Down The Rabbit Hole 2017

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Het zijn geen megagrote namen maar dat vind ikzelf prima.

Ben nog steeds aan het stuiteren om het feit dat Moderat komt, wat gaat dat een partij gaaf worden zeg

roelnijhuis wrote:
De nieuwe bevestigingen. Moderat en Nicolas Jaar headliners naast OATW dus, gebaseerd op basis van hoe het op het affiche en de site staat.

http://downtherabbithole.nl/nieuws/moderat-nicolas-jaar-bears-den-en-meer

Nah, Jaar en Moderat lagen al vast voor Massive Attack wegviel he. Ze gaan voor Massive nog wel een vervanger zoeken hoor. Het is duidelijk dat deze 3 namen toch iets te klein zijn om echt te headlinen.

Wel leuke namen! Vooral Jaar, Spoon en FJM (voor mij).

Ik denk dat Moderat wellicht de noodgereep is om het wegvallen van Massive Attack te compenseren. Die stonden natuurlijk al op Lowlands, niet heel aannemelijk dat ze die dan ook bedacht hadden als headliner voor DTRH. Wel een uiterst geschikte naam voor een festival van dit formaat, stiekem is Moderat behoorlijke naam geworden.

Nicolas Jaar is van een kleiner formaat, maar aan de andere kant zou die op Lowlands ook hoog in de Bravo of heineken staan hoor.

Geloof nooit dat er nog andere headliners voor in de plaats gaan komen. Festivals zijn bij afzeggingen eerder geneigd om bands door te schuiven dan even grote vervangers te zoeken.

Denk dat Weval en Bonobo de rol van Flume van vorig jaar gaan vervullen. Misschien nog een naam erbij?

Moderat zal sowieso headlinen lijkt mij, kunnen volgens mij vrij eenvoudig de HMH twee keer vullen. Zou Nicolas Jaar op zondag het festival laten afsluiten na de headliner. Lijken de namen onder de headliner wel een pak beter te doen dan BKS tot nu toe.

Moderat zal sowieso headlinen lijkt mij, kunnen volgens mij vrij eenvoudig de HMH twee keer vullen. Zou Nicolas Jaar op zondag het festival laten afsluiten na de headliner. Lijken de namen onder de headliner wel een pak beter te doen dan BKS tot nu toe.

Moderat stond in oktober in HMH en dat was niet uitverkocht. Desalniettemin blij met hun komst, kon er in oktober niet bij zijn en nu ga ik ze toch zien!

Martijn wrote:

Moderat stond in oktober in HMH en dat was niet uitverkocht. Desalniettemin blij met hun komst, kon er in oktober niet bij zijn en nu ga ik ze toch zien!

Ik had de indruk dat het toen stijf uitverkocht was; de zaal stond in ieder geval afgeladen vol. Zeker vergeleken met het optreden van PJ Harvey twee weken later, toen voelde het minder druk.

Maar absoluut een goede naam hoor. Vind het affiche sowieso erg fijn dit jaar, in de breedte hartstikke prima.

Geen verkeerde drop hoor met Moderat , Cage The elephant, Trentemoller, Rag 'n bone man , Sohn , Klangstof en weval zijn er heel wat goede namen bijgekomen :-)

Ben wel blij met deze worp, vooral veel dansbare acts!!
Weval, Klangstof zaterdagh nog Brussel gezien. Beide mega strak en lekker!!
Blijkbaar gaan ze er een feestje van maken dit jaar na alle "zware"kost van vorig jaar

Vergeet niet dat oa Flume ook een grote naam was en dat die geen headliner was, dus ik denk dat ze beide ook iets zijn voor net na een headliner.

Flume was totaal verkeerd geprogrammeerd, niet zozeer de tijd maar wel de tent. Veel te klein.
Wellicht heeft dat ze doen besluiten dit jar mer dansbare acts te boeken :-P

Oscar and the Wolf verplaatst zijn AFAS en sportpaleis optredens die in april gepland stonden. Hopelijk is zijn nieuw album wel af tijdens de festivalzomer, geen zin om de show van Lowlands van vorig jaar nóg eens te zien!

Die shows zijn verplaatst omdat ze momenteel in de studio zitten. Ik ga ervanuit dat ze voor de zomer het album af hebben zodat ze met het nieuwe materiaal de festivals kunnen doen, anders snijden ze zichzelf behoorlijk in de vingers

Tussen gecancelde shows en festivalshows zitten 2 maanden... zal het genoeg zijn om het album af te hebben>?

Over zomermuziek gesproken; Two Door Cinema Club & Foster the People zouden twee geweldige boekingen zijn voor dtrh!

Meestal zitten er vier tot vijf weken tussen de bekendmakingen. Dan zou je dus denken tussen circa 29 maart - 5 april nieuwe namen.

Vorig jaar waren er begin maart ongeveer 40 bands bekend, nu ook. Dus dat ligt in dezelfde lijn. We hebben nog ongeveer 20 namen te gaan dus. In die laatste 20 zaten vorig jaar onder andere Alex Vargas, Nothing But Thieves, Fun Lovin Criminal, White Denim, Whitney. Nog een paar aardige namen nog, maar geen echt vuurwerk meer.

Eddie Vedder komt naar NL voor 2 concerten en doet Belgie aan. Daarmee lijkt het geen grote kanshebber meer voor DTRH.

Users who are viewing this thread