Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben alvast een bak bier en wat Duvel in huis gaan halen terwijl ik normaal nooit thuis drink.
Ben er eigenlijk nog niet aan gekomen.
Die Duvel gaat er wel aan straks.
Om die reden heb ik gisteren een topic aangemaakt om elkaar nieuwe muziek te laten ontdekken. Mag van elk genre zijn. Beetje uitleggen waar je de artiest mee kunt vergelijken of wat je aantrekt aan deze artiest. Zodat je kunt kijken of het jouw stijl is. Des te meer heeft iedereen te luisteren in zo'n tijden!
https://forum.festileaks.com/forums/topic/artiesten-aanraders/
Oproep van zo'n 50 Europese festivals, waaronder Melt, Open'er, Primavera, Rock En Seine en Roskilde. Ze hebben de verwachting deze zomer zoals gepland doorgang te laten vinden.
Wat naïef. Zelfs als het normale leven weer langzaam door kan gaan, zijn festivals nog wel de grootste risicofactor. Die staan echt helemaal achteraan de rij. Tel erbij op dat de situatie in Nederland nou nog niet bepaald verbeterende is en dat grootschalige evenementen een enorme aanloopperiode hebben met de nodige kosten eraan verbonden. Niet voor niets annuleren mega-evenementen zoals de E3 en Glastonbury al zo op tijd.
De boodschap is duidelijk. De sector moet overleven. Het staat alleen haaks op het beleid in elk land in Europa momenteel, en de festivalzomer zit midden in de Fallout van dat beleid. Dus ze kunnen nog zoveel willen, maar de meeste overheden gaan daar gewoon een streep door zetten waarschijnlijk. En helaas terecht...