Down The Rabbit Hole 2016

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Zouden ze het aandurven om James Blake te laten headlinen indien Tame Impala niet komt? Heeft net een nieuw nummer gedropt + aangekondigd dat hij een dagje Field Day afsluit (PJ Harvey sluit de andere dag af).

Durven wel hoor maar denk het niet.

Dit zou droomlijstje in de electronische hoek zijn :
James Blake
Odesza
Purity Ring
Jack Garratt
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Over jezelf kapottouren gesproken


Jep… Mag nu wel eens de releasedatum gaan vrijgeven van het album dat naar eigen zeggen ‘april 2015’ uit had moeten zijn.
Nouja na die single zal er wel snel iets komen, maar dan nog is het het 4e jaar achter elkaar dat ie tourt. Nog een matige festivalshow hoeft echt niet voor mij. Zaalshow kan ik nog wel waarderen dat is dan weer wel 3 jaar geleden. Maar headliner, is hij al formaat HMH? Dat zou heel zonde zijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Kansen op..:

Moderat?
Oh Wonder?
ODESZA?

Totaal onbekend met het festival, dus vandaar m'n vraag over hoeveel namen er zo nog ongeveer moeten bekend gemaakt worden.. Tame Impala zou echt geweldig zijn als laatste headliner :)
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Kansen op..:

Moderat?
Oh Wonder?
ODESZA?

Totaal onbekend met het festival, dus vandaar m’n vraag over hoeveel namen er zo nog ongeveer moeten bekend gemaakt worden.. Tame Impala zou echt geweldig zijn als laatste headliner
simple-smile.png
at ze de vorige keer niet zijn aangekondigd.
Dat vind ik een beetje een raar argument, want het festival zoekt nog steeds een headliner, Tame Impala heeft n
Oh Wonder zal niet gebeuren, want die kun je zien op Lowlands. Moderat is wel een beetje een grote act voor Down The Rabbit Hole en na de shows die al aangekondigd zijn voor Nederland verwacht ik ze niet meer, maar het zou kunnen. ;) ODESZA vind ik nog steeds een grote kanshebber.

En Tame Impala... tsja, de meningen zijn geloof ik verdeeld hier. Volgens sommigen is de kans kleiner op TI, omdog steeds geen show gepland in Nederland voor deze zomer en de band heeft nog steeds ruimte in het weekend van DTRH voor een set. Dus tot die tijd is het nog steeds dé ideale headliner.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Ik geloof nog steeds dat Tame Impala grootste kanshebber is voor die laatste headlineplek. Maar ik vind het wel apart dat ze niet bij het laatste lijstje namen zaten. Waarom zouden ze ermee wachten? Ze zijn nog niet uitverkocht, dus dat zou een extra stimulans zijn om te komen met een naam waar je extra kaarten mee verkoopt.

En vorig jaar waren de headliners in deze fase al lang en breed bekend.

Maar misschien zijn er andere motieven om te kiezen voor deze tactiek van aankondigingen en de laatste headliner achter de hand te houden.

Mocht Tame Impala er toch niet staan, dan lijkt Massive Attack mij de grootste kanshebber voor die plek.

Moderat verwacht ik eerder op Lowlands, qua formaat.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
De kans op Grimes en Odesza wordt een stukje kleiner nu ze op Pitch staan. Ach!

Wanneer zouden de nieuwe namen komen? Deze week Pitch en Pinkpop, volgende week misschien namen voor Lowlands, dus over twee weken..? Vind ik wel echt een late aankondiging voor een headliner.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
380
298
Ik zou er inmiddels niet meer van staan te kijken als Glen Hansard gewoon de derde headliner blijkt. Sowieso denk ik niet dat er nog veel (middel)grote namen bij gaan komen; vorige jaren stonden er ook maar weinig semi-grote namen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik zou er inmiddels niet meer van staan te kijken als Glen Hansard gewoon de derde headliner blijkt. Sowieso denk ik niet dat er nog veel (middel)grote namen bij gaan komen; vorige jaren stonden er ook maar weinig semi-grote namen.

Zouden ze dan niet eerder kiezen voor Mac Demarco als headliner? (liever Glen)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik heb eigenlijk nog nooit van Glen Hansard gehoord. Is het heel oud of heel nieuw?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.404
628
Ik zou er inmiddels niet meer van staan te kijken als Glen Hansard gewoon de derde headliner blijkt. Sowieso denk ik niet dat er nog veel (middel)grote namen bij gaan komen; vorige jaren stonden er ook maar weinig semi-grote namen.

Zouden ze dan niet eerder voor een Air, Suede of James Blake als kleinere headliner gaan? Ik moet zeggen dat ik Hansard zelf niet echt ken, maar dat lijkt me toch een stap achteruit in vergelijking met de headliners (en zelfs subheadliners) van de vorige edities.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik heb eigenlijk nog nooit van Glen Hansard gehoord. Is het heel oud of heel nieuw?

Vindt ik niet zo gek. Is een singer/songwriter die eigenlijk net wat eigenheid mist in zijn stem/liedjes. Hij heeft mooie nummers en zingt zeker met passie maar het mist net wat eigen smoel waardoor hij wat groter zou groeien. Valt wel in de categorie van zijn maatje Damien Rice, maar niet kijkend naar grootte.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
380
298
Glen heeft al wel Tivoli Ronda uitverkocht, iets dat bijvoorbeeld Suede niet is gelukt.

De wat mindere versie van Damien Rice is inderdaad wel een aardige omschrijving. Geen idee wie dan precies al die fans zijn, maarja.

Verder hoop ik ook nog wel op een grotere headliner hoor, maar die had ik dan toch bij de vorige lichting verwacht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken