visdave34 wrote:
Brian wrote:
Fidlar en vooral Indian Askin hebben hier de hele week op repeat gestaan. Zeer geslaagde albums nog steeds. Baltazar is daardoor voor mij wel wat weg gezakt.
MONO vond ik wel mooi maar als ik dit soort muziek wil luisteren geef ik toch de voorkeur aan A Swarm of the Sun met hun nieuwe album. Mike Krol vond ik iets te rommelig en er is iets met zijn stem (auto-tune?) wat ik niet echt trek. Bring me the horizon was trouwens precies wat ik verwachtte voor mezelf, veel slechte nummers. De nieuwe van Blood Red Shoes vond ik niet spetterend en hier en daar een beetje saai. Ook Julia Kent kon mij niet bekoren, beetje saai.
Welke ik al leuker vond dat was Dadcore van Mozes and the Firstborn. Veel laidback nummers maar zo af en toe ook wat meer rocky. Hoogtepunt is by far Sad Supermarket song. Ook vond ik Weerzer – Weezer (teal album) wel vermakelijk met hun 10 versies van bekende nummers, Sommige covers zijn beter dan de andere maar grappig album om zo uit te brengen.
Morgen onder andere White Lies, Within Temptation, Beirut, Girlpool, Nina Nesbitt en Guided By Voices. Iemand nog aanraders?
Sharon van Etten en James Blake al gecheckt? Vooral die eerste vond ik erg de moeite waard.
Jazeker. Sharon van Etten heeft een mooi album, maar als je die te vaak opzet kabbelt het wat voort in plaats van dat die bij mij groeit. James Blake heeft me nooit gepakt en deed dat nu weer niett. Moet wel zeggen dat ik de nummers met Rosalia en Andre 3000 erg leuk vond en in mijn playlists heb gegooid. Nadeel is wel dat ik mijn playlist bijna nooit meer aanslinger vanwege nieuwe albums luisteren