Down The Rabbit Hole 2018 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Dat moet dan toch wel bijna Nick Cave zijn. Zo vroeg zijn ze nog nooit geweest met nieuws. In een periode waarin bij Nick Cave de aankondigingen als rijpe appels uit de bomen vallen.

Edit: Tenzij het enkel aankondiging van early bird is natuurlijk...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
645
Dat moet dan toch wel bijna Nick Cave zijn. Zo vroeg zijn ze nog nooit geweest met nieuws. In een periode waarin bij Nick Cave de aankondigingen als rijpe appels uit de bomen vallen.

Edit: Tenzij het enkel aankondiging van early bird is natuurlijk…

Of Massive Attack. Dankzij Mad Cool is het ijs al gebroken en na die afzegging zullen ze wel snel opnieuw geboekt zijn.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Massive Attack zou natuurlijk ook heel goed kunnen. Vraag me in dat geval wel af waarom ze die voor hun doen zo vroeg bekend maken. Vorig jaar eerste namen pas in januari. Of een nieuwe communicatiestrategie, dat kan natuurlijk.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Dat moet dan toch wel bijna Nick Cave zijn. Zo vroeg zijn ze nog nooit geweest met nieuws. In een periode waarin bij Nick Cave de aankondigingen als rijpe appels uit de bomen vallen.

Edit: Tenzij het enkel aankondiging van early bird is natuurlijk…

Afgelopen jaar kondigde DTRH eind oktober de start van de early bird aan; eerste namen pas in januari.
Ook BKS heeft al een paar weken geleden website e.d. geüpdatet en is sinds die tijd erg stil.
Het zou mooi zijn iets van een van de beide festivals te horen, maar zou mijn adem nog niet inhouden...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Raskolnikov wrote:
Dat moet dan toch wel bijna Nick Cave zijn. Zo vroeg zijn ze nog nooit geweest met nieuws. In een periode waarin bij Nick Cave de aankondigingen als rijpe appels uit de bomen vallen.

Edit: Tenzij het enkel aankondiging van early bird is natuurlijk…

Afgelopen jaar kondigde DTRH eind oktober de start van de early bird aan; eerste namen pas in januari.
Ook BKS heeft al een paar weken geleden website e.d. geüpdatet en is sinds die tijd erg stil.
Het zou mooi zijn iets van een van de beide festivals te horen, maar zou mijn adem nog niet inhouden…

Haha je hebt helemaal gelijk; laat ik vooral kalm blijven. Het kan inderdaad enkel de early bird zijn.

Daarentegen werd de early bird vorig jaar plompverloren aangekondigd. Geen update op Facebook voorafgaande. Leek toen ook vooral reactie op eerste namen BKS. De jaren ervoor begon de early bird pas rond de kerstvakantie.

Dus ook al weet ik dat het alleen maar tegen kan vallen, ik heb goede hoop voor morgen ;-)
 

Yuri

Nieuw lid
4 okt 2017
4
0
Ik verwacht een aankondiging van de start van de ticketverkoop, hoop iig weer op early birds.

Een naam die ik nog nergens voorbij heb zien komen, maar afgelopen najaar wel een clubtour had en ik op dtrh vind passen: Beth Ditto
 

lexisgeheim

Playlistbediener
21 nov 2017
6
0

Heeft verrekes lang geduurd. Ik heb in augustus nog gekeken, toen waren er nog zitplaatsen beschikbaar.
Ook tijdens de show veel lege plaatsen, en vergeet de honderden kaarten op Ticketswap niet!

On topic;
KOM MAAR DOOR MET DIE NAMEN
 

lexisgeheim

Playlistbediener
21 nov 2017
6
0
Wat ook een onwijs toffe act zou zijn voor DTRH;
Den Sorte Skole

Triphoppers die vooral veel samples halen uit de wereldmuziek.
Massive Attack meets Bonobo meets Nicolas Jaar
 

Ridder Kale Knikker

Campingartiest
10 jan 2017
78
0
Heel het weekend een lichte, opgewonden spanning gevoeld om op maandagochtend te constateren dat de stilte voor de storm nog steeds gaande is... Sjongejonge wat heb ik zin in nieuws vanuit het konijnenhol-front!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Vond deze link bij ticketmaster: https://www.ticketmaster.nl/event/down-the-rabbit-hole-hotel-pakket-2-pers-van-der-valk-nijmegen-tickets/208739

Denk dat de de vvk vrijdag dan ook begint. Vandaag of morgen de eerste namen? Ben benieuwd of de early rabbits dan blijven bestaan.

Wat een prijs trouwens voor dat van der valkarramgement.

Live nation heeft het evenement nu ook aangemaakt op haar site. Stond er vrijdag nog níet bij.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Vond deze link bij ticketmaster: https://www.ticketmaster.nl/event/down-the-rabbit-hole-hotel-pakket-2-pers-van-der-valk-nijmegen-tickets/208739

Denk dat de de vvk vrijdag dan ook begint. Vandaag of morgen de eerste namen? Ben benieuwd of de early rabbits dan blijven bestaan.

Wat een prijs trouwens voor dat van der valkarramgement.

Live nation heeft het evenement nu ook aangemaakt op haar site. Stond er vrijdag nog níet bij.

Te gek voor woorden, die prijs.. Niet dat ik het anders wel zou overwegen (vind camping gewoon té gezellig) maar 1200€? Twee tickets kostten vorig jaar 100€ in de vvk. Dan betaal je dus 1000€ voor een paar hotelovernachtingen.. Hoop dat niemand hier in trapt zeg..
 

Ridder Kale Knikker

Campingartiest
10 jan 2017
78
0
Vond deze link bij ticketmaster: https://www.ticketmaster.nl/event/down-the-rabbit-hole-hotel-pakket-2-pers-van-der-valk-nijmegen-tickets/208739

Denk dat de de vvk vrijdag dan ook begint. Vandaag of morgen de eerste namen? Ben benieuwd of de early rabbits dan blijven bestaan.

Wat een prijs trouwens voor dat van der valkarramgement.

Live nation heeft het evenement nu ook aangemaakt op haar site. Stond er vrijdag nog níet bij.

Dankjewel voor de informatie. Inderdaad een belachelijke prijs. Ik kruip straks weer graag in mijn tentje op de Groene Heuvels. Hopelijk is deze bespottelijke prijs van dat 'Van Der Valk arrangement' geen voorbode voor een (forse) stijging van de reguliere tickets.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Dankjewel voor de informatie. Inderdaad een belachelijke prijs. Ik kruip straks weer graag in mijn tentje op de Groene Heuvels. Hopelijk is de belachelijke prijs van dat Van Der Valk arrangement geen voorbode voor een (forse) stijging van de reguliere tickets.

Dat is inderdaad een debiele prijs. Ik zou voor Airbnb gaan als je wat meer comfort wilt.
Airbnb is vaak ook wel aanwezig in de buurt. Wel op tijd reserveren. Als je eentje kiest met een makkelijke refund krijg je je gehele bedrag terug als je toch niet zou gaan.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Zo dat zijn beste namen:

Nick Cave
Queens of the Stone Age
Franz Ferdinand
David Byrne
Black Madonna
Fink
Nils Frahm
Odesza
Sampha
JAmes Holden
Portugal.The man

Etcetera.

Tickets 150. Groepskorting per 10 is 30 euro per kaartje.

Heel tevreden hiermee, wow.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken