Concertaankondigingen

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Iemand wel eens in de Vereeniging in Nijmegen geweest? Joanna Newsom wordt sowieso Nijmegen, maar toch benieuwd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.344
6.568
:oops:
#‎tmNew‬ Voelen jullie dat ook? Bieber fever op komst! What do you mean? Komt Justin Bieber deze kant op dan? Jaaaaaaaa!! Justin Bieber komt naar Nederland! De zanger dropt hit na hit, en zorgt ervoor dat heel wat Nederlanders niet meer kunnen ontkennen dat ook zij nu een belieber zijn. Tijd voor een mega vette show dus, Bieber kennende.
Volgend jaar op 8 oktober komt hij voor een concert naar GelreDome in Arnhem! Tickets zijn te koop vanaf donderdag 17 december om 10:00u via: http://bit.ly/1OfQkY6
Datum: zaterdag 8 oktober 2016
Locatie: GelreDome, Arnhem
Ticketverkoop start: donderdag 17 december om 10:00u
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
1f633.png


#‎tmNew‬ Voelen jullie dat ook? Bieber fever op komst! What do you mean? Komt Justin Bieber deze kant op dan? Jaaaaaaaa!! Justin Bieber komt naar Nederland! De zanger dropt hit na hit, en zorgt ervoor dat heel wat Nederlanders niet meer kunnen ontkennen dat ook zij nu een belieber zijn. Tijd voor een mega vette show dus, Bieber kennende.
Volgend jaar op 8 oktober komt hij voor een concert naar GelreDome in Arnhem! Tickets zijn te koop vanaf donderdag 17 december om 10:00u via: http://bit.ly/1OfQkY6
Datum: zaterdag 8 oktober 2016
Locatie: GelreDome, Arnhem
Ticketverkoop start: donderdag 17 december om 10:00u



ik heb de gillende meiden al gehoord hier. gaat wat worden oh god adelle taferelen?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
En op de site van King Gizzard & TLW staat ook al een week lang dat ze 20 Februari in de Tolhuistuin staan. Maar daar is nog niks over te vinden op de paradiso site. Vind ik nog een best grote zaal voor hun eigenlijk. Of wellicht iets voor de indiestad.
Nu eindelijk officieel. Alleen niet in de Tolhuistuin maar in een of andere brouwerij(?) dichtbij de tolhuistuin. 'Paradiso presenteert ze op zaterdag 20 februari op een bijzondere locatie: Oedipus Brewing.'

Het is het eerste concert dat Paradiso presenteert bij Oedipus Brewing, een speciaalbierbrouwerij in Amsterdam Noord. Op deze avond krijg je naast een flinke dosis gitaar dus ook een lekker glas speciaalbier voorgeschoteld.
http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/King-Gizzard-The-Lizard-Wizard-locatie-Oedipus-Amsterdam-Noord.htm
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Very excited / honored to say that I'll be opening some dates for Joanna Newsom early next year, playing an all-new solo set. I'll be on both the European and the West Coast legs of her tour, in late winter / early spring. Hope to see some of you guys out there! asdkljaslkfjalw;ekjwal;erjwerpiwuerpoiwueropialkj;kJ;lkwj;lkejrew
-Robin

(De zanger van Fleet Foxes)
Nog mooier! Benieuwd of ie ook festivals gaat doen.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ah, dit is verhelderend!
Hoi Matthijs,

Bij deze antwoord op je vragen:
- Concerten met maximaal 100 plekken gaan naar de mensen die zich als eerste hebben aangemeld via het RSVP INDIESTAD Facebook evenement. Daarna gaat de lijst dicht.

- Voor concerten die uitverkopen zijn de Indiestadpas plekken gereserveerd

- Ik heb je op de lijst gezet voor de nieuwsbrief. Als het goed is ontvang je er vanmiddag 1 met een hele mooie bevestiging J


Groet,

Jurry

Die bevestiging zal dan wel King Gizzard zijn.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Verdomme, heb ik me net voor alle reguliere fb events aangemeld, moet je je blijkbaar voor het indiestad RSVP event aanmelden. Pff lekker aan het spammen zo. Goh ik heb hier echt zo'n hekel aan, alsof ik pretentieus aan het doen ben van 'kijk mij naar concerten gaan'. Normaal gesproken meld ik me niet voor fb concerten aan, en dan nu dubbel...
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Oedipus bier is in ieder geval heel lekker, dus dat zit goed.
Dubbel feest.

Ought 29 April in de Tolhuistuin. 'Enige Nederlandse concert' aldus de paradiso site. (Ook indiestadpas)
http://paradiso.nl/web/Agenda-Item/Ought-locatie-Paradiso-Noord-Tolhuistuin.htm
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Los van het gedoe met die pas, is ie het geld wel dubbel en dwars waard. En dan kan je ook nog eens leuke dingen als Shigeto meepakken waar ik anders sowieso niet heen was gegaan.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Verdomme, heb ik me net voor alle reguliere fb events aangemeld, moet je je blijkbaar voor het indiestad RSVP event aanmelden. Pff lekker aan het spammen zo. Goh ik heb hier echt zo’n hekel aan, alsof ik pretentieus aan het doen ben van ‘kijk mij naar concerten gaan’. Normaal gesproken meld ik me niet voor fb concerten aan, en dan nu dubbel…

Verdomme Matthijs, heel munne wall vol met jouw events :p
 

Ivo

Randprogramma
1 sep 2015
149
0
Verdomme, heb ik me net voor alle reguliere fb events aangemeld, moet je je blijkbaar voor het indiestad RSVP event aanmelden. Pff lekker aan het spammen zo. Goh ik heb hier echt zo’n hekel aan, alsof ik pretentieus aan het doen ben van ‘kijk mij naar concerten gaan’. Normaal gesproken meld ik me niet voor fb concerten aan, en dan nu dubbel…
Hahaha, same here :--(
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Big Ups + Meatbodies + Iguana Death Cult in AreaFiftyOne in Eindhoven. Best een mooi setje namen voor 10 euro.
http://www.effenaar.nl/agenda/8371

edit: Iguana Death Cult doet trouwens ook de support van together Pangea bij wat shows
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
is het nog mogelijk dat AC/DC met hun nieuwe tour ook nog naar nederland komen of dat we naar belgie moeten?....
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Dit topic is voor aankondigingen, maak hier alsjeblieft geen Pinkpop 2.0 van. Er is ook een AC/DC topic.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
EODM

We are proud to announce that our rescheduled European tour -- now called 'The Nos Amis Tour' -- will begin on February 13th. And we cannot wait to see your beautiful faces.
Full details + dates here: http://eodmofficial.com/

Dat is ook wel goed nieuws.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken