Down The Rabbit Hole 2017

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.944
6.191
Hoop toch ook stiekem nog op een derde vervangende headliner. Zou het kunnen dat RW & DTRH de handen in mekaar slaan en mekaar hebben geholpen voor een vervangende act. In dat opzicht zie ik bv A Tribe Called Quest echt wel op numero uno staan als kandidaat voor die spot. (Al passen ze misschien niet echt op DTRH, ofwel?)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.355
1.809
Ik hoop hard met je mee voor A Tribe Called Quest. Zouden daar uitstekend passen hoor. En zou de kers op de taart zijn. Maar ik kan het me haast niet voorstellen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Kijkend naar wat ze nu hebben en wat BKS heeft zou je zeggen dat DTRH nog met een grote naam kan komen. Genoeg grote bands die inderdaad nog in de buurt zijn maar ik zie het helaas ook niet gebeuren. Ik gun het ze zeker!!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.355
1.809
Prima toevoegingen hoor:

Fleet Foxes
Typhoon
Soulwax
De La Soul
Babylon Circus
2 Many DJ's
Nick Mulvey
Avalanches
Pond
Orchestra Baobab
Navarone
Sinkane
Hamilton Leithauser
All We Are

Een heel solide programma in de breedte, met een paar fraaie namen. Maar het mag nu wel duidelijk zijn dat er geen grote namen meer bij komen.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Fleet Foxes, damn, daarvan hoopte ik toch echt dat ze op BKS zouden staan. Verder vind ik de namen niet bijster interessant. Al heeft DTRH al met al toch een fijne line-up!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.596
602
In de breedte nu toch best mooi programma om eerlijk te zijn. Fleet Foxes wel een mooie naam om nog toe te voegen!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.944
6.191
Ik dacht dat ik ff Nick Murphy zag :cry: Maar damn, Fleet Foxes! The Avalanches! Pond! Soulwax! Dikke namen hoor, zeer goeie worp.
Headliners: Fleet Foxes - Oscar & The Wolf - Moderat ? Of mist er toch nog een headliner? :D
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Geen verkeerde namen (behalve Typhoon, daarvan hebben we toch wel een overkill gehad). Toch vind ik deze line-up tot nu toe de minst spectaculaire uit de bestaansgeschiedenis van DTRH.
Ik hoop echt dat het weer meezit dit jaar. Dat verdient dit festival (en zijn bezoekers).
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.355
1.809
Ik dacht dat ik ff Nick Murphy zag
1f625.svg
Maar damn, Fleet Foxes! The Avalanches! Pond! Soulwax! Dikke namen hoor, zeer goeie worp.
Headliners: Fleet Foxes – Oscar & The Wolf – Moderat ? Of mist er toch nog een headliner?
1f600.svg

Fleet Foxes staat nu inderdaad bovenaan, Oscar And The Wolf onder Moderat en Nicholas Jaar. Wel in zelfde letterformaat. Het is natuurlijk op alfabet gerangschikt, maar dan zal Nicholaas Jaar wel geen headliner zijn, maar na een headliner staan.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik ga zelf helaas dit jaar niet naar DTRH maar ik vind dit echt een steengoede worp hoor.
Fleet Foxes, Typhoon, Soulwax, De La Soul, Sinkane, 2manydjs (dj-set), Nick Mulvey & The Avalanches, zijn allemaal namen die ik maar wat graag zou willen zien.

Misschien toch nog een kaartje halen.........
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik ga toch weer ticketswap in de gaten houden....
Fleet Foxes is echt tering nice en de rest eigenlijk ook.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.474
1.631
Fleet Foxes is een bijzonder fraaie boeking, was sowieso naar die dag gegaan indien DTRH dagkaarten zou verkopen. Begint langzaam toch wel hun sterkste line-up ooit te worden als je het mij vraagt.
 

Goffertmans

Nieuw lid
23 mrt 2017
2
0
Heel tof deze line-up!

Weet iemand of er nog een kans is op Tame Impala?

POND is toch met bandleden van Tame Impala? Stonden ook samen op Lowlands twee jaar geleden?

Zal niet het eerste dubbeloptreden van DTRH17 zijn:

Fleet foxes - father john misty en Soulwax - 2many DJ's

 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.986
565
Heel tof deze line-up!

Weet iemand of er nog een kans is op Tame Impala?

POND is toch met bandleden van Tame Impala? Stonden ook samen op Lowlands twee jaar geleden?

Zal niet het eerste dubbeloptreden van DTRH17 zijn:

Fleet foxes – father john misty en Soulwax – 2many DJ’s
FJM maakt geen deel meer uit van Fleet Foxes, toch?

Tame Impala lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
 

Goffertmans

Nieuw lid
23 mrt 2017
2
0
Goffertmans wrote:
Heel tof deze line-up!

Weet iemand of er nog een kans is op Tame Impala?

POND is toch met bandleden van Tame Impala? Stonden ook samen op Lowlands twee jaar geleden?

Zal niet het eerste dubbeloptreden van DTRH17 zijn:

Fleet foxes – father john misty en Soulwax – 2many DJ’s


FJM maakt geen deel meer uit van Fleet Foxes, toch?

Tame Impala lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Mee eens, Tame Impala is natuurlijk wel een beetje uit z'n voegen gebarst qua grote naam achtigheid. Al zouden zij het feest wel compleet maken naar mijn smaak :)
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.474
1.631
Dacht ook dat de leden van Pond tegenwoordig niet meer in Tame Impala zitten, maar zou er vanuit gaan dat je de drie headliners nu wel hebt met Moderat, Oscar and the Wolf en Fleet Foxes.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Beide juist.

Pond leden zitten niet meer bij Tame Impala en Father John Misty doet niks meer samen met Fleet Foxes.
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Ik ben erg tevreden met Fleet Foxes,, Soulwax, 2ManyDJ'S en Typhoon. Allemaal prima festivalacts.

Komen denk ik nog een paar kleinere namen bij en daarna is het wachten op het blokkenschema.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.944
6.191
Anderson .Paak in het DTRH weekend dus wel ‘gewoon’ op Glastonbury…
Die hadden er meer geld voor over wss, best triest eigenlijk om hem nu wel aangekondigd te zien in het zelfde weekend zelfs dan nog.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken