Down The Rabbit Hole 2016

Shakespeare

Playlistbediener
26 mrt 2015
44
0
Hoe groot schatten jullie de kans in voor Richard Hawley? Lijkt mij een naam die niet zou misstaan op DTRH.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Wow dat had ik echt niet verwacht. Blij dat ik mijn kaartje niet heb verkocht! Wel apart dat OPN dan op BKS staat.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Raskolnikov wrote:
Anohni bevestigd. Laatste headliner dan?


Staat bij de headliners inderdaad. Wat een naam weer zeg. Dit festival wordt wel erg aantrekkelijk. Snel beslissen of ik er heen ga…
Gewoon doen, voor mij wordt dit ook vooral een gezellig weekend, bier drinken afentoe een act kijken en vlotten bouwen.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.482
1.638
Hele gave boeking, met interessante bands op de onderkant van de affiche zou ik bijna nog gaan twijfelen om dit ook te doen naast BKS.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Mooi dat ze dit doen en de affiche nog eventjes kwalitatief verrijken ondanks bijna uitverkocht te zijn.

Flume staat op de poster trouwens voor Mac Demarco en Glen Hansard.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Oh wow. Wat een aankondiging! Wat een spannende en stoere boeking. Mijn sympathie voor dit festival is toch weer een stukje gegroeid. Mag van mij best de headliner zijn.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Als ze het festival afsluit lijkt het me dat ze wel langer dan een uur speelt, en tenzij Hopeless een megalang album wordt lijkt het me dus wel dat ze die set moet aanvullen met andere nummers.
The National speelt de vrijdag en Ahnoni sowieso zondag, dus ik neem aan PJ Harvey zaterdag maar dat staat nergens duidelijk aangegeven.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Als ze het festival afsluit lijkt het me dat ze wel langer dan een uur speelt, en tenzij Hopeless een megalang album wordt lijkt het me dus wel dat ze die set moet aanvullen met andere nummers.
The National speelt de vrijdag en Ahnoni sowieso zondag, dus ik neem aan PJ Harvey zaterdag maar dat staat nergens duidelijk aangegeven.

PJ Harvey staat op zondag op Glastonbury, dus moet ze wel de zaterdag staan.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Als ze het festival afsluit lijkt het me dat ze wel langer dan een uur speelt, en tenzij Hopeless een megalang album wordt lijkt het me dus wel dat ze die set moet aanvullen met andere nummers.
The National speelt de vrijdag en Ahnoni sowieso zondag, dus ik neem aan PJ Harvey zaterdag maar dat staat nergens duidelijk aangegeven.
Alhoewel we nog niet zeker weten of Ahnoni een headliner is natuurlijk. Ik denk van wel, maar de deur staat wat dat betreft nog wel open.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Als ze het festival afsluit lijkt het me dat ze wel langer dan een uur speelt, en tenzij Hopeless een megalang album wordt lijkt het me dus wel dat ze die set moet aanvullen met andere nummers.
The National speelt de vrijdag en Ahnoni sowieso zondag, dus ik neem aan PJ Harvey zaterdag maar dat staat nergens duidelijk aangegeven.


Alhoewel we nog niet zeker weten of Ahnoni een headliner is natuurlijk. Ik denk van wel, maar de deur staat wat dat betreft nog wel open.
Lijkt me vrij zeker, ook door de losse aankondiging. Dan nog wel één tentafsluiter als we afgaan op jouw blokkentheorie ;).
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
MRMantel wrote:
Wel apart dat OPN dan op BKS staat.

Staat volgens mij ook nergens dat die live mee gaat doen

Damn, afgaande op de samenstelling ging ik er eigenlijk min of meer van uit dat OPN en HudMo mee zouden komen. Uit de beschrijvingen van DTRH en Sonar kunnen we inderdaad wel opmaken dat dat inderdaad niet zo is, anders zou het wel meer expliciet genoemd zou worden. Ik vraag me dan toch af hoe ze dat live op gaat lossen. Een soort live band, een halve dj die achterop het podium de tracks afspeelt of gewoon een opgenomen bandje?

Weet niet zo goed of Anohni solo dan wel zo'n goede headliner vind. Zo heel groot is ze toch niet solo?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Staat bij de headliners inderdaad. Wat een naam weer zeg. Dit festival wordt wel erg aantrekkelijk. Snel beslissen of ik er heen ga…
Gewoon doen, voor mij wordt dit ook vooral een gezellig weekend, bier drinken afentoe een act kijken en vlotten bouwen.

Inderdaad, Kos gewoon tickets halen...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken