Down The Rabbit Hole 2017

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Early Rabbits in de pocket. Mijn meisje en ik gaan er voor de derde keer heen.

Voornaamste voor ons is deze keer het weer. Hopen op 3 dagen droog weer.

Moderat en the XX zouden heel erg tof zijn.

Blink 182 is dat weekend in NL, enige kans dat die komen?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Blink 182 verwacht ik ook niet op DTRH. Ben wel erg benieuwd waarmee ze op de proppen gaan komen. The Xx lijkt me wel de grootste kanshebber.

Moderat zou prima kunnen. Bon Iver hoop ik ook op, maar lijkt me een lastig te boeken naam.

Met een rijtje Xx / Bon Iver / Moderat zouden ze zeker goed voor de dag komen.

Misschien iets uit de categorie Placebo / Elbow / Massive Attack/ Franz Ferdinand / Editors / Eels / Vampire Weekend / Killers / Strokes. Geen idee of die allemaal beschikbaar zijn in de periode van DTRH, maar wat mij betreft allemaal potentiële headliners. Al is Eels daar misschien iets te klein voor. Vind het wel een passende naam voor het festival. En andere namen uit mijn rijtje zullen misschien ook nog wel op LL of Pinkpop verschijnen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
De kaartverkoop gaat in ieder geval minder hard dan vorig jaar. Toen startte de early birdactie op 5 januari en waren op 13 januari 12000 kaarten verkocht. De early bird startte dit jaar op 27 oktober en bijna drie weken later zijn er blijkbaar nog geen 10000 kaarten verkocht.

Scheelt natuurlijk wel dat ze dit jaar veel eerder zijn begonnen (ongetwijfeld vanwege het geweld vanuit BKS-kamp). En zijn er nog helemaal geen namen bekend uiteraard. Dat helpt ook niet mee.

Terwijl om mij heen wel al heel veel mensen die vorig jaar zijn geweest, ook nu weer een kaartje hebben gekocht.
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Frank Turner, BoysNoize en Frits Kalkbrenner zijn hetzelfde weekend op Hurricane. Zouden erg welkom zijn
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.455
1.592
De HMH show is door Belmont Bookings geboekt en niet door Mojo, dus denk dat the xx vorig jaar al door Best Kept Secret is vastgelegd in combinatie met de boeking van Jamie xx.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
De HMH show is door Belmont Bookings geboekt en niet door Mojo, dus denk dat the xx vorig jaar al door Best Kept Secret is vastgelegd in combinatie met de boeking van Jamie xx.

Dat klinkt dan wel aannemelijk. Maar is het in dat geval te verwachten dat BKS the Xx deze week nog bekend maakt? Dan zijn namelijk alle headliners per dag bekend op het moment dat de voorverkoop begint.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.455
1.592
Martijn wrote:
De HMH show is door Belmont Bookings geboekt en niet door Mojo, dus denk dat the xx vorig jaar al door Best Kept Secret is vastgelegd in combinatie met de boeking van Jamie xx.


Dat klinkt dan wel aannemelijk. Maar is het in dat geval te verwachten dat BKS the Xx deze week nog bekend maakt? Dan zijn namelijk alle headliners per dag bekend op het moment dat de voorverkoop begint.
Denk dat ze die naam nog bewaren totdat de HMH show is uitverkocht of pas na die show, zou tien dagen later zijn dan de aankondiging van de laatste headliner dit jaar.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
De kaartverkoop gaat in ieder geval minder hard dan vorig jaar. Toen startte de early birdactie op 5 januari en waren op 13 januari 12000 kaarten verkocht. De early bird startte dit jaar op 27 oktober en bijna drie weken later zijn er blijkbaar nog geen 10000 kaarten verkocht.

Scheelt natuurlijk wel dat ze dit jaar veel eerder zijn begonnen (ongetwijfeld vanwege het geweld vanuit BKS-kamp). En zijn er nog helemaal geen namen bekend uiteraard. Dat helpt ook niet mee.

Terwijl om mij heen wel al heel veel mensen die vorig jaar zijn geweest, ook nu weer een kaartje hebben gekocht.

Nog even nagekeken, maar toen vorig jaar de verkoop begon, waren The National, Mac De Marco, Glen Hansard, Courtbey Barnett, Ty Segall, PJ Harvey, Flume, Charles Bradley, Fresku en Sun Kil Moon al bevestigd. Dat weet je als kaartjeskoper toch al aardig waar je aan toe. Al twee van de drie headliners bekend zelfs.

Dus het feit dat er nog geen 10000 kaarten zijn verkocht zegt nog niet zo veel. Benieuwd hoe hard het gaat als de eerste namen bekend worden. Dat is dan een betere graadmeter. Volgens DTRH zou het nog "enige tijd" duren voor ze de eerste namen droppen.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.455
1.592
Zou het wel slim vinden om morgen met een setje namen te komen om de start van de BKS kaartverkoop te counteren.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Zou het wel slim vinden om morgen met een setje namen te komen om de start van de BKS kaartverkoop te counteren.

Hangt er ook maar vanaf wat ze al mogen aankondigen. Ik zie weinig namen in staat om mensen alsnog aan het twijfelen te brengen.

Als ik in de organisatie zat zou ik bewust nog eventjes stil blijven, en binnenkort beginnen mikken op de mensen die naast een ticket voor BKS grepen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Martijn wrote:
Zou het wel slim vinden om morgen met een setje namen te komen om de start van de BKS kaartverkoop te counteren.


Hangt er ook maar vanaf wat ze al mogen aankondigen. Ik zie weinig namen in staat om mensen alsnog aan het twijfelen te brengen.

Als ik in de organisatie zat zou ik bewust nog eventjes stil blijven, en binnenkort beginnen mikken op de mensen die naast een ticket voor BKS grepen.

Dat denk ik ook. Tenzij ze morgen met een rijtje kunnen komen dat staat als een huis.

En waarom zouden ze ook? BKS is zaterdag uitverkocht. BKS verkoopt niet meer kaarten dan vorig jaar. Daarom denk ik dat ze bij Mojo zo verstandig zullen zijn om morgen niets te doen en binnenkort rustig hun eigen programma te gaan presenteren. Ze hebben dan toch geen concurrentie meer, want BKS is uitverkocht

Tenzij ze echt de strijd willen aangaan en morgen Oasis / Strokes / Bon Iver / Sufjan Stevens / Moderat / Massive Attack aan kunnen kondigen :). Niet dus :)
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Ik verwacht ook nog geen namen hoewel ik wel erg benieuwd ben. Denk dat ze inderdaad rustig aandoen en over een paar weken het eerste rijtje zullen vrijgeven
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Toch genoeg potentiële mooie headliners inmiddels voor Rabbit Hole zou je denken, met de aankondigingen op de Spaanse junifestivals. Primavera met Bon Iver, Frank Ocean, The Xx, Moderat, Justice. Al zal er eentje wel bijkomen bij BKS, gok The Xx.

Ook kleinere mooie namen: Fat Freddy's Drop, De La Soul, Nicolas Jaar, Run The Jewels, Skepta, Metronomy, Death Grips, S U R V I V E, Afghan Whigs, Front 242, Black Madonna, Badbadnotgood, Wild Beasts.

Allemaal namen waar ik heel blij mee zou zijn.
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Justice, Black Madonna, Moderat, The XX zou allemaal heerlijk zijn.

Wanneer verwachten jullie de eerste namen?

Maakt Die Antwoord kans btw?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken