Down The Rabbit Hole 2017

Ridder Kale Knikker

Campingartiest
10 jan 2017
78
0
Wilco staat tijdens dtrh helaas in de VS. Zou wel tof zijn geweest.

Mark Lanegan week na dtrh op Main Square. Die verwacht ik dan ook wel in Beuningen eigenlijk. Bears Den kan ook heel goed, denk ik. Staan week later in St.Gallen.

Oh voor zowel Mark Lanegan als Bear's Den zou mijn hart een vreugdesprongetje maken, ik hoop van harte dat je gelijk hebt!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Verwacht James Blake eerder op BKS, staat op meerdere data op dezelfde dag als Radiohead.

James Blake is al een keer sub headliner geweest....2014 STAGE ONE, kwart over 8..... if I recall correctly....
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
George Ezra staat op Wild Life. Zou mooi zijn als ie een festivaltourtje gaat pakken, lang geleden alweer! Zie hem zomaar op DTRH staan.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
DJ Shadow zou ik heel vet vinden. Maar die kan ook op Lowlands staan natuurlijk.

Father John Misty 22 juni in Oslo. Die verwacht ik dan ook op DTRH. Was machtig twee jaar geleden op Lowlands!
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Ik ga heel hard duimen dan dat DJ Shadow komt, zou echt een geweldige act zijn om de nacht mee in te gaan!
 

Lazycat

Playlistbediener
14 dec 2016
7
4
Als je kijkt naar de data die The Killers de afgelopen dagen bekend maakten zou DTRH wel mooi in het rijtje passen: 28 juni - 1 juli Zweden, 29 juni Finland en 8 juli Londen. DTRH zit daar wel dicht in de buurt. Misschien zijn ze inderdaad wel te groot, maar je weet maar nooit...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
BBK Bilbao voegt ook weer paar toffe namen toe. Royal Blood zou mooie optie zijn voor DTRH. Explosions In The Sky zou ik ook wel weer eens willen zien, maar die verwacht ik niet in Beuningen. Fleet Foxes zou wel goed kunnen, lijkt me.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Roskilde heeft nu A Tribe Called Quest toegevoegd als headliner. Onmogelijk voor Down The Rabbit Hole denk ik?

Op zich had ik nooit de indruk dat dit zo'n grote, dure naam was. Vooral lang afwezig geweest. Beetje als LCD Soundsystem. Dat was voordat ze 'stopten' met muziek maken enkele jaren geleden absoluut geen headliner. Toen ze echter hun rentree maakten, stonden ze plots overal bovenaan de affiches. Datzelfde lijkt nu te gebeuren met A Tribe Called Quest.

Ik zou het een fantastische derde headliner vinden, maar ik twijfel of het realistisch is. Eerder Pinkpop of Lowlands denk ik. Al vind ik ze niet echt bij Pinkpop passen en Lowlands heeft de bovenste plaatsen al vergeven.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Als je kijkt naar de data die The Killers de afgelopen dagen bekend maakten zou DTRH wel mooi in het rijtje passen: 28 juni – 1 juli Zweden, 29 juni Finland en 8 juli Londen. DTRH zit daar wel dicht in de buurt. Misschien zijn ze inderdaad wel te groot, maar je weet maar nooit…

Ja, alleen zijn die festivals in Zweden, finland en Denemarken allemaal georganiseerd door FKPScorpio en niet door Mojo.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Lazycat wrote:
Als je kijkt naar de data die The Killers de afgelopen dagen bekend maakten zou DTRH wel mooi in het rijtje passen: 28 juni – 1 juli Zweden, 29 juni Finland en 8 juli Londen. DTRH zit daar wel dicht in de buurt. Misschien zijn ze inderdaad wel te groot, maar je weet maar nooit…


Ja, alleen zijn die festivals in Zweden, finland en Denemarken allemaal georganiseerd door FKPScorpio en niet door Mojo.

Dan zou je inderdaad denken dat The killers niet te verwachten zijn op DTRH. Los van de vraag of ze daar uberhaupt niet al te groot voor zijn.

Volgende week nieuwe namen Lowlands, hopelijk de week erna weer nieuwe DTRH-namen.... Dan zal de laatste headliner ook wel bekend zijn.

Placebo lijkt me nog een aannemelijke optie. Pixies ook. En een klein beetje hoop op ATCQ of Bon Iver. Frank Ocean wellicht nog?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Zou Kraftwerk eigenlijk een mogelijkheid zijn? Staan op vrijdag van DTRH nog in Engeland en de week na DTRH in Frankrijk. Tot dusverre nog geen festivals, behalve een aankondiging voor een Portugees festival geloof ik begin augustus.
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Kraftwerk zou wel kunnen maar weet niet of ze die als headlines gaan neerzetten.

Als lowlands met namen komt kunnen we weer dingen wegstrepen.

Denk dat DTRH eind deze maand met namen komt.
Ik blijf hoop houden op een DJ Shadow of BoysNoize
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Nieuwe LL namen doen mij niet heel veel, dus hopelijk komt DTRH binnenkort met een aantal pareltjes.

Nina Kraviz is trouwens wel heel gaaf. Duimen dat wij Black Madonna krijgen dan
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Volgende week dus 50 namen voor BKS. Dan kunnen er gelijk een flink aantal mogelijkheden voor DTRH weggestreept worden.

Nieuwe namen voor DTRH in de week daarna dan, waarschijnlijk?

Ben erg benieuwd naar de laatste headliner. Als er wat uit dit rijtje komt, ben ik dik tevreden:

Bon Iver / Placebo / Pixies / Killers / A Tribe Called Quest / Frank Ocean / James Blake / Kraftwerk / Run The Jewels (al weet ik niet 100% zeker of deze allemaal headlinerwaardig zijn).

Dit zijn wat opties die op Europese tour zijn in juni/juli en die ik zelf wel echt tof zou vinden (maar waarvan een deel ongetwijfeld op BKS zal staan):

Afghan Whigs, Aphex Twin, Badbadnotgood, Death Grips, Fatima Yamaha, Flying Lotus, Formation, Front 242, Kate Tempest, Metronomy, Skepta, Slim Cessna Auto Club, Wild Beasts, Justice, Pet Shop Boys, Travis Scott, Maximo Park, Trentemoller, Solange, Royal Blood, White Lies, Bears Den, George Ezra, Mark Lanegan

Ook The Weeknd, Die Antwoord, Chainsmokers, Biffy Clyro en Imagine Dragons zouden nog kunnen. Maar persoonlijk hoop ik dat die overgeslagen worden;-)
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Zitten paar pareltjes dus je lijstje hoor .

Fatima Yamaha, Flying Lotus, Kraftwerk, Aphex Twin, James Blake kom maar door
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken