Concertaankondigingen

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik heb gewoon HF Young tickets voor 19 euro geselecteerd John!
Ja ik zag het later ook. Nouja, eerst zo maar proberen. Gaat vast ook wel lukken.

Ben er ook bij :), mogwai wacht ik nog even af. Atomic is het nieuwe album toch?
Klopt, speciaal gemaakt voor bij dei film. Zijn ook al 2 nummers van uitgebracht volgens mij.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.524
1.718
Shit, ik ben momenteel op vakantie maar wil ook graag tickets bestellen als deze maar €19,- zijn (ik ben in het bezit van een CJP-pas)… Maar ik kan nergens vinden waar ik HF Young tickets kan selecteren
Als je op de pagina bent waarop je je plaats kunt aanklikken op de plattegrond, zou je daaronder bij kaartsoort moeten kunnen veranderen dat je een CJP of zo'n HF Young kaartje wilt hebben.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Wessel wrote:
Ik heb gewoon HF Young tickets voor 19 euro geselecteerd John!

Ja ik zag het later ook. Nouja, eerst zo maar proberen. Gaat vast ook wel lukken.

MRMantel wrote:
Ben er ook bij :), mogwai wacht ik nog even af. Atomic is het nieuwe album toch?

Klopt, speciaal gemaakt voor bij dei film. Zijn ook al 2 nummers van uitgebracht volgens mij.

Ooh vet, zoiets verkoopt toch niet uit? Wil toch wel even op de release wachten.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Denk dat het kunnen laten zien van een geldige studentenpas voldoende zal zijn, maar voor de zekerheid kun je beter even een mail sturen naar de organisatie.
Ik heb ondertussen een mailtje terug en het is inderdaad gewoon voldoende om een geldige studentenpas te laten zien.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Lil' Kleine staat 18 maart in Paradiso, voor maar 13,50. Buitenkansje om hem nog in een intieme setting te zien!!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Na al die LGW (en andere) verhalen lijkt mij dat best wel indrukwekkend om een keer mee te maken.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Parquet Courts 23 Juni in de Tolhuistuin. Ook te bezoeken met de Indiestadpas. Wat een feest

Edit: Oh, facebook evenement was al binnen een paar minuten verwijderd. Waarschijnlijk waren ze daar ook iets te enthousiast
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Damn, die indiestadpas is echt een prima deal als ik dat zo zie elke keer. Hoeveel hebben jullie er toen voor betaald?
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
3 juni White Lung in Tolhuistuin. Ook met indiestadpas!

@wessel de pas kostte 25 euro, en dan nog 3-4 euro servicekosten. Dat noem ik inderdaad een prima deal!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Damien Rice speelt in de tuin van Paleis Soestdijjk. Daar moet ik heen!

http://www.royalparklive.nl/programma/artiest/damien-rice/
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Parquet Courts 23 Juni in de Tolhuistuin. Ook te bezoeken met de Indiestadpas. Wat een feest
Edit: Oh, facebook evenement was al binnen een paar minuten verwijderd. Waarschijnlijk waren ze daar ook iets te enthousiast
Nu wel officieel dus. http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Parquet-Courts-locatie-Paradiso-Noord-Tolhuistuin.htm
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.524
1.718
PwoperFish wrote:
Parquet Courts 23 Juni in de Tolhuistuin. Ook te bezoeken met de Indiestadpas. Wat een feest
Edit: Oh, facebook evenement was al binnen een paar minuten verwijderd. Waarschijnlijk waren ze daar ook iets te enthousiast

Nu wel officieel dus. http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Parquet-Courts-locatie-Paradiso-Noord-Tolhuistuin.htm
Ah tof, drukste concertweek van het jaar met BKS en Damon Albarn. Ga nu wel zorgen dat ik Wild Nothing al tijdens BKS zie, want anders wordt het wel heel druk.

Hoop morgen een Melkbuzz kaartje te kopen voor het concert van Suuns bij Concerto, zijn daar nu voor de helft van de prijs.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0


Totaal overheen gekeken, anders had ik hiervoor mijn zaterdag vrijgehouden. Ik kan er zelf niet heen, maar als iemand niets te doen heeft komende zaterdag: sowieso doen! 12,50 is niks voor deze line up...
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0


Totaal overheen gekeken, anders had ik hiervoor mijn zaterdag vrijgehouden. Ik kan er zelf niet heen, maar als iemand niets te doen heeft komende zaterdag: sowieso doen! 12,50 is niks voor deze line up…
Oh shit had ik dan toch hier moeten plaatsen. Had me op zich wel leuk geleken, maar geen zin om alleen te gaan.
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
PwoperFish wrote:
Parquet Courts 23 Juni in de Tolhuistuin. Ook te bezoeken met de Indiestadpas. Wat een feest
Edit: Oh, facebook evenement was al binnen een paar minuten verwijderd. Waarschijnlijk waren ze daar ook iets te enthousiast

Nu wel officieel dus. http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Parquet-Courts-locatie-Paradiso-Noord-Tolhuistuin.htm

En ook het concert van Telegram op 2 mei in Paradiso is toegevoegd aan indiestad.
Ik denk dat ik er wel heen ga, was best leuk twee jaar geleden op London Calling.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken