De headliners zijn natuurlijk geweldig maar heel blij met jarhead fertilizer en vooral JAD wat een verassende tour support keuze is maar wel erg vetGeweldig en ook nog eens op een vrijdag. Worden genieten!
De headliners zijn natuurlijk geweldig maar heel blij met jarhead fertilizer en vooral JAD wat een verassende tour support keuze is maar wel erg vetGeweldig en ook nog eens op een vrijdag. Worden genieten!
ik denk ook dat dat in een flits uitverkocht isAddison Rae 5 september naar de Melkweg. Ligt het aan mij of is dat een vrij kleine venue voor haar?
Denk het ook hoor maar alsnog is die hype die om haar heen was wel weg volgens mij.ik denk ook dat dat in een flits uitverkocht is
Poh, heel sick. Had gehoopt dat Speed snel weer zou terugkeren maar dit is wel heel erg het overwegen waard.Bekijk bijlage 14723
Malevolence neemt Speed, Dying Wish en Psycho Frame mee op tour. Wat een line-up![]()
Heb niet veel met Malevolence maar is wel een band die ik live een stuk leuker ga vinden dan op plaat maar Speed en Dying Wish wil ik graag zien. 30 vindt ik nog extreem redelijk voor deze line-up in de main ook, ga hem overwegen.Bekijk bijlage 14723
Malevolence neemt Speed, Dying Wish en Psycho Frame mee op tour. Wat een line-up![]()
Precies dit. De vorige keer dat Dying Wish en Speed in Nederland waren kwam niet uit, dus hier heel blij mee! Ik zag dat een gast van World of Pleasure (die ik ook heel graag eens wil zien) in Psycho Frame zat, dus hun ook meteen even gecheckt. Compleet gestoorde deathcore, je moet er van houden, maar dit gaat ook wel bruut zijn.Heb niet veel met Malevolence maar is wel een band die ik live een stuk leuker ga vinden dan op plaat maar Speed en Dying Wish wil ik graag zien. 30 vindt ik nog extreem redelijk voor deze line-up in de main ook, ga hem overwegen.
57,75 euro. Het zal wel weer aan mij liggen, maar ook goed doorgerekendKneecap naar AFAS op 12 November
Hier is nog niets over gecommuniceerd en er staat ook nergens dat er nog een voorprogramma zal aangekondigd worden. Ik vrees er dus wat voor.Weet niet of het in het juiste topic is: maar heeft iemand een idee of er tijdens Neil Young in Brussel een voorprogramma is?
Ook nog geen tijdschema bekend. Voor Jean-Michel Jarre de dag erna overigens ook nog niet.Hier is nog niets over gecommuniceerd en er staat ook nergens dat er nog een voorprogramma zal aangekondigd worden. Ik vrees er dus wat voor.
Bluai lijkt me kanshebber, gezien ze ook in het voorprogramma in Hyde Park spelen (samen met Cat Stevens en Van Morrison).
Ja, totaal geen FOMO dat ik op vakantie ben ofzo.Ik zie dat Bear’s Den in de Paterskerk in Eindhoven staat. Dat gaat een intieme show worden![]()
Ik werd al enthousiast, zeker voor die prijs, maar dit gaat dus niet om de Sorry van 925...