Concertaankondigingen

Onbegrijpelijk inderdaad dat begintijdstip. Van Morisson was echter alleen aangekondigd bij het concert in Groningen dus het een-tweetje maken dat hij ook naar Brussel komt ligt bij de mensen zelf (op basis van de verwachtingen van Groningen).
Ik heb me laten misleiden door deze titel: https://www.podiuminfo.nl/news/5601...Groningen-en-Brussel-voor-openluchtconcerten/ Als je wat verder leest, spreken ze inderdaad enkel over Groningen.

Het opeens uitverkocht bordje is inderdaad vreemd, terrein verkleind? Hier ook met mijn ouders (65+), als ze het nog zien zitten zo laat 😁.

Ik heb me laten misleiden door deze titel: https://www.podiuminfo.nl/news/5601...Groningen-en-Brussel-voor-openluchtconcerten/ Als je wat verder leest, spreken ze inderdaad enkel over Groningen.

Het opeens uitverkocht bordje is inderdaad vreemd, terrein verkleind? Hier ook met mijn ouders (65+), als ze het nog zien zitten zo laat 😁.
Mijn pa al de opdracht gegeven om in de namiddag te slapen haha.

Maar nog iets frappants, er is dus op geen enkele manier de mogelijkheid om uw kaart te verkopen. Ik vraag mij zelfs af of dat wettelijk zelfs mag...

Mijn pa al de opdracht gegeven om in de namiddag te slapen haha.

Maar nog iets frappants, er is dus op geen enkele manier de mogelijkheid om uw kaart te verkopen. Ik vraag mij zelfs af of dat wettelijk zelfs mag...
Is dat met die concerten van ed Sheeran in Antwerpen ook niet? Heb voor geen van beide tickets, maar dacht te hebben gelezen dat die ook niet doorverkoopbaar zijn. Maar is inderdaad wel heel irritant

Concert van ome Neil zal naar verwachting duren tot 23:15: "Neil Young and Jean-Michel Jarre will both perform approximately 90 minutes each."

Geen idee hoe dit zich verhoudt tot de eerdere shows in deze tour.

90 minuten voor Neil? Dat is wel héél kort voor zijn doen. Heb die mens het nog nooit onder de 3 uur weten houden.

Uit de data van setlist.fm kan ik afleiden dat hij de vorige concerten in Scandinavië ongeveer 1u50 min. heeft gespeeld.

Overigens ook teleurgesteld in het voorprogramma dat we hier voorgeschoteld krijgen.

Ben ook wel benieuwd naar de kaartverkoop. Wellicht heeft dat de keuze voor het voorprogramma ook beïnvloed....

Er zijn veel rare dingen aan de hand. Letterlijk een uur voor de aankondiging kon ik nog tickets kopen voor golden circle en gewone staanplaatsen. Dan komt die aankondiging en staat er daar een foto met soldout. Direct gaan kijken en je kon niets meer kopen. Ik weiger te geloven dat het in dat uur is uitverkocht.

Ja iedereen dacht dat Van Morisson meeging, maar blijkbaar niet. En dat startuur, de gemiddelde leeftijd zijn 60+'ers. Mijn pa gaat al rechtstaand in slaap vallen😅
Zojuist communiceert Gracia Live in haar nieuwsbrief dat het concert volledig uitverkocht is...

[td]Na zes jaar wachten is het eindelijk zover: volgende maandag, 30 juni, keert Neil Young terug naar ons land voor een exclusief openluchtconcert op het Paleizenplein in Brussel. Het optreden maakt deel uit van zijn langverwachte Love Earth World Tour en is inmiddels volledig uitverkocht – een duidelijk signaal dat zijn Belgische fans deze zeldzame kans om de levende legende aan het werk te zien, niet willen missen.[/td]

Blanks 🇳🇱 @ Paradiso, Amsterdam (€20,00) za 27 dec '25
Booka Shade 🇩🇪 @ Melkweg, Amsterdam (€31,05) do 25 sep '25 [minimal techno, melodic house, melodic t...]
Call Me Amour 🇬🇧 @ 013, Tilburg (€20,30) za 8 nov '25
Call Me Malcolm 🇬🇧 @ De Kroepoekfabriek, Vlaardingen (€13,50) vr 12 sep '25 [ska punk, ska...]
Carpetman @ Paradiso, Amsterdam (€16,00) ma 10 nov '25
Cassandra Jenkins @ Ekko, Utrecht (€21,50) wo 13 aug '25 [countrygaze...]
Daliss @ Melkweg, Amsterdam (€14,95) do 9 okt '25
Isabel Van Gelder 🇳🇱 @ Hedon, Zwolle (€11,50) za 20 sep '25
Mezz, Breda do 9 okt '25
Jana Mila @ Nieuwe Nor, Heerlen (€17,00) zo 30 nov '25
Nobel, Leiden zo 23 nov '25
Judy Blank 🇳🇱 @ Luxor, Arnhem (€16,00) zo 16 nov '25 [dutch americana, dutch singer-songwriter...]
Mezz, Breda zo 9 nov '25
Effenaar, Eindhoven zo 30 nov '25
MEAU 🇳🇱 @ Hedon, Zwolle (€32,50) wo 8 okt '25 [dutch pop...]
Meetsysteem 🇳🇱 @ Vera, Groningen do 23 okt '25 [nederpop...]
NYVE & Isabel van Gelder @ Luxor, Arnhem (€15,00) do 30 okt '25
Rats On Rafts 🇳🇱 @ Burgerweeshuis, Deventer (€18,00) vr 5 dec '25 [dutch indie, dutch indie rock, dutch pos...]
Luxor, Arnhem wo 26 nov '25
Re-TROS 🇨🇳 @ Rotown, Rotterdam (€20,50) do 25 sep '25 [chinese indie, chinese rock, post-punk...]
The Tubs 🇬🇧 @ Willem Twee, Den Bosch (€15,00) vr 14 nov '25 [jangle pop, power pop...]
Valerie June 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€25,00) wo 3 dec '25 [folk, americana...]
Wisp 🇺🇸 @ Melkweg, Amsterdam (€20,70) wo 29 okt '25

woensdag lijstje, voor wat mij betreft de laatste van de week, aangezien ik een weekendje concerten(Linkin Park, Brant Bjork, NIN) en Deventer doe en de vriendin ook wat aandacht verdient... tot snel!

Wow, Cassandra Jenkins van Grote Zaal Paradiso eerder dit jaar naar de Ekko? Maar mooi, niet kunnen zien op BKS, dus fijn dat ze op (flinke) steenworp afstand van huis komt!

Stoned Jesus is support bij Cult of Luna in Utrecht op 13 Augustus

Carpenter Brut op 13 maart naar de AB, Brussel

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

Users who are viewing this thread