Corona Virus en concerten/festivals

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
Weer een Paaspop minder: https://www.bndestem.nl/oosterhout/afgelast-ook-paaspop-den-hout-moet-er-aan-geloven~ad7414cc/

 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.638
2.244
We zijn een week ver. Ik ben het kotsbeu. En het gaat nog lang duren. Hoe houden jullie jezelf bezig deze dagen?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.333
7.324
Paar videogames en wat boeken gekocht. Netflixen. Wandelen. NPO docs. Thuiswerken.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.215
13.463
Omdat ik geen zin heb om dag in dag uit hetzelfde te doen.

Oh, en ik heb Het Uur van de Wolf uitgespeeld, wat betreft hetgeen dat ik leuk vind dan. Ging best wel vlot.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.333
7.324
Je hoeft in huis toch ook niet dag in dag uit hetzelfde te doen?

Dan nu op naar de 3Docs! :wink:
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.356
2.695
Elke dag lijkt nu ook gewoon op elkaar.

Schijnt dat het nu weekend is, tijd voor mezelf een Duvel uit te schenken. Die ben ik nog gaan inhamsteren.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
We zijn een week ver. Ik ben het kotsbeu. En het gaat nog lang duren. Hoe houden jullie jezelf bezig deze dagen?

Muziek luisteren. Heel veel muziek luisteren. Oude albums die misschien wat minder aandacht kregen. Spotify is heilig deze dagen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.215
13.463
Elke dag lijkt nu ook gewoon op elkaar.

Schijnt dat het nu weekend is, tijd voor mezelf een Duvel uit te schenken. Die ben ik nog gaan inhamsteren.
Zum Wohl! Zouden er mensen bier hebben gehamsterd nu de horeca dicht is?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.356
2.695
Joe wrote:
Elke dag lijkt nu ook gewoon op elkaar.

Schijnt dat het nu weekend is, tijd voor mezelf een Duvel uit te schenken. Die ben ik nog gaan inhamsteren.

Zum Wohl! Zouden er mensen bier hebben gehamsterd nu de horeca dicht is?
Ik ben alvast een bak bier en wat Duvel in huis gaan halen terwijl ik normaal nooit thuis drink.
Ben er eigenlijk nog niet aan gekomen.
Die Duvel gaat er wel aan straks.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.479
4.810
Joe wrote:
Elke dag lijkt nu ook gewoon op elkaar.

Schijnt dat het nu weekend is, tijd voor mezelf een Duvel uit te schenken. Die ben ik nog gaan inhamsteren.

Zum Wohl! Zouden er mensen bier hebben gehamsterd nu de horeca dicht is?

Bier en wijn ben ik continu aan het hamsteren, daar heb ik geen Corona voor nodig.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
jefferke wrote:
We zijn een week ver. Ik ben het kotsbeu. En het gaat nog lang duren. Hoe houden jullie jezelf bezig deze dagen?

Muziek luisteren. Heel veel muziek luisteren. Oude albums die misschien wat minder aandacht kregen. Spotify is heilig deze dagen.
Om die reden heb ik gisteren een topic aangemaakt om elkaar nieuwe muziek te laten ontdekken. Mag van elk genre zijn. Beetje uitleggen waar je de artiest mee kunt vergelijken of wat je aantrekt aan deze artiest. Zodat je kunt kijken of het jouw stijl is. Des te meer heeft iedereen te luisteren in zo'n tijden!
https://forum.festileaks.com/forums/topic/artiesten-aanraders/
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.538
8.822
We zijn een week ver. Ik ben het kotsbeu. En het gaat nog lang duren. Hoe houden jullie jezelf bezig deze dagen?

Gewoon lekker aan het werk vooral. Maarja, ik val dan ook onder de zorg/maatschappelijke begeleiding. Dan is er altijd wel iets te doen.

Ik ben weer minecraft gaan spelen haha

En dit ook natuurlijk!
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.203
503
Oproep van zo'n 50 Europese festivals, waaronder Melt, Open'er, Primavera, Rock En Seine en Roskilde. Ze hebben de verwachting deze zomer zoals gepland doorgang te laten vinden.

https://www.roskilde-festival.dk/en/years/2020/news/festivals-stand-united/
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.395
592
Wat naïef. Zelfs als het normale leven weer langzaam door kan gaan, zijn festivals nog wel de grootste risicofactor. Die staan echt helemaal achteraan de rij. Tel erbij op dat de situatie in Nederland nou nog niet bepaald verbeterende is en dat grootschalige evenementen een enorme aanloopperiode hebben met de nodige kosten eraan verbonden. Niet voor niets annuleren mega-evenementen zoals de E3 en Glastonbury al zo op tijd.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.110
1.994
De boodschap is duidelijk. De sector moet overleven. Het staat alleen haaks op het beleid in elk land in Europa momenteel, en de festivalzomer zit midden in de Fallout van dat beleid. Dus ze kunnen nog zoveel willen, maar de meeste overheden gaan daar gewoon een streep door zetten waarschijnlijk. En helaas terecht...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken