Down The Rabbit Hole 2017

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Je hebt zeker een punt. Maar is het mogelijk om met een nog kleinere headliner te komen dan Oscar And The Wolf?

MIsschien is Oscar & The Wolf wel dubbel zo groot als jij denkt.

Die weet genoeg tickets te verkopen om een 'grote' headliner te zijn. Hij is alleen zo bizar snel gegroeid dat ie eigenlijk zo'n spot nog niet verdient.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
10.000 tickets zijn er uit. Nu twee weken lang te koop voor 115 euro


De Rapid Rabbit-kaarten zijn gevlogen. Lang leve de Happy Rapid-kaarten!
Komende twee weken kosten Happy Rabbit-kaarten €115,-* dus als je je ticket voor 28 januari koopt heb je €14,- korting! Vanaf 28 januari is de definitieve kaartprijs namelijk €129,-* voor het volledig festival, een plek op de camping en de pendelbus van en naar station Wijchen.
Vanaf nu zijn de groepstickets ook beschikbaar. Voor 10 tickets betaal je €990,-* waardoor je per ticket slechts €99,- betaalt.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Nee hoor, ik onderschat Oscar and the Wolf geenszins. Pagina hiervoor stel ik juist de boeking goed te begrijpen vanwege hun populariteit. Dat is me niet ontgaan. Maar als headliner vind ik het opmerkelijk gezien de historie van headliners op dit festival. Volgens mij ben ik niet de enige die ervan staat te kijken, als ik hier terug lees.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Killers nu ook vier dagen na DTRH op Fins festival. Ook niet zo'n duur festival, slechts 139 euro voor drie dagen volgens bericht op homepage. Weer verder niet hoe groot dat festival is. Qua prijs in elk geval vergelijkbaar.

Het lijkt me dat DTRH dan toch niet onmogelijk is.

Ben erg benieuwd waar ze mee komen. Zal nog wel even duren denk ik.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Killers nu ook vier dagen na DTRH op Fins festival. Ook niet zo’n duur festival, slechts 139 euro voor drie dagen volgens bericht op homepage. Weer verder niet hoe groot dat festival is. Qua prijs in elk geval vergelijkbaar.

Het lijkt me dat DTRH dan toch niet onmogelijk is.

Ben erg benieuwd waar ze mee komen. Zal nog wel even duren denk ik.

Toch heeft Provinssi meestal wel een headliner die een stuk groter is dan de DTRH headliners. Vorig jaar stond Rammstein boven aan de poster en in 2015 Muse.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Ik ook niet hoor, ik was alleen benieuwd naar de line-up van voorgaande jaren. :)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.983
561
Volgens de wikipedia pagina (hopeloos verouderd overigens) waren er in 2011 84.000 kaarten verkocht. Om even aan te geven waar het verschil zit... ;-)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Volgens de wikipedia pagina (hopeloos verouderd overigens) waren er in 2011 84.000 kaarten verkocht. Om even aan te geven waar het verschil zit…
1f609.svg

Hmm dus alleen qua ticketprijzen enigszins vergelijkbaar :). Nou ja, misschien is de wens iets te veel vader van de gedachte bij mij...

Terwijl ik overigens niet eens een overdreven groot Killersfan ben hoor. Vind het wel een hele goede liveact. En met twee headliners van het formaat Killers/Massive Attack zou dit festival dat ik een warm hart toedraag goed voor de dag komen. Misschien hoop ik wel tegen beter weten in; maar helemaal uitgesloten acht ik het nog steeds niet :)
 

rojo

Playlistbediener
20 jan 2017
13
16
DTRH sfeertje is voor mij al voldoende (Early Rabbit). Voordeel van late bevestigingen is ook dat er niet TE VEEL fans komen. Ben nog niet overenthousiast over de huidige bevestigingen, maar Nick Cave zou enorm boven mijn verwachting zijn (that would be something!!!).
Goede live bands mogen altijd terugkomen: De Staat, Birth of Joy, Courney Barnett. Oud maar Goud ook lekker: Patti Smith was top, SUEDE vorig jaar erg goed, IGGY. Ik zou zelf Jurassic 5 of Michael Franti wel weer eens willen zien. Maar kom maar op, ik laat mij verrassen. Hopelijk wel wat akoestische aanpassingen aan de tenten.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Nick Cave zou inderdaad gedroomde headliner kunnen zijn. Helaas zit hij ten tijde van DTRH in Canada/Verenigde Staten.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
James Blake op Werchter. Dat zou ook zomaar de derde headliner in Beuningen kunnen worden.

Future Islands lijkt me ook wel bijna een zekerheidje eigenlijk.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Foster the People staat begin juli op een Tsjechisch festival. Ik ben groot fan, helaas touren ze nooit door Europa dus dit zou een mooie kans zijn om ze weer eens te zien! Denk dat het goed bij DTRH publiek past.
 

Ridder Kale Knikker

Campingartiest
10 jan 2017
78
0
Ik zou heel graag Ryan Adams nog een keer willen terug zien op DTRH. Was in 2015 echt een hoogtepunt voor me! En hij staat begin juli in Spanje op het affiche van Mad Cool festival, dus er is hoop. Wilco staat daar trouwens ook, die waren vorig jaar ook gewelidig op BKS. Zou die in het budget passen van het Konijnenhol?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Wilco staat tijdens dtrh helaas in de VS. Zou wel tof zijn geweest.

Mark Lanegan week na dtrh op Main Square. Die verwacht ik dan ook wel in Beuningen eigenlijk. Bears Den kan ook heel goed, denk ik. Staan week later in St.Gallen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken