Down The Rabbit Hole 2017

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan invullen, O&TW als headliner was al een signaal dat er niet bijzonder veel opties beschikbaar/haalbaar bleken te zijn…

Zou al een b plannetje zijn. Denk ik.
 

Lazycat

Playlistbediener
14 dec 2016
8
5
Bear's Den is vanmorgen bevestigd:
http://festileaks.com/2017/02/bears-den-naar-down-the-rabbit-hole-2017/
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
En gaat nu nog maar es op zoek naar een headliner van het kaliber van Massive Attack hé.. Dit is echt minder hm

Ik ben het eens met dat dit minder is, ik ben het niet eens dat bepaalde namen onvervangbaar zijn. Ik zie genoeg grote namen die nog beter zijn dan massive attack. jammer dat er mensen zijn die voor massive attack een weekender ticket hebben gekocht....
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.179
576
Yannick wrote:
En gaat nu nog maar es op zoek naar een headliner van het kaliber van Massive Attack hé.. Dit is echt minder hm


Ik ben het eens met dat dit minder is, ik ben het niet eens dat bepaalde namen onvervangbaar zijn. Ik zie genoeg grote namen die nog beter zijn dan massive attack. jammer dat er mensen zijn die voor massive attack een weekender ticket hebben gekocht….

De Show in HMH vorig jaar was wel echt mega vet en confronterend. Had het graag eens op een festival gezien en ervaren. Wie weet volgend jaar ;-)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Die show in de HMH was echt fantastisch vorig jaar. Dat ik die gezien heb, verzacht de pijn enigszins (theatrale modus uit).

Er zijn zeker genoeg goede acts op pad die prima zouden kunnen vervangen. De vraag is enkel of die haalbaar zijn. Want zo ja, waarom hebben ze dan meteen Oscar And The Wolf headliner gemaakt. Dat is een prima boeking, trekt veel volk, maar geen interessante naam bovenaan je affiche. Wat ze voorgaande jaren wel hadden met Damien Rice, PJ Harvey, The National bijvoorbeeld.

Dat stemt me dus niet zo hoopvol. Sowieso zijn vervangende acts bijna altijd minder dan de oorspronkelijke band. Ik herinner me Depeche Mode en Amy Winehoude die op Pinkpop werden vervangen door Krezip :-(
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.671
2.004
Dinosaur Jr. ruim een week voor DTRH in Paradiso, kun je waarschijnlijk ook afschrijven.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Paolo Nuttini - Oscar & The Wolf - Frank Ocean
Bonobo - Cage The Elephant - Nicolas Jaar - Spinvis - The Lumineers - Warpaint - White Lies
Badbadnotgood - Bazart - Bear's Den - Benjamin Clementine - FKJ - Moss - Rhye - Tash Sultana - Thee Oh Sees - Tycho - Xavier Rudd
Cabagge - Cloud Nothings - Francis + The Lights - Hinds - Ho9909 - Honne - Jacle Bow - Jens Lekman - Joseph - Julia Jacklin - Kevin Morby
Klangstof - Maggie Rogers - Pond - Roosevelt - Rufus Du Sol - Russ - Sampha - Slaves - SOHN - The Lemon Twigs - The Orwells

Gewoon wat naampjes toegevoegd, Eddie Vedder als noodoplossing? Paolo Nuttini, een optie?
edit: aangepast :')
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.671
2.004
Als ze dat zou lukken hebben ze haast een sterkere line-up dan BKS, zeker voor dat geld. Maar Angel Olsen en Slowdive kunnen sowieso niet, en verder teveel namen die een hoge positie zouden innemen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Spoon komt er sowieso nog bij, volgens Menno Pot.

Nicholas Jaar lijkt me wel een goede optie. Cloud Nothings zou ook mooi zijn, maar dacht dat die al uitgesloten waren.

Paulo Nuttini heeft niets staan tot dusverre, dus zal wel niet.

Maar inderdaad lijkt deze line-up iets te optimistisch ;-) Maar wie weet....
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Als ze dat zou lukken hebben ze haast een sterkere line-up dan BKS, zeker voor dat geld. Maar Angel Olsen en Slowdive kunnen sowieso niet, en verder teveel namen die een hoge positie zouden innemen.
Waarom gaan beide niet? Ja, ik weet het. Ben inderdaad zeer optimistisch geweest haha :p Lorde zou ik ook wel nog op DTRH plaatsen maar ik zie haar veels te populair om een subplek in te nemen. BKS heeft zich volgens mij in z'n eigen voet geschoten door de grote leegte die het volgens mij heeft gecreëerd door AF & RH tov de undercard, aka in de breedte schieten ze voor mij te kort. Iets waar DTRH minder klagen naar zal hebben omdat het kleinere headliners aantrekt of toch in vergelijking met BKS dit jaar.

edit: Ik zag op Efestivals verschillende mensen Paolo Nuttini in hun mock steken voor Glasto, daarom dat ik dacht.. Waarom ook niet? Het is toch in hetzelfde weekend? :p
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.671
2.004
Martijn wrote:
Als ze dat zou lukken hebben ze haast een sterkere line-up dan BKS, zeker voor dat geld. Maar Angel Olsen en Slowdive kunnen sowieso niet, en verder teveel namen die een hoge positie zouden innemen.


Waarom gaan beide niet? Ja, ik weet het. Ben inderdaad zeer optimistisch geweest haha :p Lorde zou ik ook wel nog op DTRH plaatsen maar ik zie haar veels te populair om een subplek in te nemen. BKS heeft zich volgens mij in z’n eigen voet geschoten door de grote leegte die het volgens mij heeft gecreëerd door AF & RH tov de undercard, aka in de breedte schieten ze voor mij te kort. Iets waar DTRH minder klagen naar zal hebben omdat het kleinere headliners aantrekt of toch in vergelijking met BKS dit jaar.
Slowdive is exclusief voor Rewire en Angel Olsen heeft al een exclusieve show in TivoliVredenburg staan. Denk ook wel dat een Eddie Vedder een stevige hap uit het budget zou nemen waardoor maar een deel van de undercard kan komen.

Als ze Nutini zouden hebben zou die headlinen denk ik, erg populair geworden hier na zijn laatste plaat.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Martijn wrote:
Als ze dat zou lukken hebben ze haast een sterkere line-up dan BKS, zeker voor dat geld. Maar Angel Olsen en Slowdive kunnen sowieso niet, en verder teveel namen die een hoge positie zouden innemen.


Waarom gaan beide niet? Ja, ik weet het. Ben inderdaad zeer optimistisch geweest haha :p Lorde zou ik ook wel nog op DTRH plaatsen maar ik zie haar veels te populair om een subplek in te nemen. BKS heeft zich volgens mij in z’n eigen voet geschoten door de grote leegte die het volgens mij heeft gecreëerd door AF & RH tov de undercard, aka in de breedte schieten ze voor mij te kort. Iets waar DTRH minder klagen naar zal hebben omdat het kleinere headliners aantrekt of toch in vergelijking met BKS dit jaar.

edit: Ik zag op Efestivals verschillende mensen Paolo Nuttini in hun mock steken voor Glasto, daarom dat ik dacht.. Waarom ook niet? Het is toch in hetzelfde weekend? :p
Slowdive staat exclusief op Rewire.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Ik had niet gezien dat Paulo Nuttini kanshebber is voor Glastonbury. In dat geval zou het kunnen. En dan zal hij best headliner zijn ja.

Maar tot dusverre is zijn touragenda nogal leeg.

Voor mij persoonlijk hoeft het overigens niet, maar het is zeker een goede naam.

We zullen het morgen weten.
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
The Growlers.

Niet als headliner, maar gewoon. Dit heb ik vernomen van iemand in de close circle van de band.
 

roelnijhuis

Playlistbediener
4 jan 2017
46
0
De nieuwe bevestigingen. Moderat en Nicolas Jaar headliners naast OATW dus, gebaseerd op basis van hoe het op het affiche en de site staat.

http://downtherabbithole.nl/nieuws/moderat-nicolas-jaar-bears-den-en-meer
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Vergeet niet dat oa Flume ook een grote naam was en dat die geen headliner was, dus ik denk dat ze beide ook iets zijn voor net na een headliner.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
De nieuwe bevestigingen. Moderat en Nicolas Jaar headliners naast OATW dus, gebaseerd op basis van hoe het op het affiche en de site staat.

http://downtherabbithole.nl/nieuws/moderat-nicolas-jaar-bears-den-en-meer

Nah, Jaar en Moderat lagen al vast voor Massive Attack wegviel he. Ze gaan voor Massive nog wel een vervanger zoeken hoor. Het is duidelijk dat deze 3 namen toch iets te klein zijn om echt te headlinen.

Wel leuke namen! Vooral Jaar, Spoon en FJM (voor mij).
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Nieuwe namen staan er al op.

Vind vooral sterk Moderat, Nicolas Jaar, Trentemoller, Father John Misty, Sohn, Trentemoller en Weval
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Prima namen eigenlijk. Wel heel jammer: geen Frank Ocean, geen ATCQ, geen bom Iver. Ze mikken dit jaar niet op groter blijkbaar en doen geen poging aan te haken bij BKS.

Verder tevreden, wel heel veel al eens gezien. Maar dat ligt ook aan mezelf.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken