Down The Rabbit Hole 2018 - Nieuws en geruchten

Björk zou gaaf zijn echter in combinatie met Nick Cave te veel in de uitdagende hoek voor mij. In hoop en zet mijn centen op The XX of Massive Attack...

Björk zou gaaf zijn echter in combinatie met Nick Cave te veel in de uitdagende hoek voor mij. In hoop en zet mijn centen op The XX of Massive Attack…
Het wordt Massive Attack. geloof me. En daar mag je best blij mee zijn als DTRH.

Stefan wrote:
Björk zou gaaf zijn echter in combinatie met Nick Cave te veel in de uitdagende hoek voor mij. In hoop en zet mijn centen op The XX of Massive Attack…

Het wordt Massive Attack. geloof me. En daar mag je best blij mee zijn als DTRH.

Prima, ik hou je eraan :-P

Alt-J naar DOUR, twee weken na DTRH. Dat kan ook zomaar de derde headliner worden.

Zou ik persoonlijk niet toejuichen. Vorig jaar voor de tweede keer gezien op Lowlands. Mooi, maar af en toe schuurt het wel erg tegen de voorspelbaarheid aan.

Op graz zei gisteren iemand dat er geruchten gingen dat Gorillaz de derde headliner is. Dat zou dan betekenen dat DTRH in een jaar van 3 AFASheadliners naar 3 Ziggodomeheadliners gaat. Indien waar, dan is dat wel een gigantische stap voorwaarts. Vooralsnog gok ik zelf op een iets kleinere derde headliner (Elbow, Massive Attack, Alt-J, Bjork).

Ook nieuwsgierig wat er aan Nederlandse acts komt te staan. Iemand suggesties?

Er is daarnaast pas 1 hiphopact bevestigd. Daar moet nog wat bij ;-)

Hoop nog heel erg op St Vincent. En Fever Ray. Kelly Lee Owens en Kate Tempest. Daar zou ik intens gelukkig van worden.

Hoop enorm dat Bjork haar intrede in het konijnenhol gaat maken. De laatste keer dat ik haar live gezien heb is alweer ruim 20 jaar geleden op Pinkpop. Volgens google was dat in 1994. Wat google echter niet weet is dat ik toen op slag verliefd werd op die lieve kleine bosnimf en ik was zeker niet de enige. Ze was betoverend, heerlijk authentiek en gewoonweg geweldig, al dansend en springend op haar blote voeten. Kortom: mijn oude hart verlangt een deja vu moment. Hup organisatie, ga achter deze magische elf aan!

Na 20 jaar is het meer trol dan elf :-)….muzikaal nog steeds zo niet mijn smaak maar wel uniek. Ik hoop dat ze komt, je kleine bosnimf..
Ik ben in die 20 jaar ook helaas meer op Paulus de boskabouter gaan lijken dan me lief is... Maar goed, een trol en een boskabouter lijkt me geen slechte combinatie. Zou dat sprookje dan toch nog goed aflopen voor deze dromer? Hup lieve organisatie, zet 'em op!

Chvrches ook op tour rondom DTRH. Dat vind ik nou typisch een band die ik daar wel verwacht.

Exact mijn gedachte, komt ook een nieuwe plaat uit. Daar wordt mijn meisje blij van ;-)

Kans op Massive Attack op DTRH is kleiner geworden. 28 en 29 juni staan ze in Duitsland. Aangezien Nick Cave op 1 juli als afsluiter staat, zouden ze alleen nog maar kunnen op zaterdag 30 juni. Maar dan spelen ze drie avonden achter elkaar. Het zou natuurlijk kunnen, maar ik vraag het me af.

Zou ik erg jammer vinden.

Raskolnikov wrote:
Ook nieuwsgierig wat er aan Nederlandse acts komt te staan. Iemand suggesties?

De Staat en My Baby
1f61b.svg

Navarone mag van mij wel terugkomen in een grotere tent!

Ik krijg mijn screenahot niet geupload... maarrrrr;
Via Spotify ontdekt dat Tamino op DTRH zal spelen dit jaar.
(Bij zijn profiel en dan concerten)

https://open.spotify.com/artist/3IWdvItNhmdo282Wwp0CwH?si=A9FjBNEUQGiySH3Z-k20sw

@lexisgeheim2 ja die zijn al toegevoegd aan de line-up ; ) Staan ook op officiële site, link: http://downtherabbithole.nl/programma/tamino

Kans op Massive Attack op DTRH is kleiner geworden. 28 en 29 juni staan ze in Duitsland. Aangezien Nick Cave op 1 juli als afsluiter staat, zouden ze alleen nog maar kunnen op zaterdag 30 juni. Maar dan spelen ze drie avonden achter elkaar. Het zou natuurlijk kunnen, maar ik vraag het me af.

Zou ik erg jammer vinden.
IK ook... en ze komen het zeker een andere keer goedmaken ...of op LL

Zijn Editors geen kanshebber als laatste headliner? Stonden vorig jaar op Lowlands en zijn nu ook weer rond DTRH in Europa.

Zijn Editors geen kanshebber als laatste headliner? Stonden vorig jaar op Lowlands en zijn nu ook weer rond DTRH in Europa.

Kan maar dan scoren ze wel op makkelijk, dan zou The XX ook kunnen of andere subheadliner van LL vorig jaar zoals Alt-J
Of meerdere als ze besluiten QOTSA te cancellen....(hoopt daar wel op) ;-)

Users who are viewing this thread