Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
They Are Gutting A Body Of Water @ Paradiso, Amsterdam(€17,50)wo 18 feb '26 [shoegaze, slowcore, noise rock...] Ultragoblin @ Vera, Groningenza 13 sep '25
They Are Gutting A Body Of Water @ Paradiso, Amsterdam(€17,50)wo 18 feb '26 [shoegaze, slowcore, noise rock...] Ultragoblin @ Vera, Groningenza 13 sep '25
de lijstjes worden weer wat langer, het weer een stukje zachter, het daglicht per dag wat korter... kortom tis bijna weer tijd voor een concertje (of vakantie!) Tot morgen maar weer
de lijstjes worden weer wat langer, het weer een stukje zachter, het daglicht per dag wat korter... kortom tis bijna weer tijd voor een concertje (of vakantie!) Tot morgen maar weer
donderdaglijstje. 2 mededelingen.
1. tivoli is blijkbaar stuk want er komt al een tijdje niets binnen. we krijgen het op dit moment niet voor elkaar om het gemakkelijk op te lossen dus dat zal nog wel even zo blijven, helaas
2. ik ga morgen op vakantie voor 24 dagen en ik weet niet wanneer ik kan posten (ligt aan de wifi/verbinding) en hoe laat (andere tijdzone)
dus, misschien tot snel!
Je kan niet zomaar even de dag van te voren een bommetje droppen dat je 24 (!!!) dagen weg bent he Wemmie? En nu dan?
Alle gekheid op een stokje, hele fijne vakantie natuurlijk. Erg dankbaar voor je updates, hoort inmiddels toch wel bij mijn dagelijkse routine om hier even te spieken, ook al zit er de laatste tijd niet bijzonder veel voor mij tussen. Gaat vast weer komen zo na de zomer, dus je posts worden erg gewaardeerd.