Down The Rabbit Hole 2017

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Mogelijke headliners voor DTRH, de herziene versie.

Bon Iver (al lijkt de kans klein, weinig nieuws van andere optredens rondom DTRH, misschien vanmiddag nieuws vanuit Werchter?)
Placebo lijkt uitgesloten op basis van hun tourschema
Pixies (kleine kans, op basis van hun tourschema)
Killers (kleine kans, want misschien te groot en vooral elders overal geboekt door Scorpio)
Frank Ocean
A Tribe Called Quest
James Blake op BKS, dus niet
Run The Jewels op BKS, dus niet
Kraftwerk (kleine kans denk ik)
Imagine Dragons (hopelijk niet, maar kan wel)
The Weeknd (maar of die daar passen?)
Biffy Clyro (zou ik persoonlijk heel teleurstellend vinden overigens)
Fleet Foxes (vind ik persoonlijk geen headliner eigenlijk, maar sluit het niet uit)

Ontbreken er nog mogelijkheden? Een verrassing die tot dusverre nog nergens aangekondigd staat? Kendrick Lamar? Tame Impala?

Verder kunnen Mark Lanegan, Pet Shop Boys, Flying Lotus, Die Antwoord inmiddels ook wel gevoegelijk weggestreept worden.

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Ik zie Frank Ocean wel zitten, doet voornamelijk kleinere festivals waar hij kan headlinen en past precies tussen MA en O&TW
 

Lenny

Playlistbediener
5 jan 2016
48
1
Een verassing zoals Tame Impala zou wel te gek zijn inderdaad, verder hoop ik echt enorm dat Foster The People eindelijk is tevoorschijn komt op een festival in Nederland.
DTRH zou goed kunnen denk ik!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
De nieuwe Werchternamen bieden ook weinig aanknopingspunten. Whitney en Nathaniel Rateliff stonden vorig jaar al in Beuningen. Xavier Rudd is al bevestigd. Tourist Le MC zou wel goed in de nieuwe lichting namen voor DTRH kunnen zitten. G-Eazy verwacht ik niet.
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Cashmere Cat zou ook best welkom zijn.

Ook hoop ik behalve een lekkere avond/nachtprogrammering ook op een paar stevige rockacts.

Maken Incubus en Deftones enige kans denken jullie?
 

Gerard

Nieuw lid
12 jan 2017
2
0
Deftones zou geweldig zijn, maar die touren dan door de VS...... Ik hoop in ieder geval ook wel op wat "zwaarder" materiaal! Zie de afgelopen tijd steeds meer bands van het podium verdwijnen waar ik hoop op had gezet (Placebo, Pixies, Wild beasts etc)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Heel stevig materiaal ontbreekt doorgaans op DTRH. Royal Blood zou volgens mij wel een mogelijkheid zijn.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Eddie Vedder zelfde weekend in Florence. Zou dat misschien het konijn uit de hoed zijn? Of is die te duur? Andere headliners in Florence zijn Aerosmith en System of a Down namelijk.

Zou een mooie naam op affiche zijn. Al hoop ik persoonlijk meer op A Tribe Called Quest, Bon Iver of Frank Ocean. Maar met Eddie Vedder zouden ze absoluut mooie slag slaan.

Morgen de nieuwe namen gok ik. Dan zullen we het weten.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
En gaat nu nog maar es op zoek naar een headliner van het kaliber van Massive Attack hé.. Dit is echt minder hm
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Damn, daar valt even hun beste headliner weg. Hopen dat ze met een mooie headliner komen aanzetten donderdag.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Oei een hele harde tegenvaller. Gruwelijk balen. Zal lastig worden om hier adequate vervangers voor te vinden. Benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.

Maar er zijn nog steeds paar mooie kanshebbers beschikbaar, wie weet.

Maar persoonlijk vind ik het echt zuur dat juist deze twee cancellen. Waarom niet Oscar and the Wolf ;-)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Officiële mededeling:

"Konijnentranen met tuiten hier op kantoor, want twee bevestigde acts hebben moeten afzeggen.
Massive Attack had een tour opgetuigd in Japan en Europa. Alle Japanse shows zijn echter gecanceld, waarmee de Europese shows ook komen te vervallen. Wie er in 2017 tot onze grote spijt ook niet bij is, is Anderson .Paak. Hij moet onverwachts eerder terug naar Amerika en kan daardoor niet naar Beuningen komen.
We hebben alles geprobeerd om beide shows door te laten gaan, maar dat bleek onmogelijk, buiten onze macht. We vinden het minstens zo zuur als jullie. Anderson .Paak ook trouwens, zo zie je in deze videoboodschap.
Vandaag dus een ontzettende DTRH-baaldag, maar gelukkig kunnen we donderdag een dikke lijst nieuwe acts aankondigen."

Echt wel zuur dit voor de organisatie. Wel raar van Massive Attack om alles zo maar te annuleren. En Anderson .Paak zal meer geld geboden gekregen hebben in Amerika zeker? Dat verklaart in België ook zijn losse AB-concert op 8 mei. Het lag toch in de lijn der verwachtingen dat die op Rock Werchter of Les Ardentes zou staan.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan invullen, O&TW als headliner was al een signaal dat er niet bijzonder veel opties beschikbaar/haalbaar bleken te zijn...
 

roelnijhuis

Playlistbediener
4 jan 2017
46
0
Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan invullen, O&TW als headliner was al een signaal dat er niet bijzonder veel opties beschikbaar/haalbaar bleken te zijn…

Tenzij ze toch een hele grote naam hebben, welke ze achter de hand hebben gehouden al die tijd.. Wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen hoor
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Dat is inderdaad wel waar: de boeking van Oscar And The Wolf leek al een enorm zwaktebod. Dat doet het ergste vrezen. Aan de andere kant zijn Frank Ocean, Eddie Vedder, ATCQ, Killers en zo in ieder geval op de markt en in de buurt. Wie weet.

Of zouden ze voor de allermakkelijkste oplossing kiezen en iets als Kensington neerzetten? Daar zou ik echt verdrietig van worden...:.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Ai dit is echt pijnlijk man ! Dit waren de 2 boekingen die ik echt heel graag wou zien... Ben erg benieuwd naar het lijstje van deze week..
Maar a.u.b. geen kensington ofzo... Voor een pinkpop of paaspop kan dat wel, maar DTRH past dat (Voor mijn gevoel) echt niet.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
Officiële mededeling:

“Konijnentranen met tuiten hier op kantoor, want twee bevestigde acts hebben moeten afzeggen.
Massive Attack had een tour opgetuigd in Japan en Europa. Alle Japanse shows zijn echter gecanceld, waarmee de Europese shows ook komen te vervallen. Wie er in 2017 tot onze grote spijt ook niet bij is, is Anderson .Paak. Hij moet onverwachts eerder terug naar Amerika en kan daardoor niet naar Beuningen komen.
We hebben alles geprobeerd om beide shows door te laten gaan, maar dat bleek onmogelijk, buiten onze macht. We vinden het minstens zo zuur als jullie. Anderson .Paak ook trouwens, zo zie je in deze videoboodschap.
Vandaag dus een ontzettende DTRH-baaldag, maar gelukkig kunnen we donderdag een dikke lijst nieuwe acts aankondigen.”

Echt wel zuur dit voor de organisatie. Wel raar van Massive Attack om alles zo maar te annuleren. En Anderson .Paak zal meer geld geboden gekregen hebben in Amerika zeker? Dat verklaart in België ook zijn losse AB-concert op 8 mei. Het lag toch in de lijn der verwachtingen dat die op Rock Werchter of Les Ardentes zou staan.
Dan zou die Paak int vervolg op een ander mogen optreden als het aan mij lag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken