Down The Rabbit Hole 2017

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.785
DTRh heeft wilde plannen om door te groeien naar 30k – 40k bezoekers. In principe was de sub headlinerlijst van DTRH beter dan die van BKS.
Nu BKS een weekje eerder is gepland volgend jaar dit er misschien wel een bezoekje aan Beuningen bij.
Alhoewel ik niet zo kapot ben van het hoge speeltuingehalte op DTRH.

Ik hou in principe ook niet van dat speeltuingedoe. Maar als je het niet opzoekt, heb je er ook geen last van. Ik ben er ook puur voor de muziek, de enige afwisseling die ik zoek is af en toe lekker in het gras zitten.

Maar het sfeertje is vooral heel losjes. En dat is fijn.

Volgend jaar dus in het Werchterweekend. Dat zou voor de programmering van de wat grotere namen goed kunnen uitpakken. Al waren er dit jaar voor mijn gevoel zoveel Belgen dat je je kunt afvragen of het verstandig is om juist in dat weekend te gaan zitten.
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Ik ben benieuwd wat de top 5 was van jullie en waarom. Bij deze de mijne:

1 Nicolas Jaar - totaal geen verwachtingen van. Hij speelde een moeilijke set die niet iedereen waardeerde maar hij heeft mij echt ultiem doen genieten / spacen en nam me heerlijk mee op reis.

2 Moderat - Eindelijk eens live kunnen zien. Speelde alle bekende nummers en de combinatie van de beukende bassen en goede vocals waren ernstig goed. Verder zorgde de subtiele lichtshow voor een goed duister gevoel.

3 Oscar and the Wolf - Al meerdere malen gezien en keer op keer blijven ze groeien. Max had zijn band in de led-achtergrondverlichting gezet en kwam zelf op bovenaan die stellage wat een geniale entree was. Vooral de nieuwe nummers vond ik erg sterk overkomen en Max ademt sex uit.

4 Xavier Rudd- Ook hier had ik geen verwachtingen van maar zat muzikaal heel goed in elkaar. Mijn vrouw en bijna iedere vrouw in de tent vond Xavier ook een surfgod!

5 Weval - Hele goede opbouw in de set en tof om te zien hoe ze met het toevoegen van een live drummer er een extra impuls aan wisten toe te voegen.

Nu alweer zin in volgend jaar mensen wat een topfeest
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Mijn top 5:

5. Tash Sultana - wat kan zij veel zeg! Knap wat ze allemaal in haar eentje voor elkaar krijgt met haar 22 jaar.

4. Sohn - Kende het nauwelijks maar heeft me behoorlijk overtuigd. Heerlijke beats, goede zang en lekker op kunnen dansen.

3. Moderat - Heel hard op gegaan. Wat een visuals, wat een beats, nooit eerder live gezien en deze zomer nog eens 2x op de planning (Ostrava en Lowlands) Mega veel zin in weer!

2. Roosevelt - Ik had de hele dag al ontzettende moeite om mezelf op te laden voor shows; Xavier Rudd vanaf de zijkant van de tent gezien, Milky chance halverwege weg gegaan(ook omdat ik het gewoon saai vond) maar bij Roosevelt was ik weer helemaal terug. Strak vooraan heerlijk uit mijn plaat gegaan!

1. Oscar and the Wolf. Ik heb deze gasten nu al 5-6 keer live gezien. Telkens als ik denk dat ze me niet meer kunnen verrassen doen ze het toch. Wederom een enorm harde show met ook nieuwe nummers die ik goed waardeer. Benieuwd naar zijn nieuwe plaat en zin om hem in Antwerpen in het Sportpaleis te zien in zijn grootste show ooit!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken