Concertaankondigingen

JeroenJ

Campingartiest
22 okt 2015
97
0
Kereltje wrote:
Savages op 2 maart in Botanique en 16 maart in Melkweg.
Iemand die live gezien? Ben benieuwd wat die live kunnen.

Schijnt heel dik te zijn. Hun materiaal op plaat moet live ook wel overdonderd zijn, daar is het bijna naar gemaakt.

Denk dat ik hier ook wel heen ga. De nieuwe single klinkt ieder geval veel belovend
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
De eerste editie BKS stonden ze om twaalf uur snachts geprogrammeerd, echt de perfecte setting. Zeker een concert wat me is bijgebleven. Ik ga ook wel in de melkweg. Zullen ook wel weer op bks staan.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik heb er in ieder geval veel goede dingen over gelezen en de live sessies op youtube liegen er ook niet om. Wordt gezellig, we kopen gewoon met festileaks alle kaarten op.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Savages staan in The Max.. Vrijdag vvk en €17,50 (excl.)
In januari komt hun nieuwe album ‘Adore Life’ uit en insiders hebben ons al ingefluisterd dat deze plaat nóg beter is dan het debuut!
- Aldus de beschrijving op de Melkweg site.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
De eerste editie BKS stonden ze om twaalf uur snachts geprogrammeerd, echt de perfecte setting. Zeker een concert wat me is bijgebleven. Ik ga ook wel in de melkweg. Zullen ook wel weer op bks staan.

Klinkt erg vet!
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
hmm, moeilijk. Luister het nou niet heel vaak, maar lijkt me heel vet om mee te maken.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Deafheaven is ook aan de lijst van indiestadpas concerten toegevoegd voor volgend jaar. De nieuwe pasjes gaan zondag in de verkoop bij london callingvin tolhuistuin. (Maar daarna vast ook wel online)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Deafheaven is ook aan de lijst van indiestadpas concerten toegevoegd voor volgend jaar. De nieuwe pasjes gaan zondag in de verkoop bij london callingvin tolhuistuin. (Maar daarna vast ook wel online)

Ja. Zo'n indiestadpas lijkt me wel een goed idee, ook al ben ik 2 uur aan het reizen om bij Paradiso te komen. Iig vraagje. Je hebt natuurlijk kans dat indiestadpas-concerten uitverkopen. Stel nou dat ik denk ok ik koop zo'n pas om naar Deafheaven te gaan en dat concert verkoopt uit, dan kom je gewoon niet meer binnen dus?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Jawel, voor die drukke concerten kan je een plek reserveren als het goed is.

Dit is op zich perfect, ik twijfelde of ik naar Deafheaven zou gaan en of ik een indiestadpas zou kopen (omdat er nog niet echt iets overtuigends tussen zat). Maar dit is een hele mooie aanleiding om dit wel te doen/te gaan.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Iig vraagje. Je hebt natuurlijk kans dat indiestadpas-concerten uitverkopen. Stel nou dat ik denk ok ik koop zo’n pas om naar Deafheaven te gaan en dat concert verkoopt uit, dan kom je gewoon niet meer binnen dus?
Je moet je aanmelden via facebook en soms wordt die lijst wel gesloten als het storm loopt. Diegene die dan aangemeld staan kunnen gewoon naar binnen. Maar het enige concert waar dat dit jaar is gebeurd is GY!BE en dat geven ze gewoon tijdig aan en dan krijg je nog de kans om je aan te melden. Dus zolang je je vroeg aanmeld kom je gegarandeerd binnen.

Met alle extra kosten en lidmaatschap kom je voor Deafheaven op 23.36 euro uit. Dan lijkt me die 25 euro voor een pas niet heel gek..
(Alleen jammer dat Deafheaven tegelijk met Muse valt)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Dus er is genoeg tijd om te wachten op de digitale verkoop lijkt me? (Niet dat de lijst voor Deafheaven dan al vol zit)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Dus er is genoeg tijd om te wachten op de digitale verkoop lijkt me? (Niet dat de lijst voor Deafheaven dan al vol zit)
Daar heb je nog wel tijd genoeg voor hoor. Ik denk dat het grootste deel van de (indiestad)mensen ook niet zit te wachten op deafheaven
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.682
2.013
Zullen in Nederland wederom niet verder komen dan een halfvolle HMH, als ze Nederland überhaupt aandoen. Vind de keuze voor Etihad Stadium wel merkwaardig, Ian Brown en Mani zijn allebei groot Manchester United fans.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zullen in Nederland wederom niet verder komen dan een halfvolle HMH, als ze Nederland überhaupt aandoen. Vind de keuze voor Etihad Stadium wel merkwaardig, Ian Brown en Mani zijn allebei groot Manchester United fans.

Paradiso dan maar net zoals The Libertines? ^^
Dan ben ik er zeker bij.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Lol? Ik heb geen Facebook. Kan dat niet op die website?
Dit jaar kon je je nog aanmelden via email ofzo. Maar dat hebben ze aangepast voor komend jaar.
Vanuit de voorwaarden:
Het is niet mogelijk je anders dan via de facebook events aan te melden voor een Indiestadpasconcert, dus ook niet per mail of telefonisch.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken