Down The Rabbit Hole 2017

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Ik vind het wel zeer opvallend dat Mojo ervoor kiest om eerst Lowlandsnamen te droppen. Logischerwijs zou je eerst nieuws verwachten vanuit DTRH. Niet alleen vanwege het feit dat DTRH veel eerder plaatsvindt, maar ook gezien de tijdstippen van bekendmakingen in het verleden van beide festivals.

Zou Mojo BKS inmiddels beschouwen als concurrent van Lowlands in plaats van DTRH? Dat zou kunnen verklaren waarom Mojo nu reeds een Lowlandsoffensief start.

Hopelijk gaat het in ieder geval niet ten koste van DTRH.

Justice zou erg tof zijn! Ik hoop dat ze geboekt worden, anders hopelijk op Lowlands!

Gister werd bekend dat Foster the People op een Tsjechisch festival staat. Wat zou dat een toffe zijn voor DTRH zeg.

Ik denk toch dat Justice naar lowlands komt i.p.v. DTRH . Ik weet niet waarom, maar dat zegt mijn gevoel.

Ik ben wel heel benieuwd waar DTRH mee gaat komen . Zal toch niet lang meer duren.

Justice vind ik ook waarschijnlijker voor lowlands ja.

Kans op Killers voor Dtrh is wel wat groter geworden overigens, met de aankondiging voor een Spaans festival begin juli. Zou voor Dtrh prachtige headliner zijn, lijkt me.

Ik vond justice na het eerste album misschien wel de beste elektronische act die ik heb gezien. Was zo vet in de hmh tijdens 5 days of.

Maar het tweede album was matig. En ze gebruiken die nummers nu wel in hun set en dat maakt het niet beter.

Nu ze een 3de album uit hebben, wat bedroevend slecht is. Word het waarschijnlijk nog minder.

Ik vond justice na het eerste album misschien wel de beste elektronische act die ik heb gezien. Was zo vet in de hmh tijdens 5 days of.

Maar het tweede album was matig. En ze gebruiken die nummers nu wel in hun set en dat maakt het niet beter.

Nu ze een 3de album uit hebben, wat bedroevend slecht is. Word het waarschijnlijk nog minder.

Ik heb Acces All Arenas volledig grijs gedraaid. Hoop op een dergelijke show.

Daar staan alleen maar nummers van het eerste album op. Dan had je ze dus 5 jaar geleden moeten zien

Zou Depeche Mode niet een mogelijkheid zijn als headliner voor DTRH? Staan ook in Bilbao twee weken later. Zal voor DTRH een flink dure naam zijn, maar met het oog op de schaal waar ze uiteindelijk naar toe willen misschien geen gekke optie.

Dan wordt het rijtje mogelijke headliners: Depeche Mode / Bon Iver / Killers / James Blake / Franz Ferdinand / Pixies / Massive Attack (al hebben die laatste geen shows gepland op dit moment).

Ik vind ze allemaal wel passen bij Dtrh, alleen of het financieel haalbaar is, weet ik natuurlijk niet.

Depeche Mode zou echt helemaal fantastisch zijn zeg!

Wat gaat de Flying Lotus / Flume van deze editie worden denken jullie?

Die Antwoord
Justice
BoysNoize

Nog steeds geen nieuws... Hoop dat ze snel iets bekend maken en niet wachten tot het nieuwe jaar.

Tenzij er morgen wat komt, ben ik er bang voor. Vrijdag en tussen oud & nieuw verwacht ik namelijk niets.

Denk dat ze ook meteen met een serieus goede rij namen willen komen, inclusief minimaal twee headliners. Want ze zijn natuurlijk als de dood voor de reactie dat het niet kan tippen aan BKS. En dat kunnen ze ongetwijfeld ook niet qua headliners. Daarom verwacht ik een fiks pakket namen, waarin meteen veel te vinden is. Als tegenwicht voor AF en radiohead.

Dus ik denk dat ze liever wachten op enkele bevestigingen, dan dat ze zoals gebruikelijk met kleine pakketjes namen komen.

Want ze zijn natuurlijk als de dood voor de reactie dat het niet kan tippen aan BKS.
Bastille, Placebo, Imagine Dragons, Justice, Die Antwoord dat soort namen,,.,,,zeg maar de namen die echt niet op BKS kunnen, staan wel op DTRH: n heel goed edium sized festival, net als BKS.

Bastille, Imagine Dragons en Die Antwoord verwacht ik toch eerder op Pinkpop. Vind met name de eerste twee niet passen bij de namen die dtrh de eerste drie edities heeft geboekt.

Placebo zou ik wel heel goed vinden passen. Zouden die niet kunnen op BKS?

Justice zou vet zijn, maar die kunnen ook zomaar op lowlands staan.

Maar misschien is de wens ook wel te veel de vader van de gedachte: ik zou Die Antwoord, Bastille en Imagine Dragons persoonlijk heel teleurstellend vinden. De afgelopen jaren hebben ze aangetoond scherper dan dit te kunnen programmeren. Laat ik het dan zo stellen....

Ik vind het wel zeer opvallend dat Mojo ervoor kiest om eerst Lowlandsnamen te droppen. Logischerwijs zou je eerst nieuws verwachten vanuit DTRH. Niet alleen vanwege het feit dat DTRH veel eerder plaatsvindt, maar ook gezien de tijdstippen van bekendmakingen in het verleden van beide festivals.

Zou Mojo BKS inmiddels beschouwen als concurrent van Lowlands in plaats van DTRH? Dat zou kunnen verklaren waarom Mojo nu reeds een Lowlandsoffensief start.

Hopelijk gaat het in ieder geval niet ten koste van DTRH.

DTRH heeft toch al een hoop early bird kaarten verkocht ? Als de verkoop goed gaat, dan hoef je minder snel namen te droppen. Ik geloof in DTRH als tyopfestival in de vroege zomer. jammer dat er alleen weekender kaarten verkocht worden.

Ik heb geen idee hoeveel kaarten er al verkocht zijn. In ieder geval nog geen 10.000, want de early bird geldt nog steeds namelijk.

Rapid rabbits ook in the pocket :)

Bij het ontbreken van namen en toch nieuwsgierig zijn: meteen maar eens gaan speuren naar mogelijke kanshebbers.

Wat denken jullie van Aerosmith? Speelt in de omgeving vanwege hun afscheidstour in die tijd. 24 en 25 juni nog geen optreden..
Daarnaast uit het rijtje combiboeking (met nu DTRH vorig jaar LL) én in Europa: Warpaint, Biffy Clyro, Rag 'n bone man

The Killers zou leuk zijn, maar zie ik nog niet gebeuren. Ook Kings of Leon mag van mij, maar spelen al op Pinkpop.
Alt-J vind ik ook nog wel een serieuze kanshebber

Users who are viewing this thread