Down The Rabbit Hole 2017

roelnijhuis

Playlistbediener
4 jan 2017
46
0
Op 10 juni headlinen de Gorillaz op het Demon Dayz festival in de UK. Bezoekje aan Beuningen 2 weken later zie ik wel zitten hoor!
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
712
454
Hoe zit het doorgaans in overlap van line up tussen Pinkpop en DTRH? Kan me voorstellen dat wanneer iets op PP staat, de kans klein is dat het nog op DTRH zal staan..
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Hoe zit het doorgaans in overlap van line up tussen Pinkpop en DTRH? Kan me voorstellen dat wanneer iets op PP staat, de kans klein is dat het nog op DTRH zal staan..

Vorig jaar kleine overlap: Lianne La Havas, Parquet Courts, The London Souls.

Eddie Vedder en Gorillaz zijn niet echt meer te verwachten overigens, aangezien de headliners bekend zijn.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
352
317
Meneer Vedder vraagt trouwens tussen de 99 en 125 voor een kaartje in de ASAF. Ik vind dat eigenlijk ronduit bespottelijk. Voor Pearl Jam betaalde ik geloof ik 50-60.
Rond de 100 euro voor een soloconcert....heeft Vedder geld nodig ofzo?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Meneer Vedder vraagt trouwens tussen de 99 en 125 voor een kaartje in de ASAF. Ik vind dat eigenlijk ronduit bespottelijk. Voor Pearl Jam betaalde ik geloof ik 50-60.
Rond de 100 euro voor een soloconcert….heeft Vedder geld nodig ofzo?

Inderdaad tegen het krankzinnige aan, ja. Alles wordt duurder, concertkaartjes ook, maar dit gaat wel heel ver.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
352
317
Voor 99 heb je een early bird ticket DTRH voor drie dagen en nachten. Die kaartjes van Vedder gaan mij echt veel te ver inderdaad.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Anderson .Paak trouwens op 20/6 nog in België... Dat is toch wel extra zuur voor DTRH...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Anderson .Paak trouwens op 20/6 nog in België… Dat is toch wel extra zuur voor DTRH…

Enorm zuur ja. Ben heel tevreden met het programma hoor (zeker als ik vandaag dan Pinkpop zie), maar Anderson.Paak was vorig jaar op Lowlands wel echt heel tof.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
712
454
Blij met de line up van pinkpop. Er staat niets dat ik graag zou zien dus sluit nu Two door Cinema club, Foster the People of George Ezra niet uit voor dtrh!
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Crystal Fighters op Pinkpop. Hopelijk komen ze ook naar DTRH. Voor de rest doet de PP line-up mij ook niet zoveel
 

Kirk Olson

Playlistbediener
18 mrt 2017
14
6
Kunnen we nog wat vuige rock verwachten deze editie? Tot nu toe alleen the Slaves, das wel erg mager. Zoiets als Spidergawd vorig jaar, errug welkom, we houden niet allemaal van dromerige overgeproduceerde luisterliedjes of springerige elektro-biepjes.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Deze week of volgende week zou je nieuwe namen mogen verwachten. Ben erg benieuwd wat ze nog in petto hebben. De drie headliners zijn bekend, drie danceacts voor na de headliner ook denk ik: Bonobo, Weval en Daphni.

Verwacht nog een par aansprekende indienamen en wat Nederlandse hiphop.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
712
454
Deze week of volgende week zou je nieuwe namen mogen verwachten. Ben erg benieuwd wat ze nog in petto hebben. De drie headliners zijn bekend, drie danceacts voor na de headliner ook denk ik: Bonobo, Weval en Daphni.

Verwacht nog een par aansprekende indienamen en wat Nederlandse hiphop.

Iets zegt me dat Nicolas Jaar geen headliner zal zijn. Ik vermoed/verwacht/hoop toch nog wel een andere aankondiging als headliner.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Afgaande op een poster die circuleert op graz (http://www.wattes.nl/forum/showthread.php?tid=569&page=107), staat Klangstof hetzelfde weekend als DTRH ook als support voor Miike Snow in de Verenigde Staten....

Zouden ze DTRH dan toch overslaan? Zou erg jammer zijn; mooi optreden vorig jaar in het Valkhof.

DTRH staat ook niet tussen de optredens op hun eigen site. Daar staan wel optreden in de VS, op 13 en 29 juni....
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Jep, het is wachten op de aankondiging. Feit dat DTRH niet eens op hun eigen site staat is veelzeggend genoeg.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Had een berichtje gestuurd naar DTRH via Facebook. Spoedig maken ze hier iets over bekend. Dus die verdwijnen van het affiche.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken