Concertaankondigingen

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Brian Fallon komt samen met The Horrible Crowes naar de Melkweg begin volgend jaar.
Ook komt ie begin volgend jaar met zijn eerste solo album.
Wie Gaslight fan is en het werk van The Horrible Crowes nog niet kent, opzetten dat album!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Het is niet mogelijk je anders dan via de facebook events aan te melden voor een Indiestadpasconcert, dus ook niet per mail of telefonisch.

Nou, mooi is dat. Achterlijke lui daar bij Paradiso. Eerst laten ze je voor elk concert 3,50 extra dokken onder de noemer 'lidmaatschapsgeld' en nu moet je ook nog een Facebookaccount hebben om überhaupt binnen te komen. Wat een ballentent, het is dat ze exclusieve optredens boeken waardoor je geen keuze hebt maar anders was ik er toch maar zelden te vinden.

Brian Fallon komt samen met The Horrible Crowes naar de Melkweg begin volgend jaar.

Heb het idee dat dit best kutmuziek is
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Brian Fallon komt samen met The Horrible Crowes naar de Melkweg begin volgend jaar.
Ook komt ie begin volgend jaar met zijn eerste solo album.
Wie Gaslight fan is en het werk van The Horrible Crowes nog niet kent, opzetten dat album!

Nee nee, Brian Fallon & The Crowes komt naar de Melkweg. Dit project is met Alex Rosamilia(TGA), Ian Perkins(THC) en nog iemand, dus weer net ff anders ;)

Kurt Vile op 12 maart naar De Helling, 13 maart Roosje
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Nee nee, Brian Fallon & The Crowes komt naar de Melkweg. Dit project is met Alex Rosamilia(TGA), Ian Perkins(THC) en nog iemand, dus weer net ff anders

oh, nu zie ik het ja. Net iets anders :)
Ze spelen wel liedjes van The Horrible Crowes.

Eventjes kijken of ik er bij ben.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
neontiger8 wrote:
Nee nee, Brian Fallon & The Crowes komt naar de Melkweg. Dit project is met Alex Rosamilia(TGA), Ian Perkins(THC) en nog iemand, dus weer net ff anders

oh, nu zie ik het ja. Net iets anders
simple-smile.png

Ze spelen wel liedjes van The Horrible Crowes.

Eventjes kijken of ik er bij ben.

Voor mij is De Melkweg gewoon net te ver weg. Jammer maar helaas
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Voor mij is De Melkweg gewoon net te ver weg. Jammer maar helaas

Voor mij is het ook aan de verre kant, kom dan niet thuis met openbaar vervoer/fiets. Dus altijd een auto parkeren in Eindhoven :(
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Nou, mooi is dat. Achterlijke lui daar bij Paradiso. Eerst laten ze je voor elk concert 3,50 extra dokken onder de noemer ‘lidmaatschapsgeld’ en nu moet je ook nog een Facebookaccount hebben om überhaupt binnen te komen. Wat een ballentent, het is dat ze exclusieve optredens boeken waardoor je geen keuze hebt maar anders was ik er toch maar zelden te vinden.
Serieus? Oke dat beleid is misschien niet ideaal, maar ik blijf het een van de fijnste zalen vinden om te komen. Zoveel beter dan melkweg en tivoli (om kleine zaaltjes even buiten beschouwing te laten).
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
neontiger8 wrote:
Voor mij is De Melkweg gewoon net te ver weg. Jammer maar helaas

Voor mij is het ook aan de verre kant, kom dan niet thuis met openbaar vervoer/fiets. Dus altijd een auto parkeren in Eindhoven
frownie.png

Ja voor mij wordt t dan parkeren in Den Bosch, maar dat is gewoon niet chill. Gelukkig heb ik W2 en Roosje in de buurt zitten, anders was t echt drama
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Eerst laten ze je voor elk concert 3,50 extra dokken onder de noemer ‘lidmaatschapsgeld’
Voor indiestadpas concerten hoef je dat in ieder geval niet te hebben. En ik koop mijn lidmaatschap nooit meer gelijk bij mijn kaartje. Grote kans dat er later nog concerten bij komen in de agenda waarmee ik het maandlidmaatschap kan combineren. Voor mij is het ook nog steeds een van de fijnste zalen waar ik ben geweest. Zelfde geldt voor Bitterzoet en Tolhuistuin eigenlijk, maar vind het wel gek dat ze daar geen lidmaatschap vragen..
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Slecht nieuws van Belle & Sebastian:


*IMPORTANT ANNOUNCEMENT* *NOVEMBER TOUR CANCELLATION*

“Belle and Sebastian regret to announce the cancellation of their upcoming tour of mainland Europe. This is due to lead singer Stuart Murdoch’s current health.
It is a huge disappointment for us not to make the concerts, and the decision was not taken easily.
Stuart wants nothing else but to be able to play and sing for you, but has to get better first.
We hope you understand.
Love and respect, as always
Belle and Sebastian”
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
DOE MAAR
in Ziggo Dome - 32 jaar later
DINSDAG 14 EN WOENSDAG 15 JUNI 2016
ZIGGO DOME, AMSTERDAM
Begin jaren tachtig ontketende Doe Maar een ware rage in Nederland die vergelijkbaar was met die van The Beatles in hun hoogtijdagen. In 1984 kwam daar met twee voorlopige afscheidsconcerten een eind aan. Volgend jaar - 32 jaar later - kun je Nederlands populairste band aller tijden gaan zien in een zaal waar ze nog nooit eerder speelden.
http://www.mojo.nl/concerten/doe-maar/
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Together Pangea is eind januari weer in Nederland. o.a. in Metropool, Vera, Rotown en Ekko.
Edit:
28-01 Vera, Groningen
29-01 Metropool, Hengelo
30-01 Effenaar, Eindhoven
31-01 Rotown, Rotterdam
01-02 Sugerfactory, Amsterdam
02-02 EKKO, Utrecht
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Three days grace op 21 januari in Tivoli. Kaarten zijn maar €19,- excl. servicekosten etc. Kaartverkoop start de 13e.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Balen dat Together Pangea dan niet in Doornroosje staat. Hoe kunnen die dit gemist hebben? Boeken zulk soort namen altijd wel als dat een beetje mogelijk is.. Nouja.

Niet duur voor Three Days Grace trouwens gezien die toch best groot zijn, maar heb het altijd verwonderlijk gevonden dat daar mensen oprecht geïnteresseerd in zijn.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
veel geruchten voor een tour van Prince: piano & mircophone. nog niets officieel
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik wil naar Daughter gaan volgend jaar!
De vraag is, welke zaal is volgens jullie het beste?

– Paradiso (Amsterdam)
– AB (Brussel)
– Live Music Hall (Keulen)

Reistijd maakt niet heel veel uit:
AB = 1,5 uur rijden
Paradiso = 1 uur & 50 min.
Keulen = 1 uur

Ik zou voor Paradiso gaan!
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik zou juist niet voor Paradiso gaan, dat vind ik persoonlijk niet zo'n fijne venue. En parkeren is duur. Maar goed de andere 2 ken ik niet dus wellicht is het alsnog de beste van de 3.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken