Concertaankondigingen

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Damien Rice speelt in de tuin van Paleis Soestdijjk. Daar moet ik heen!

Valt helaas tegelijk met NOS Alive. Denk toch dat ik morgen alvast een ticket score en later verpats mocht NOS toe worden gevoegd aan mijn vakantieplanning.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
486
34
Damien Rice naar Paleis Soestdijk. Mag je niet missen natuurlijk!

Ik hoop heel erg dat het niet te snel uitverkoopt, dan heb ik morgen misschien ook nog een kans. Maar dit is natuurlijk een prachtige setting om Damien Rice te zien!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Frank Carter heeft afgezegd voor de Homecoming van John Coffey, en nu komen daar Mozes and The Firstborn en Swains voor in de plaats. 5 bands op één avond is misschien wel een beetje overkill.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Mozes and The Firstborn

Die gasten waren zo ongeïnteresseerd saai tijdens hun gig met Together Pangea. Hopelijk weten ze nu een betere indruk te maken, had meer van dat bandje verwacht.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.518
1.708
Na die BKS show maar beslissen of ik nog een van die twee shows ga meepakken. Zouden volgens TiVre op Facebook qua lengte niet van elkaar verschillen.

Television staat 16 juni met een exclusieve clubshow in het Patronaat, jammer dat BKS ze niet heeft geboekt want ga er met hun matige live reputatie geen 26 euro voor neerleggen.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Mooie line-up! De datum komt me alleen een beetje ongelukkig uit... en om mijn vakantie daar nou omheen te plannen.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.628
624
Zouden er nog meer Europese data voor Rancid worden aangekondigd? Tot nu toe alleen nog maar Groezrock, maar hoop eigenlijk nog een losse NL datum.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Destruction Unit is deze zomer voor een paar shows in NL. 5 juli in Rotterdam (Roodkapje), 6 juli Groningen (Vera) en 7 juli Amsterdam (OT301).
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.389
581
Destruction Unit is deze zomer voor een paar shows in NL. 5 juli in Rotterdam (Roodkapje), 6 juli Groningen (Vera) en 7 juli Amsterdam (OT301).



Placebo op 21 november naar de Ziggo Dome ter ere van 20-jarig bestaan

Vet! Placebo wil ik alleen heen als ze ook echt een best of-set spelen tho, niet weer dat halve laatste album. Ff afwachten, die verkopen de Ziggo toch niet uit.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
neontiger8 wrote:
Placebo op 21 november naar de Ziggo Dome ter ere van 20-jarig bestaan


Waar staat dat dan? Kan het nergens vinden.

Ik zag het op gigwise staan. Ze hebben dat nu alleen weer offline gehaald. Zal wel kloppen, want StuBru bevestigt ook show in Sportpaleis. Officieel worden ze maandag aangekondigd
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:http://www.gigwise.com/news/105933/placebo-band-for-20-year-anniversary-uk-european-tour---tickets
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken