Concertaankondigingen

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
155
142
Is toch wonderlijk he. Zo'n 10 jaar geleden was Toto een half vergeten jaren '80 band. Wat kido's ontdekken Africa via Tiktok en nu staan ze in het Gelredome voor belachelijke prijzen.
Gaat de flop van het jaar worden. Veel kinderen vinden het leuk van TikTok maar deze kinderen hebben dit geld niet. Gaat echt max 10k aan kaarten verkopen en zelfs dat lijkt me veel
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
186
270
Ik heb het even gecheckt op https://www.nporadio2.nl/top2000/statistieken/leeftijden/26-30, maar Toto staat in geen enkele leeftijdscategorie onder de 25 in de top 10. Wel in de categorieën 26-30 (op 6) en 31-35 (op 8). Dat bevestigt wel mijn vermoeden dat het niet zozeer de TikTok-generatie, maar vooral de millennials zijn waar Toto een opmars heeft gemaakt. En die hebben wel vaker geld, dus ik denk dat de Gelredome wel goed gaat verkopen
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.947
2.021
Is toch wonderlijk he. Zo'n 10 jaar geleden was Toto een half vergeten jaren '80 band. Wat kido's ontdekken Africa via Tiktok en nu staan ze in het Gelredome voor belachelijke prijzen.
Ik vind Toto echt een fantastische live band. Heb ze meerdere malen mogen aanschouwen maar de nu gekozen locatie is te veel van het goede. Ze hadden beter voor de Ahoy of Ziggo Dome gekozen. Blijven in NL wel mateloos populair.....
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
746
594
Ik vind Toto echt een fantastische live band. Heb ze meerdere malen mogen aanschouwen maar de nu gekozen locatie is te veel van het goede. Ze hadden beter voor de Ahoy of Ziggo Dome gekozen. Blijven in NL wel mateloos populair.....
Ook opvallend het verschil met de locaties waar ze in Duitsland en België spelen qua capaciteit. Wellicht even kijken of ik daar kaartjes voor ga kopen, maar een en ander afhankelijk van de prijzen. Deze zijn natuurlijk weer nagenoeg onvindbaar.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.496
8.742
Is toch wonderlijk he. Zo'n 10 jaar geleden was Toto een half vergeten jaren '80 band. Wat kido's ontdekken Africa via Tiktok en nu staan ze in het Gelredome voor belachelijke prijzen.
GelreDome ja... damn. Vorig jaar nog gezien in de 013. Vraag me echt af hoe zoiets gaat verkopen.


In 2022 (die bedoel jij denk ik ook, Indiaantje?) was die 013 wel 2x de 013 én een uitverkochte Ziggodome;

In 2016 ook 2x 013 en Oosterpoort en in 2015 toen ik ze zag in de Ziggodome (uitverkocht) stonden ze ook nog in Enschede in het Muziekcentrum (geen idee van de capaciteit)

Dus op zich ten opzichte van 2022 niet heel vreemd, en ook niet zo zeer een vergeten band tov 10 jaar terug? Al is natuurlijk de GelreDome wel ineens een stukkie groter
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
228
168
Ook opvallend het verschil met de locaties waar ze in Duitsland en België spelen qua capaciteit. Wellicht even kijken of ik daar kaartjes voor ga kopen, maar een en ander afhankelijk van de prijzen. Deze zijn natuurlijk weer nagenoeg onvindbaar.
Vanaf €72,80

wat denk ik zitplaatsen zijn, dus reken ongeveer het dubbele voor een golden cirlce
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.739
8.655
In 2022 (die bedoel jij denk ik ook, Indiaantje?) was die 013 wel 2x de 013 én een uitverkochte Ziggodome
Met die info is een gelredome eigenlijk wel een hele logische plek voor ze, als je de ziggodome 1x en de 013 2x pakt is gelredome zelfs de perfecte capaciteit. Maar of het tegen deze prijzen ook gaat lukken is nog maar de vraag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.852
3.205
Met die info is een gelredome eigenlijk wel een hele logische plek voor ze, als je de ziggodome 1x en de 013 2x pakt is gelredome zelfs de perfecte capaciteit. Maar of het tegen deze prijzen ook gaat lukken is nog maar de vraag.
Grotere shows/locaties zijn mensen volgensmij ook bereid meer geld neer te tellen. Zou mij eigenlijk niet verbazen als dit concert beter gaat lopen dan wij nu denken. Dachten wij niet dat the Eagles ook niet zou verkopen? Daar kwamen ze gewoon nog met een tweede datum aankakken.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.889
6.126
In 2022 (die bedoel jij denk ik ook, Indiaantje?) was die 013 wel 2x de 013 én een uitverkochte Ziggodome;

In 2016 ook 2x 013 en Oosterpoort en in 2015 toen ik ze zag in de Ziggodome (uitverkocht) stonden ze ook nog in Enschede in het Muziekcentrum (geen idee van de capaciteit)

Dus op zich ten opzichte van 2022 niet heel vreemd, en ook niet zo zeer een vergeten band tov 10 jaar terug? Al is natuurlijk de GelreDome wel ineens een stukkie groter
Inderdaad was het alweer 2022 (time flies). Was best geinig maar ook niet meer dan dat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

breadant

Randprogramma
7 feb 2023
139
212
Is toch wonderlijk he. Zo'n 10 jaar geleden was Toto een half vergeten jaren '80 band. Wat kido's ontdekken Africa via Tiktok en nu staan ze in het Gelredome voor belachelijke prijzen.
Toto in de Ziggo Dome was vorige keer echt de slechtste concertervaring die ik ooit gehad heb. Het was niet eens het tiktok-publiek, maar gewoon een dronken vriendengroep die drie nummers kent (Hold the Line, Rosanna en Africa) en voor de rest alleen maar aan het lullen. De enige keer in mijn leven dat ik iemand aangesproken heb of hij aub z'n bek wilde houden, of ergens anders zou gaan staan.
 

breadant

Randprogramma
7 feb 2023
139
212
Grotere shows/locaties zijn mensen volgensmij ook bereid meer geld neer te tellen. Zou mij eigenlijk niet verbazen als dit concert beter gaat lopen dan wij nu denken. Dachten wij niet dat the Eagles ook niet zou verkopen? Daar kwamen ze gewoon nog met een tweede datum aankakken.
En de kaartjes vervolgens voor 100 euro goedkoper weg te doen bij de 'Mojo Concert week'. :')
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.852
3.205
En de kaartjes vervolgens voor 100 euro goedkoper weg te doen bij de 'Mojo Concert week'. :')
haha ja die tweede ging niet zo lekker, maar die eerste verkocht dus beter dan mensen hier hadden verwacht. Iets met de hand overspelen.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.852
3.205
Dat lidmaatschap is echt super irritant.
Yup. Er zijn hele wetten die zeggen dat je op voorhand de prijs + alle extra kosten moet tonen bij het selecteren van tickets/reizen/etc., maar door de opzet van een lidmaatschap weten ze bij Paradiso en de Melkweg dit al tijden te omzeilen. Hartstikke slim natuurlijk, want als tickets 4,90 extra zouden kosten gaan de promoters, ticketverkopers en bezoekers steigeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
348
491
Aeron Hibell 1 November naar Tolhuistuin ism Paradiso
Alan Sparhawk 2 maart naar Doornroosje
Anvil+tba support 7 November naar Little Devil
Ashley Henry 4 April naar Tolhtuistuin ism Paradiso
Bab l’Bluz 7 November naar Paard
BIG ASS METAL FEST #41 > BlackmASS met ALKAHEST + ASGRAUW + RITUALS OF THE DEAD HAND + RELEASE THE RIVER 7 December naar Db’s
Black Capricorn+Throatsnapper 5 Oktober naar Little Devil
Blanco White 6 februari naar TivoliVredenburg
Branko 17 Oktober naar Paradiso
Cara Rose 2 Februari naar Ekko
Cassia 1 Mei naar Tolhuistuin ism Paradiso
CMAT 5 Februari naar Paradiso, 6 Februari naar Doornroosje
De Kraaien 11 Januari naar Paard
DJ Potato: Solo show 12 April naar Effenaar
Drukwerk; extra date 6 Februari naar P60
Dummy+Gift 1 November naar Db’s ism Ekko(stond al eeuwen op de DB’s site maar nu ook hier)
Dutch Metalheads Fest 2025: Dead Head+Sad Whisperings+Metalbats (Vortex)+Sea of Consciousness+Previse+Oltas+Death Möth 1 Februari naar Vera
Duzzerati+Bismut+Orbitron(matinee show) 10 November naar de Onderbroek
Dv ID(rabo Open stage) 20 September naar TivoliVredenburg
Elmiene 4 December naar Tolthuistuin ism Paradiso
Fayette 10 Januari naar Merleyn ism Doornroosje
Fink 24 maart naar Paard, 25 maart naar TivoliVredenburg
Franz Ferdinand 3 Maart naar Paradiso
FRSH 13 December naar 013, 31 Januari naar Simplon
Fury+Segunda 16 November naar Sound dog
Galg: Album Release show+Dead Neanderthals+Yantras 13 September(ja deze vrijdag) naar de Onderbroek
Goose(BE) 10 Mei naar Melkweg
Half Waif 11 Februari naar Paradiso
Hockey Dad 13 Maart naar naar TivoliVredenburg, 14 maart naar Simplon
HONNE 20 Februari naar Paradiso
Horsegiirl presents Hayfever 29 November naar Melkweg
Humanimaal XII: Chemical Treat+Force+Sicko+Prey 18 Oktober naar Hall Of Fame
IAMX 3 Mei naar de Helling
Ian Segal+Johnny Mastro 1 December naar Gebouw-T
Ida Nielsen 30 April naar TivoliVredenburg
Isaac Roux 21 November naar Paradiso
Jadis 16 Maart naar de Pul
James Bay 24 Januari naar Paradiso
Joe & The Shitboys 28 November naar Toekomstmuziek ism Paradiso, 29 November naar ACU ism EKKO, 30 November naar Stroomhuis ism Effenaar
Joshua Bassett 22+23 Januari naar Melkweg
Julian Sas 16 Maart naar Patronaat
Junodream 25 November naar Paradiso
Kronos Quartet 8 Mei naar TivoliVredenburg
Kruder & Dorfmeister play the K&D Sessions Live 18 Februari naar Doornroosje, 21 Februari naar Melkweg
Kruelty+Slimelord 16 November naar Bibelot
Laurence Jones 1 mei naar TivoliVredenburg, 4 Mei naar Mezz
Lionheart: Underplayed exclusieve Halloween show 31 Oktober naar Effenaar(Kleine zaal ook)
Magoria 25 Januari naar de Pul
Midas 8 februari naar Paradiso, 7 Maart naar Mezz, 21 Maart naar Hedon, 23 Maart naar Luxor Live
Nikki Hill 1 April naar Victorie, 2 April naar Metropool
P.O.Box+Skapiche?! 13 December naar Roodkapje ism Baroeg
Panchiko 3 April naar Tolhuistuin ism Paradiso
Paul Collins(nerves, the beat) 6 April naar Db’s
POP UP! feat. KINGS CROSS + LIFELOAN + MORÈL 4 Oktober naar Db’s
Ray Dalton 14 Februari naar Melkweg
Reverend James Leg 17 April naar Patronaat, 18 April naar Db’s, 19 April naar Mezz, 20 April naar Iduna, 24 April naar Wilhelmina ism Effenaar
Sakaram+Het verbondt 10 Oktober naar Cinetol
Sam Greenfield 29 Januari naar TivoliVredenburg, 30 Januari naar Tolhuistuin ism Paradiso
Sean “Mack” McDonald 23 Maart naar Iduna
Siamese 8 Februari naar Volt
Slechtvalk release party+Morgarten+Nerverus 16 November naar Db’s
Taxitaxi 6 April naar Paradiso
The Chameleons 1 Februari naar Metropool
The Get Up Kids: 25 years of 'Something To Write Home About' 1 Juni naar Melkweg
Three Sacred Souls 13 Februari naar Annebel ism Rotown, 15 Februari naar Paradiso
Toro Y Moi 12 Maart naar Paradiso
UITHOLLING BOVENLANGS > Punk Elpee presentatie met APESHIT + CLITTEBAND + EYESORES + THE PROTOS 11 Oktober naar Db’s
USA Nails+TV Cult 18 Februari naar Merleyn ism Doornroosje
Valley 30 Januari naar Melkweg
Weert Hard: Praïm Faya+Hometown Crew+Hooks & Bones+I Scream Protest+Spear 26 Oktober naar de Bosuil
Woody sings Wonders 29 September naar Effenaar
Yemen Blues 13 November naar Paard
Yevgueni 24 April naar Paradiso
YHWH Nailgun 4 November naar V11 ism Rotown
Your Highness+Yama 17 Oktober naar Little Devil
Zonneprijs #1 Teun+Fata Morgana+Amelie Spinks+Honey I’m Home 3 Oktober naar Zonnehuis ism Paradiso

Tours:
Lorrén doet een tour
01 Nov Theater De Richel
09 Nov De Weijer
16 Nov Stadsschouwburg en Philharmonie
24 Nov Theater aan de Schie
29 Nov Flint
06 Dec Toon Hermans Theater
13 Dec De Beurs
15 Feb Theater Koningshof


The Vices doen een toer
458919157_18325646368196922_7684248111566731659_n.jpg
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken