Down The Rabbit Hole 2016

Scarab

Playlistbediener
4 feb 2016
7
0
Net het speelschema voor het EK voetbal 2016 eens bekeken...
Als België 2e wordt in zijn groep speelt het de achtste finales op zondag 26/06 om 21:00hr.
Hopelijk voorziet de organisatie dan toch ergens op het festival een groot scherm voor ons arme Belgen

(maar ik ga er uiteraard gewoon van uit dat we groepswinnaar worden en dus op 27/06 de achtste finale spelen ) :twisted:
 

Shakespeare

Playlistbediener
26 mrt 2015
44
0
Zou Suede nog kunnen komen denken jullie? Ik zou het wel tof vinden alleen vrees ik dat het te duur zal zijn voor een "niet-headliner".
Ik neem aan tenminste dat Suede niet groot genoeg is om het festival te headlinen én tame impala kan bijna niet missen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Morgen nieuwe namen schijnt het? Wat mogen we verwachten naast Tame Impala?

Yep nieuwe namen morgen.
Verwacht Tame Impala wel, daarnaast hoop ik dat er wat leuke kleine namen tussen zullen zitten die het festival overdag ook interessant maken.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.707
2.085
Op Graz is net het volgende rijtje aan namen gepost voor de aankondiging van morgen:

Car Seat Headrest
Daughter
John Talabot
Kelela
My Baby
Savages
 

Shakespeare

Playlistbediener
26 mrt 2015
44
0
Ik denk dat Dauther ook wel een grote kans maakt, een band die in de buurt is en ook wel op DTRH past.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Op Graz is net het volgende rijtje aan namen gepost voor de aankondiging van morgen:

Car Seat Headrest
Daughter
John Talabot
Kelela
My Baby
Savages

Op zich een mooi lijstje.

Top: Car Seat Headrest, Savages, Kelela
Ok: My Baby, Daughter, John Talabot

Maar het zijn niet de middelgrote namen die het festival ook nog nodig heeft. Zou dit (naast een headliner) het zijn of mist er nog het één en ander?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Volgens diezelfde persoon zit Tame Impala morgen niet in het pakketje.

Hmmm, dat zou wel een verassing zijn aangezien we die hier al lange tijd als grote kanshebber zien. Benieuwd wat headliner 3 wordt, maar die zit er dus morgen misschien niet tussen. Beter dan Jamie XX? :eek:
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Kereltje wrote:
Volgens diezelfde persoon zit Tame Impala morgen niet in het pakketje.

Hmmm, dat zou wel een verassing zijn aangezien we die hier al lange tijd als grote kanshebber zien. Benieuwd wat headliner 3 wordt, maar die zit er dus morgen misschien niet tussen. Beter dan Jamie XX?
1f62e.png

Áls Tame Impala niet headliner is (ik denk dat ze wel headliner zijn), roept dat twee vragen op.
1) Wie is dan wel headliner? Als ik heel open-minded ben zie ik maximaal vijf mogelijkheden: Air, New Order, Pixies, Beirut, Duran Duran. Nee, dat zijn geen grote knallers, maar als Jamie XX kan, dan deze namen ook.
2) Op welk Nederlands festival staat Tame Impala dan? Niet op BKS (Friendly Fire, headliners zijn al bekend), niet op Pinkpop (dan zijn ze in Amerika). Lowlands zou een zwaktebod zijn, omdat ze daar vorig jaar ook al stonden op een vrij hoge spot. Toegegeven: dat zou kunnen. Het alternatief? Tame Impala slaat Nederland over deze zomer. Niet aannemelijk allemaal.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.483
726
Kereltje wrote:
Volgens diezelfde persoon zit Tame Impala morgen niet in het pakketje.


Dat is wel een erg vrije vertaling van “..en vooralsnog geen bevestiging voor Tame Impala gevonden.”

Ja, my bad. Al begonnen ze daar ook meteen over waar Tame Impala dan wel zou staan.

Dat betekent dan ook dat het pakketje groter is dan de namen die op deze pagina genoemd worden?
 

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
538
504
Matthijs wrote:
Kereltje wrote:
Volgens diezelfde persoon zit Tame Impala morgen niet in het pakketje.


Dat is wel een erg vrije vertaling van “..en vooralsnog geen bevestiging voor Tame Impala gevonden.”


Ja, my bad. Al begonnen ze daar ook meteen over waar Tame Impala dan wel zou staan.

Dat betekent dan ook dat het pakketje groter is dan de namen die op deze pagina genoemd worden?

Ik hoop het :)

Maar ik begin ook wel steeds meer te vrezen voor Tame Impala hoor.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ja, my bad. Al begonnen ze daar ook meteen over waar Tame Impala dan wel zou staan.

Dat betekent dan ook dat het pakketje groter is dan de namen die op deze pagina genoemd worden?
Dat lijkt me evident. De namen die we hier zien acht ik allemaal geen sub-headliners en het zou bijzonder stom zijn om nu niet minstens twee middelgrote namen aan te kondigen; zou ook haaks zijn op eerdere aankondigingen van DTRH, waar ze dat steeds wel hebben gedaan.
Ook zou dat wel een bijzonder mager rijtje namen zijn; ik verwacht er toch wel minstens 8 eigenlijk. Denk dat er nog twee grotere namen bij komen.

(Maarja, ik ben ook maar aan het speculeren natuurlijk. Mijn intuïtie zit er váák naast!)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.539
2.044
Ik kan me niet voorstellen dat Tame Impala niet geboekt wordt. Maar zou vreemd zijn om hen dan vandaag niet bekend te maken. Kan daartoe geen reden bedenken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken