Concertaankondigingen

Placebo die oude nummers gaan spelen en aankondigen dat ze sowieso Nancy Boy en Pure Morning spelen: daar ben ik bij (Sportpaleis dan)!

What the fuck is er met die ticketprijzen voor Placebo? Dit staat op de site van de Ziggo Dome:

Toegangsprijzen
1e rang (€ 99 )
2e rang (€ 79 )
3e rang (€ 69 )
4e rang (€ 59 )
5e rang (€ 49 )

Ik ga echt geen €100,- dokken voor Placebo, hoe belangrijk die band ook voor me is. Dit is wel een beetje teleurstellend eigenlijk.

Vorig jaar Pinkpop hadden ze ook geen vol veld bij 3FM stage. Vind Ziggo dome sowieso al een maatje te groot voor deze band, maar die prijzen slaan inderdaad nergens op. Als het nu 50 euro voor eerste rang was, dan was volgens mij meer marktconform.

79 tot 99 euro voor een staanplaats kaart, hoe bedenken ze het. Wat EddieVerder al zegt; de Ziggo Dome lijkt me überhaupt als een brug te ver, laat staan voor deze prijzen.
Dit kan niet anders dan een gigantische flop worden met bijbehorende strooiacties in de weken voor het concert.

De kaarten voor het concert in het Sportpaleis in Antwerpen kosten maximaal 54 euro. Wie bepaalt die prijzen eigenlijk?

79 tot 99 euro voor een staanplaats kaart, hoe bedenken ze het. Wat EddieVerder al zegt; de Ziggo Dome lijkt me überhaupt als een brug te ver, laat staan voor deze prijzen.
Dit kan niet anders dan een gigantische flop worden met bijbehorende strooiacties in de weken voor het concert.

De kaarten voor het concert in het Sportpaleis in Antwerpen kosten maximaal 54 euro. Wie bepaalt die prijzen eigenlijk?

Klinkt als een tour die vooral door geld gedreven wordt. Als je twijfelt tussen de HMH en de Ziggo Dome, kies je enkel voor de Ziggo Dome als je dollartekens in je ogen hebt. HMH is een zoveel betere plek voor elke act met kwaliteit. Ziggo Dome is vooral een noodzakelijk kwaad.

De kaarten voor het concert in het Sportpaleis in Antwerpen kosten maximaal 54 euro.

Ik ga dus nu ook gewoon naar het Sportpaleis, dat is voor mij een halfuurtje vanuit Zeeland. Ze zoeken het maar uit daar in de Ziggo Dome

Uncle G wrote:

Klinkt als een tour die vooral door geld gedreven wordt. Als je twijfelt tussen de HMH en de Ziggo Dome, kies je enkel voor de Ziggo Dome als je dollartekens in je ogen hebt. HMH is een zoveel betere plek voor elke act met kwaliteit. Ziggo Dome is vooral een noodzakelijk kwaad.
Snap persoonlijk de haat op de Ziggo Dome niet. Vind het samen met de HMH beide prima locaties, afhankelijk van de act.

Zelf had ik voor Placebo de HMH passender gevonden, maar vind de Ziggo Dome niet per definitie een noodzakelijk kwaad. Je hebt vanaf elke plek prima zicht, het geluid is perfect en ook de logistiek is uitstekend geregeld.

Las inderdaad dat de prijzen nog niet kloppen, dus het lijkt mij aannemelijk dat ook voor de Ziggo Dome prijzen tot max 55 euro gehanteerd zullen worden.

Lees nu op de site van Ticketmaster dat de kaarten maximaal € 51,70 (en zitplaatsen vanaf € 40,70) zullen kosten. Dat lijkt me een stuk realistischer :)

Frank van der Lende (twitter) heeft het zojuist over een band die lang niet in NL heeft opgetreden. Om 16.00u zouden we via 3FM meer moeten weten. Hij spreekt van een primeur.
Over wie zou hij het hebben?

Frank van der Lende (twitter) heeft het zojuist over een band die lang niet in NL heeft opgetreden. Om 16.00u zouden we via 3FM meer moeten weten. Hij spreekt van een primeur.
Over wie zou hij het hebben?

Radiohead? Lekken ondertussen al data voor oktober, dus die gaan heel binnenkort een grote tour aankondigen...

28 juni Bad Religion in Doornroosje (enige NL clubshow)
7 november The Lumineers naar de HMH.

EddieVerder wrote:
28 juni Bad Religion in Doornroosje (enige NL clubshow)

Jiihaa! Als het vrijdag niet lukt met de tickets voor Radiohead kan ik alsnog een kaartje voor BR kopen om mezelf te troosten.

Yesss hier ben ik wss ook bij

edit: grapje waarschijnlijk toch niet, ik zie ze op Graspop :)

Eindelijk Tim Hecker officieel aangekondigd. Op een soort nieuw festival georganiseerd door Rewire, samen met o.a. Forest Swords dus dat is best wel nice. 13 euro in vvk.
http://www.korzo.nl/nl/podium/series/wild-combination

Users who are viewing this thread