Down The Rabbit Hole 2016

Inderdaad Kos, als je wel naar Pinkpop gaat en niet hierheen neem ik jou ook niet serieus meer.

Inderdaad Kos, als je wel naar Pinkpop gaat en niet hierheen neem ik jou ook niet serieus meer.

Pinkpop is van de baan. De line-up is te beroerd. Ik ga daar niet vrijwillig staan, laat staan vrijwilligen.

Weet niet zo goed of Anohni solo dan wel zo’n goede headliner vind. Zo heel groot is ze toch niet solo?

Een en al mysterie.

We weten niet zeker of dit de headliner is. Kendrick Lamar voor Lowlands was ook geen headliner, maar werd ook apart aangekondigd voor Lowlands. Leek toen, en dat geldt ook voor deze act, vooral een act waarop de organisatie heel trots is dat ze die binnen hebben gehaald.
Ook was Patti Smith met de integrale uitvoering van haar album vorig jaar ook sub-headliner. Een album integraal als headliner is ook wel gedurfd.

Aan de andere kant... wat weten we van de live-show van Anohni? Vrij weinig. Iets met een 'live-avatar', maar muzikaal hebben we geen idee. Mogelijk is het iets groots en is het een duidelijke headline-act. Mogelijk is Anohni juist kleiner in opzet en is het meer sub-materiaal.

Het kan wat mij betreft twee kanten op, maar gevoelsmatig is Anohni wel een headliner. - Maar anderen kunnen dit vast beter inschatten.

Heeft iemand van jullie inmiddels al volk/matties die meegaan of nog steeds enigste met ticket? @mrmantel @black-lies @thooomash?

Je skipt maar, we hebben je nodig voor het vlot.

[/quote]

Gaan we eigenlijk ook nog een bandje kijken?

Je skipt maar, we hebben je nodig voor het vlot.

Gaan we eigenlijk ook nog een bandje kijken?

[/quote]
PJ Harvey en Anohni, voorderest hebben we niet echt tijd ben ik bang. The National eventueel.

Hmm, lijkt me niet helemaal de categorie waar DTRH bandjes in boekt. Maar ook omdat ik ze niet verwacht omdat ze al op Pinkpop staan,

Ik verwacht niet dat Anohni headliner is eerlijk gezegd, als ze BKS echt pijn willen doen komt er nog een Biffy Clyro/Massive Attack bij hoor.

I dont know, sinds de tegenvallende laatste headliner van BKS weet ik niet of DTRH nog wel met een mooie 3e naam kan komen.

Users who are viewing this thread