Concertaankondigingen

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Was toch ook wel een beetje te verwachten die prijs toch? Ik ga het in ieder geval niet laten lopen, zo vaak touren ze ook weer niet en Paradiso is dan nog wel een erg mooie locatie.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.531
1.726
Denk dat ik het laat zitten. Prijs was geen probleem geweest als de nieuwe plaat al uit was gekomen, maar je blijft nu met je kaartjes zitten als je de plaat niet goed vindt. Dan maar op dezelfde avond naar Damien Jurado in Doornroosje.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Eens kijken wat ik ga doen, maar net zoals John al zegt, ik wil deze Paradiso gig eigenlijk niet laten lopen.
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Lastig.. Ik wil eigenlijk ook echt. Maar geen idee of er dan iemand mee kan/wil, dus wilde er gewoon 2 kopen, maar straks heb ik één ticket over waar ik niets mee kan...
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Is er geen mogelijk om zulke tickets te annuleren/terugverkopen aan ticketmaster?
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Volgens mij niet...
Wil dit concert eigenlijk niet laten schieten.

Voor The Libertines in de Paradiso te lang gewacht met kaartje kopen (Iemand nog een tegen kostprijs? ) :p
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Lastig.. Ik wil eigenlijk ook echt. Maar geen idee of er dan iemand mee kan/wil, dus wilde er gewoon 2 kopen, maar straks heb ik één ticket over waar ik niets mee kan…
Voor de eerste keer is het misschien een drempel, maar alleen naar concerten gaan kan heel fijn zijn.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Er hangt een poster in Paradiso van Shellac 9 juni in de Tolhuistuin.
Geen idee of dat al aangekondigd was eigenlijk
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Post Pop Depression van Iggy Pop en Josh Homme:
10 mei in de HMH

http://www.mojo.nl/concerten/iggy-pop/
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Morgen pre-sale TLSP
simple-smile.png
1f60e.png
1f61b.png
1f61b.png
Ik ben wel benieuwd hoe de verkoop verloopt. Als ik bij die posts op de Paradiso facebook kijk schrikt die prijs toch wel wat mensen af. En dan nog dat tickets op naam gedoe waardoor mensen nog voorzichtiger zijn.. Ik hoor ook dat heel veel mensen precies in hun tentamenweek zitten dan.
Uiteindelijk zal het toch wel uitverkopen, maar oke.. Ik ga ook een poging doen.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Freazy wrote:
Morgen pre-sale TLSP
simple-smile.png
1f60e.png
1f61b.png
1f61b.png



Ik ben wel benieuwd hoe de verkoop verloopt. Als ik bij die posts op de Paradiso facebook kijk schrikt die prijs toch wel wat mensen af. En dan nog dat tickets op naam gedoe waardoor mensen nog voorzichtiger zijn.. Ik hoor ook dat heel veel mensen precies in hun tentamenweek zitten dan.
Uiteindelijk zal het toch wel uitverkopen, maar oke.. Ik ga ook een poging doen.

Volgens mij zal de helft van het publiek bestaan uit Britten, als ik even naar Twitter kijk. Beetje vooroordeel, maar ik vind Brits publiek vaak strontvervelend :(
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Volgens mij zal de helft van het publiek bestaan uit Britten, als ik even naar Twitter kijk. Beetje vooroordeel, maar ik vind Brits publiek vaak strontvervelend

In een grote HMH zorgen die Britten altijd voor belachelijk veel sfeer als ik terugkijk naar een Libertines optreden. Maar voor een 'klein' paradiso is het soms iets teveel van het goede, die gasten zuipen zich helemaal naar de klote.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Freazy wrote:
Volgens mij zal de helft van het publiek bestaan uit Britten, als ik even naar Twitter kijk. Beetje vooroordeel, maar ik vind Brits publiek vaak strontvervelend

In een grote HMH zorgen die Britten altijd voor belachelijk veel sfeer als ik terugkijk naar een Libertines optreden. Maar voor een ‘klein’ paradiso is het soms iets teveel van het goede, die gasten zuipen zich helemaal naar de klote.
Heb Arctic Monkeys een keer gezien in Londen en was toen mee met een paar Britten. Dat was ergens heel leuk, maar voor één keer...
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Bo Ningen als support voor Savages in de Melkweg. Volgens mij gaat daar iemand hier heel blij mee zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken