Concertaankondigingen

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Rico & Sticks en Typhoon in de Ziggo Dome, kaarten zijn €39,50 om te staan.
Dit gaat toch nooit uitverkopen? Toch?

https://www.ziggodome.nl/event/6277421567/rico-sticks-en-typhoon
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dit gaat toch nooit uitverkopen? Toch?

Jawel, vooral door Typhoon. Rico & Sticks zijn inmiddels wel op veel plekjes te zien deze zomer.

Ik twijfel ook een beetje zelfs.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Dennis1808 wrote:
Dit gaat toch nooit uitverkopen? Toch?

Jawel, vooral door Typhoon. Rico & Sticks zijn inmiddels wel op veel plekjes te zien deze zomer.

Ik twijfel ook een beetje zelfs.
Ze gaan in ieder geval ver komen denk ik, ik zit zelf vooral te twijfelen of ik kaartjes wil kopen of dat ik de ticketswap ga afwachten.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Geen idee of er ergens een topic was van London Calling. Maar de Mei editie ziet er niet verkeerd uit. Vooral ook omdat het maar een dag is. Tot nu toe bekend:
Royal Headache - Car Seat Headrest - Methyl Ethel - Ulrika Spacek - Dilly Dally - Slum Sociable - Banff
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
EddieVerder wrote:
28 juni Bad Religion in Doornroosje (enige NL clubshow)


Jiihaa! Als het vrijdag niet lukt met de tickets voor Radiohead kan ik alsnog een kaartje voor BR kopen om mezelf te troosten.

Daar gaat de zorgtoeslag: Frank Carter & the Rattlesnakes staat namelijk in het voorprogramma van Bad Religion. Mooie affiche!
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Gloeilamp wrote:
EddieVerder wrote:
28 juni Bad Religion in Doornroosje (enige NL clubshow)


Jiihaa! Als het vrijdag niet lukt met de tickets voor Radiohead kan ik alsnog een kaartje voor BR kopen om mezelf te troosten.


Daar gaat de zorgtoeslag: Frank Carter & the Rattlesnakes staat namelijk in het voorprogramma van Bad Religion. Mooie affiche!
Ah dit is zoooo fucking nice!
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Romy wrote:
Bring me the horizon voor €34.10 in de HMH op 13 november.

Joepie! Daar worden we op de vroege ochtend wel vrolijk van
simple-smile.png
!

Yess ik ben er ook sowieso bij. Heb ze afgelopen jaar moeten missen en helaas kan ik ze komende zomer op festivals ook niet meepikken. Dit komt perfect uit dus :)
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Stoffer wrote:
Romy wrote:
Bring me the horizon voor €34.10 in de HMH op 13 november.


Joepie! Daar worden we op de vroege ochtend wel vrolijk van
simple-smile.png
!


Yess ik ben er ook sowieso bij. Heb ze afgelopen jaar moeten missen en helaas kan ik ze komende zomer op festivals ook niet meepikken. Dit komt perfect uit dus
simple-smile.png
Zoals t nu staat word dit de 4e keer in een jaar!

013
PP
Rock werchter
HMH dus :)

Ben benieuwd naar de special guests! In 013 hadden ze 2 leuke supports!
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Poppodium 013

BEVESTIGD: punkrock grootheid The Offspring staat op donderdag 16 juni voor een exclusieve NL show in 013! Als support komen de punkveteranen van Good Riddance mee. Later maken we nog een support bekend. Voorverkoop start zaterdag 26 mrt om 10:00 uur: http://www.013.nl/programma/4189/the-offspring
Event: https://www.facebook.com/events/1538668753094303/
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
JB. wrote:
Thomas wrote:
Christiaan wrote:
Above & Beyond naar de Ziggo Dome.


Whut O.O


http://www.musictimes.com/articles/68400/20160323/above-beyond-announce-abgt200-amsterdam-dates-ticket-information.htm


Ja maar, hoe kunnen deze gasten in de Ziggo Dome staan? Op Pinkpop stonden ze in de Brand Bier Stage, daarvoor had ik er nog nooit van gehoord.
Ze hebben een vrij bekende radio show over heel de wereld. En in het buitenland verkopen ze ook wel van dit soort zalen uit. Ik ben benieuwd of dat hier ook gaat gebeuren, het zou me niet echt verbazen.

Edit: en ze geven dus blijkbaar elke 50e show een groot live-concert erbij. Ik denk dus dat er uit heel Europa mensen op deze show gaan afkomen.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Niet voor mij weg gelegd, maar toch: Alice Cooper staat op 20 juni in 013, Tilburg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken