Dagindeling artiesten Lowlands 2025

Sub Focus staat op zondag volgens zijn eigen website. Op zaterdag staat hij op Pukkelpop.

FS Green op vrijdag!(website) Bevestigt wel mijn vermoeden dat die afro/dancehall dj’s(Chamos, Nooriyah, Tida Kamara) de vrijdagavond in de India krijgen met dan eventueel Hamdi erachteraan om nog even een uurtje flink te vlammen

Ik heb de beginpost weer bijgewerkt.
Missen nog wel wat grote namen met op welke dage ze komen, zoals The Beaches, DEADLETTER, Sef, Goldkimono.

Ik heb de beginpost weer bijgewerkt.
Missen nog wel wat grote namen met op welke dage ze komen, zoals The Beaches, DEADLETTER, Sef, Goldkimono.
Sef staat op vrijdag als ik Bandsintown mag geloven. The Beaches ga je daar ook al met potlood neer kunnen zetten lijkt mij, aangezien de zaterdag al zo vol zit:
Joep Beving
Vampire Weekend
Royal Otis
Papa Roach
Montell fish
Raye
Weval
Chappel Roan
Jamie XX
Suki Waterhouse
Good Neighbours

Dit zijn al 11 namen die ik allemaal wel een alpha of bravo spot zou zien krijgen, dus zeg het maar...

Bandsintown is niet helemaal een juiste bron. Die pakken vaak de eerste dag van het festival.

Raul monsalve y los forajidos(wat een kutnaam om te googlen) op zaterdag(insta)
Aptijt op zondag(via die link die in het hoofdforum staat)

Je lima zit dan opeens wel vol:

Vrijdag

Boko Yout
Warmduscher
Marathon
Bambie Thug
Zawose Queens

Zaterdag
Maruja
La Lom
Raúl Monsalve
Dar Disku
The Joy

Zondag

Eivor
Sarah Julia
Aptijt

Er zijn nog precies twee namen die ik wel met grote zekerheid in de lima zou zetten en dat zijn Trolska Polska en Sonido Gallo Negro, dus dat zijn dan direct ook je laatste twee namen voor de zondag. Lima afsluiters Bambie Thug, Maruja en Trolska Polska?

Raul monsalve y los forajidos(wat een kutnaam om te googlen) op zaterdag(insta)
Aptijt op zondag(via die link die in het hoofdforum staat)

Je lima zit dan opeens wel vol:

Vrijdag

Boko Yout
Warmduscher
Marathon
Bambie Thug
Zawose Queens

Zaterdag
Maruja
La Lom
Raúl Monsalve
Dar Disku
The Joy

Zondag

Eivor
Sarah Julia
Aptijt

Er zijn nog precies twee namen die ik wel met grote zekerheid in de lima zou zetten en dat zijn Trolska Polska en Sonido Gallo Negro, dus dat zijn dan direct ook je laatste twee namen voor de zondag. Lima afsluiters Bambie Thug, Maruja en Trolska Polska?
Maruja staat denk ik niet in de Lima. Voelt meer als een band voor in de Heineken. Alhoewel ik het wel lastig vind, want ik ken ze, maar denk dat de meeste mensen op LL nog nooit van Maruja gehoord hebben.

Maruja staat denk ik niet in de Lima. Voelt meer als een band voor in de Heineken. Alhoewel ik het wel lastig vind, want ik ken ze, maar denk dat de meeste mensen op LL nog nooit van Maruja gehoord hebben.
Zou kunnen hoor, maar als ik zo even kijk treden ze in november in Paradiso Tolhuistuin op(capaciteit 550 mensen). Om in de Heineken te kunnen staan moet je op z’n minst wel de 013, Tivoli of Melkweg uit kunnen verkopen lijkt mij

• Leuk
Waarderingen: Novis95

Users who are viewing this thread