Down The Rabbit Hole 2017

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Morgen komt ook Hurricane Festival met nieuwe namen. Zowel voor DTRH als BKS interessant.
Voor DTRH vanwege zelfde weekend, voor BKS vanwege FKP Scorpio.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Cage The Elephant toegevoegd. Wel apart dat ze die nu al aankondigen, vooruitlopend op de namen volgende week.

Wel een prima toevoeging!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind het affiche van Southside/Hurricane niet best. Ik hoop dat daarvan weinig ook in Beuningen staat.

In mijn nachtmerriescenario namelijk wordt Passenger, Kodaline of Imagine Dragons de laatste headliner op DTRH. Hopelijk kan iemand vertellen dat dit uitgesloten is ;-)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.179
576
Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind het affiche van Southside/Hurricane niet best. Ik hoop dat daarvan weinig ook in Beuningen staat.

In mijn nachtmerriescenario namelijk wordt Passenger, Kodaline of Imagine Dragons de laatste headliner op DTRH. Hopelijk kan iemand vertellen dat dit uitgesloten is ?

Denk je da O&TW en MA op vrijdag en zaterdag afsluiten? Of hoop die liever op zondag te zien?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Raskolnikov wrote:
Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind het affiche van Southside/Hurricane niet best. Ik hoop dat daarvan weinig ook in Beuningen staat.

In mijn nachtmerriescenario namelijk wordt Passenger, Kodaline of Imagine Dragons de laatste headliner op DTRH. Hopelijk kan iemand vertellen dat dit uitgesloten is
1f609.svg



Denk je da O&TW en MA op vrijdag en zaterdag afsluiten? Of hoop die liever op zondag te zien?

Volgens de eigen site staat Oscar And The Wolf op zaterdag. Van Massive Attack is nog niet bekend of ze er vrijdag of zaterdag staan. Mij maakt het ook niet zoveel uit wie het festival daadwerkelijk afsluit. Vond Anohni vorig jaar geweldig op zondagavond, al was dat voor velen zware kost. Maar de Fun Lovin Criminals erachter aan maakte het wel helemaal af, naar mijn mening. Een vrolijke afsluiter van een tof weekend. Massive Attack is ook best zware kost natuurlijk; daar zal ook nog wel een band achter staan die op een wat lossere manier het festival uitluidt.
 

ZjanZjak

Playlistbediener
14 feb 2017
35
0
Ik zou Lorde toch echt heel graag op DTRH zien.
Mits ze later in de week op Roskilde is geprogrammeerd, wie weet.
De vrijdag van BKS maakt ook kans, daar zou ze ook niet misstaan.

Hopelijk wel met iets meer bandleden dan in 2014 (Tivoli/Vredenburg) om nog meer diepgang te geven.

 

roelnijhuis

Playlistbediener
4 jan 2017
46
0
60 (!) nieuwe namen voor BKS betekent strepen voor DTRH, waar onder James Blake.
Ook Kaleo waarschijnlijk niet op DTRH, wat mij persoonlijk wel leuk had geleken.
Run the jewels als 3e headliner lijkt het

http://www.bestkeptsecret.nl/60-nieuwe-namen/
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Zeker prima rij. Balen van RTJ, Metronomy en Wild Beasts. Die had ik graag in Beuningen gehad. Maar leuk voor diegenen die naar BKS gaan uiteraard.

James Blake dus niet de derde headliner. Al zei iemand eerder al dat deze vaak in combinatie met Radiohead worden geboekt en dus eerder op BKS te verwachten zouden zijn. Dat vind ik verder ook geen groot gemis eigenlijk.
 

aksnes

Nieuw lid
16 feb 2017
3
0
AURORA komt naar BKS, ik hoop echt dat ze ook naar DTRH komt :-D

#wantdaarhebbenwewelkaartenvoor
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken