Concertaankondigingen

JeroenJ

Campingartiest
22 okt 2015
97
0
==

Sowieso voor AB gaan, al ken ik die tent in Keulen niet.

Eens, in Paradiso heb je, in mijn ervaring, het publiek dat meer herrie maakt dan echt luistert naar wat er speelt.. En mij lijkt met iets als Daughter dat je toch wilt dat het eerder richting muisstil gaat.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik zou juist niet voor Paradiso gaan, dat vind ik persoonlijk niet zo’n fijne venue. En parkeren is duur. Maar goed de andere 2 ken ik niet dus wellicht is het alsnog de beste van de 3.

met studenten-ov en parkeren onder de arena is t best te doen
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Years & Years in HMH + Vorst Nationaal.

Dit is met afstand de meest overrated band van het afgelopen jaar.

Ik verwacht wel aanwezig te zijn bij Together Pangea in de Effenaar.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
De eerste drie data van de Piano & Microphone tour van Prine!
http://www.ticketmaster.co.uk/promo/86rwun
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Oneohtrix point never in Muziekgebouw aan 't IJ. Toffe locatie voor zo'n act. Ga ik misschien wel heen.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Geeen idee of het iemand boeit maar Night Beats en PINS staan in Bitterzoet op 22 Februari. Een best mooie combinatie voor 10 euro. Night Beats staan de dag ervoor ook in de Ekko.

En op de site van King Gizzard & TLW staat ook al een week lang dat ze 20 Februari in de Tolhuistuin staan. Maar daar is nog niks over te vinden op de paradiso site. Vind ik nog een best grote zaal voor hun eigenlijk. Of wellicht iets voor de indiestad.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
5 maart: John Coffey - The Homecoming in Tivoli. Met als supports King Gizzard & The Lizard Wizard, Black Peaks en Frank Carter and the Rattlesnakes. Dan houdt t niet op: er is ook eten van The Village, Just Like Your Mom en Brouw. Tot slot, last but not least: speciaal John Coffey-bier!!

Count me in :)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
5 maart: John Coffey – The Homecoming in Tivoli. Met als supports King Gizzard & The Lizard Wizard, Black Peaks en Frank Carter and the Rattlesnakes. Dan houdt t niet op: er is ook eten van The Village, Just Like Your Mom en Brouw. Tot slot, last but not least: speciaal John Coffey-bier!!

Count me in
simple-smile.png

Prachtnieuws dit man. Erg tof dat Frank Carter er ook bij is, hier ben ik 100% zeker bij! De nieuwe EP zal hier overigens ook voor het eerst te verkrijgen zijn. Tickets: €20.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
5 maart: John Coffey – The Homecoming in Tivoli. Met als supports King Gizzard & The Lizard Wizard, Black Peaks en Frank Carter and the Rattlesnakes. Dan houdt t niet op: er is ook eten van The Village, Just Like Your Mom en Brouw. Tot slot, last but not least: speciaal John Coffey-bier!!

Count me in

Oeh, dit is wel een hele mooie inderdaad.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.348
6.569
31 March
DeWolff

pop/rock
aanvang 20:30 | open 20:00 | einde 23:00
Voorverkoop: € 17,00 | Student/CJP: € 15,00 | Avondkassa: € 18,00

In de acht jaar dat DeWolff bestaat, is ze inmiddels uitgegroeid tot één van de grootste live bands van Nederland. In de tussentijd brachten ze vijf studio albums uit, een boek met een live DVD van de show op Lowlands en 1 mei j.l. verscheen er zelfs een live album. Op vrijdag 20 november presenteerde DeWolff 'Sugar Moon'. Het is de eerste single, afkomstig van het aankomende album 'Roux-Ga-Roux' dat op 5 februari volgend jaar uitkomt.

DeWolff presenteert volgend jaar op 4 februari hun nieuwste album ROUX-GA-ROUX in de grote zaalvan poptempel Paradiso. Het album verschijnt vervolgens op het eigen Electrosaurus Records inNa de releaseshow trekt de band in rap tempo door heel Nederland voor de ROUX-GA-ROUX ReleaseTour.
http://www.nieuwenor.nl/event/dewolff-nieuwenor
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.348
6.569
DeWolff
49 min. ·
Watch out, the Roux-Ga-Roux is on the loose: VISIONS Magazin is premiering our video for "SUGAR MOON". RIGHT NOW!
NOV 20: DE - Kaufbeuren, ROUNDHOUSE Kaufbeuren
NOV 21: DE - Siegen, Vortex Surfer Musikclub
NOV 22: DE - Aachen, Musikbunker Aachen
NOV 25: DE - Rimsting, Feuerwehrhaus
NOV 26: AT - Salzburg, Rockhouse Bar
NOV 27: DE - Weil Der Stadt, JHKloster
NOV 28: AT - Innsbruck, p.m.k
NOV 29: AT - Vienna, ((szene)) Wien
DEC 04: FR - Rennes, Rencontres Trans Musicales
DEC 05: BE - Dendermonde, Geruis @ Belgica
DEC 19: CH - La Chaux-de-Fonds, Bikini Test
DEC 20: CH - Geneva, @Le Le Bouffon de La Taverne
JAN 14: NL - Groningen, Eurosonic Noorderslag
JAN 28: FR - Lille, L'Aéronef
FEB 04: NL - Amsterdam, Paradiso Amsterdam - releaseparty
FEB 20: NL - Roterdam, ScumBash Festival
MAR 24: NL - Groningen, Vera Groningen
MAR 25: NL - Deventer, Het Burgerweeshuis
MAR 26: NL - Leeuwarden, Podium Asteriks
MAR 31: NL - Heerlen, Poppodium Nieuwe NOR
APR 01: NL - Nijmegen, Doornroosje
APR 02: NL - Hengelo, Poppodium Metropool
APR 03: NL - Breda, Mezz Breda
MAY 07: NL - Utrecht, TivoliVredenburg
Visons article: http://bit.ly/1PQKh0i
Suburban Records, Electrosaurus Records, popup-records [Germany]
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.423
653
The Cure:
- Sportpaleis, 12 november 2016
- Ziggo Dome, 13 november 2016

Eindelijk een kans om The Cure eens live te zien, kon er door een examen op vrijdagochtend niet bij zijn op hun Werchtershow. En dan nog in een zaal, niet te missen!

Voor diegenen die niet bekend zijn met zaalshows van The Cure: duren ergens rond de 3 uur, en klokken af op 40 à 41 nummers (!), zowel de hits als fan favourites en b-kantjes.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.201
1.238
The Cure:
– Sportpaleis, 12 november 2016
– Ziggo Dome, 13 november 2016

Eindelijk een kans om The Cure eens live te zien, kon er door een examen op vrijdagochtend niet bij zijn op hun Werchtershow. En dan nog in een zaal, niet te missen!

Voor diegenen die niet bekend zijn met zaalshows van The Cure: duren ergens rond de 3 uur, en klokken af op 40 à 41 nummers (!), zowel de hits als fan favourites en b-kantjes.

Ik zal er zeker bij zijn (in het Sportpaleis). Fantastische groep.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Cage the Elephant in de melkweg. Bandje wat ik vroeger veel luisterde, zijn wel een beetje afgegleden met het laatste album. Maar show op Lowlands was wel sterk.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Cage the Elephant in de melkweg. Bandje wat ik vroeger veel luisterde, zijn wel een beetje afgegleden met het laatste album. Maar show op Lowlands was wel sterk.

Geweldige liveband.

Underworld doet naast Paaspop ook een losse zaalshow in de Paradiso.
En Glen Hansard komt volgend jaar maart naar Tivoli Vredenburg.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
The Notwist preforming Neon Golden op Cross-Linx 2016. (25-28 Febr. in Eindhoven/Amsterdam/Rotterdam/Groningen)
Alleen een beetje prijzig.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Typhoon in de HMH, helemaal verdient.
Dotan in de Ziggo, iets wat overdreven voor de Ziggo maar oke
Kesington in de Ziggo, begrijpend omdat alle gezinnen in Nederland helemaal fan zijn van deze band.

Maar nu...
22 april 2016... Mis Montreal in de HMH, jezus, zit elke boerderij al volgeboekt in de periode?
 

Ivo

Randprogramma
1 sep 2015
149
0
Maar nu…
22 april 2016… Mis Montreal in de HMH, jezus, zit elke boerderij al volgeboekt in de periode?
Hoe gaat zij in godsnaam de HMH vol krijgen? Zijn er daadwerkelijk genoeg huisvrouwen die om haar muziek geven?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Protomartyr in Vera op 7 April. Misschien een voorbode voor wat optredens op een handigere plek.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken