Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Addison Rae @ Melkweg, Amsterdam(€43,70)vr 5 sep '25 [pop, dance-pop, pop rock, trip hop, teen...] Alex G @ Paradiso, Amsterdam(€27,00)vr 7 nov '25 [singer-songwriter, acoustic, sadcore, lo...]
Heb niet veel met Malevolence maar is wel een band die ik live een stuk leuker ga vinden dan op plaat maar Speed en Dying Wish wil ik graag zien. 30 vindt ik nog extreem redelijk voor deze line-up in de main ook, ga hem overwegen.
Heb niet veel met Malevolence maar is wel een band die ik live een stuk leuker ga vinden dan op plaat maar Speed en Dying Wish wil ik graag zien. 30 vindt ik nog extreem redelijk voor deze line-up in de main ook, ga hem overwegen.
Precies dit. De vorige keer dat Dying Wish en Speed in Nederland waren kwam niet uit, dus hier heel blij mee! Ik zag dat een gast van World of Pleasure (die ik ook heel graag eens wil zien) in Psycho Frame zat, dus hun ook meteen even gecheckt. Compleet gestoorde deathcore, je moet er van houden, maar dit gaat ook wel bruut zijn.
zo het woensdaglijstje! Son Mieux heeft de tour verplaatst naar volgend jaar, dus Wodan Boys kunnen touren. Vanavond the Hu op het programma, geen idee wat ik moet verwachten, maar we zullen het zien tot morgen!
Hier is nog niets over gecommuniceerd en er staat ook nergens dat er nog een voorprogramma zal aangekondigd worden. Ik vrees er dus wat voor.
Bluai lijkt me kanshebber, gezien ze ook in het voorprogramma in Hyde Park spelen (samen met Cat Stevens en Van Morrison).
Hier is nog niets over gecommuniceerd en er staat ook nergens dat er nog een voorprogramma zal aangekondigd worden. Ik vrees er dus wat voor.
Bluai lijkt me kanshebber, gezien ze ook in het voorprogramma in Hyde Park spelen (samen met Cat Stevens en Van Morrison).