Concertaankondigingen

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Public Service Broadcasting 11 April in de Tolhuistuin. Vond het best tof vorige keer dus ga ik wel weer heen denk. Wellicht iets voor Indiestad want ik weet niet waarom ze opeens in een grotere zaal staan, kregen de Sugarfactory ook niet vol vorig jaar.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.194
1.218
Public Service Broadcasting 11 April in de Tolhuistuin. Vond het best tof vorige keer dus ga ik wel weer heen denk. Wellicht iets voor Indiestad want ik weet niet waarom ze opeens in een grotere zaal staan, kregen de Sugarfactory ook niet vol vorig jaar.

Jammer, geen datum voor België. Al gezien als voorprogramma van Manic Street Preachers, die mannen zijn goed!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.391
585


Dit maakt iemand gelukkig, integraal UP en closer.

Holy shit, dit is facking vet. Ik ga meteen kaartjes kopen voor Roosje wanneer het kan. Ik kan niet wachten om de basslijntjes gespeeld te horen worden door Peter Hook himself, holy damn :D
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Nice! ik zag het vanmiddag ook voorbijkomen, wordt prima uitgevoerd/gezongen door Peter Hook? iemand ooit live gezien? 22,50 sowieso niks van te zeggen.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Geen idee, maar ook al zijn zijn zangkunsten niet optimaal kan je je niet echt een buil vallen aan 2-3 uur livemuziek van zo'n bassist voor dat geld.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wel opvallend dat hij zoveel zalen aandoet met een enorm verschil in capaciteit.

Zit dit niet allemaal tussen de 850-1500 ?

Edit: Eventjes gespiekt en denk tussen de 1100-1500 zelfs. Valt wel mee toch?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Dat is toch al bijna een verdubbeling. TiVre is zelfs 2000. Hedon ben ik sinds de verbouwing niet geweest, maar dat was heel klein.

Oke, eigenlijk is het niet heel gek, tuurlijk trek je meer mensen in Amsterdam en Utrecht dan in Zwolle. Eigenlijk verbaast het me meer dat de capaciteit van alles bij elkaar zo groot is. Staat bijna gelijk aan HMH, maar die zie ik hem niet uitverkopen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Oke, eigenlijk is het niet heel gek, tuurlijk trek je meer mensen in Amsterdam en Utrecht dan in Zwolle. Eigenlijk verbaast het me meer dat de capaciteit van alles bij elkaar zo groot is. Staat bijna gelijk aan HMH, maar die zie ik hem niet uitverkopen.

Yep, niet normaal hoeveel datums.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.422
653
Tickets At The Drive-In binnen. Reden minder om nog naar Pukkelpop te moeten deze zomer (veronderstel dat ze daar staan).
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.531
1.726
The Last Shadow Puppets staan op 7 april in Paradiso, geen Belgische datum.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
http://pitchfork.com/news/63117-the-last-shadow-puppets-announce-tour/

Daar ben ik in ieder geval bij. Zal wel geen Nederlands festival worden dan?

Edit: Ah, nou kan opzich nog wel als ik de data zo bekijk.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.531
1.726
Martijn wrote:
The Last Shadow Puppets staan op 7 april in Paradiso, geen Belgische datum.


Hoe weet je dit?
Ik vind het nergens.
http://pitchfork.com/news/63117-the-last-shadow-puppets-announce-tour/

Zal morgen wel door de zalen worden bevestigd inclusief info over de kaartverkoop.
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Daar moet ik heen! Zal wel binnen paar minuten uitverkocht zijn, helemaal als 3fm ook nog even gaat hypen vanavond en morgen.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.531
1.726
Als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief voor woensdag krijg je een pre-sale link, iig twee kansen om een kaartje te scoren.

Edit: prijs is wel belachelijk hoog. €42 en dan komen er nog servicekosten en lidmaatschap bij, waardoor je uiteindelijk bijna €50 kwijt bent.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken