzonder moeilijke plaat. Terwijl ik ook helemaal gek ben van Arca. Maar dat vind ik ook wel mooi, wat moeite doen voor een album. Vaak word je op den duur dan ook beloond met een album dat echt blijft hangen.

Laat BKS maar komen met hun programma, dan weten we ook gelijk wat we niet meer op dtrh hoeven te verwachten. En dat zou ook leuk zijn voor de BKS-hangers die in spanning zitten te wachten.

Die plaat van Björk is inderdaad redelijk taai en eh... avontuurlijk, maar qua productie is het misschien wel de mooiste plaat van haar geworden. En na Vulnicura ook weer eens lekker upbeat en kleurrijk. Benieuwd hoe dit live klinkt.

Wil haar heel graag eens live zien, Björk staat bovenaan mijn verlanglijstje. En hoewel ik het leuk vind dat ze altijd lekker eigenwijs is, hoop ik toch op een mix van het nieuwe album en enkele sleutelnummers (All Is Full Of Love, Joga, Pagan Poetry, Army Of Me, misschien zelfs een Hyperballadje). Het is een risky boeking voor de meeste festivals, maar je weet als organisator wel dat je iets bijzonders in huis haalt met Björk. Hopen op BKS en de Barn op RW.

Users who are viewing this thread