Concertaankondigingen

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.391
585
Bo Ningen als support voor Savages in de Melkweg. Volgens mij gaat daar iemand hier heel blij mee zijn.

Ik zag het ja, supervet! Zal dan helaas geen lang optreden zijn maar ze zijn enorm goed live.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
@Mynoseknows https://www.facebook.com/events/525383617642492/ Ken je hier dingen van?
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0

Alleen Anne Chris Bakker. Ik heb haar een paar jaar geleden bij toeval eens live gezien met Pieter van Nooten en wat andere Nederlandse ambient-artiesten. Dat was wel indrukwekkend. Heel atmosferische/organische ambient, best wel intens. Sowieso heengaan voor 6 euro! De rest ken ik niet, maar het ziet er wel onwijs interessant uit!
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Jaa ik ga sowieso, die 6 euro gaat me de kop niet kosten. Voor jou zeker te ver? Het is wel smiddags en op zondag (als je weekend ov hebt)...
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Jaa ik ga sowieso, die 6 euro gaat me de kop niet kosten. Voor jou zeker te ver? Het is wel smiddags en op zondag (als je weekend ov hebt)…

Ohh chill, had ik niet eens gezien! Ik heb weekend OV, dus als ik dat weekend niet verhinderd ben ga ik misschien ook even. Superprima zondagmiddag besteding :).
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.524
1.718
Hoop eigenlijk nog dat ze ook op Pitch staan, maar ben bang dat ik daarop niet kan wachten want de HMH zullen ze toch ook vrij vlot uitverkopen. Eerst vanavond eens de nieuwe single beluisteren.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Vrijdag 29 april komen The Lumineers naar de Melkweg.

Eens kijken of ik wil en iemand mee krijg.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Hoop eigenlijk nog dat ze ook op Pitch staan, maar ben bang dat ik daarop niet kan wachten want de HMH zullen ze toch ook vrij vlot uitverkopen. Eerst vanavond eens de nieuwe single beluisteren.

Ik vond die single trouwens maar tegenvallen. Begon tof, maar het refrein irriteert mij een beetje.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Vrijdag 29 april komen The Lumineers naar de Melkweg.

Eens kijken of ik wil en iemand mee krijg.
34 euro excl service kosten, je bent gek...
Maar oke als je wilt, melkweg jaarleden hebben een presale link. Zal ik die sturen?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
34 euro excl service kosten, je bent gek…
Maar oke als je wilt, melkweg jaarleden hebben een presale link. Zal ik die sturen?

Ah damn 34 is wel flink,
Mocht ik het toch nodig zijn stuur ik wel eventjes een berichtje ;)
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.524
1.718
Misschien dat ik die show in Merlyn wel meepak, was vorig jaar echt goed op BKS en de show in Amsterdam is helaas niet op een gunstig tijdstip.

Vandaag is ook het programma van het Holland Festival bekend gemaakt, met een paar gave optredens. Op 11 juni staat Mogwai in het Muziekgebouw aan 't Ij, vertoning van de film Atomic waarbij Mogwai live hun soundtrack voor die film spelen. Misschien nog wel gaver is dat op de 22e Damon Albarn samen met het nationale orkest van Syrië in Carré staat, heeft echt de potentie om echt verschrikkelijk goed te zijn. Als je student bent kun je kaartjes krijgen voor 18 euro en zeker bij Albarn scheelt dat ontzettend veel.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Vandaag is ook het programma van het Holland Festival bekend gemaakt, met een paar gave optredens. Op 11 juni staat Mogwai in het Muziekgebouw aan ’t Ij, vertoning van de film Atomic waarbij Mogwai live hun soundtrack voor die film spelen. Misschien nog wel gaver is dat op de 22e Damon Albarn samen met het nationale orkest van Syrië in Carré staat, heeft echt de potentie om echt verschrikkelijk goed te zijn. Als je student bent kun je kaartjes krijgen voor 18 euro en zeker bij Albarn scheelt dat ontzettend veel.
Thanks voor de tip. Lijkt mij beide erg vet. Mogwai valt helaas tegelijk met Eindhoven Psych Lab dus dat wacht ik nog even af. Maakt het nog uit op welke school/opleiding je ingeschreven staat als student om gebruik te maken van die korting? Ik kan er niet snel iets over vinden op de site. (HvA hier).
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.524
1.718
Denk dat het kunnen laten zien van een geldige studentenpas voldoende zal zijn, maar voor de zekerheid kun je beter even een mail sturen naar de organisatie.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Denk dat het kunnen laten zien van een geldige studentenpas voldoende zal zijn, maar voor de zekerheid kun je beter even een mail sturen naar de organisatie.
Ja daar ga ik ook van uit. Anders hadden ze het vast wel iets duidelijker neer gezet. Ik heb in ieder geval al een kaartje voor een mooie plek gekocht. En voor de zekerheid ook nog maar even een mail gestuurd.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ben er ook bij :), mogwai wacht ik nog even af. Atomic is het nieuwe album toch?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Misschien nog wel gaver is dat op de 22e Damon Albarn samen met het nationale orkest van Syrië in Carré staat, heeft echt de potentie om echt verschrikkelijk goed te zijn. Als je student bent kun je kaartjes krijgen voor 18 euro en zeker bij Albarn scheelt dat ontzettend veel.

Onwijs bedankt voor deze tip!!! Kaartjes binnen.

Ik heb gewoon HF Young tickets voor 19 euro geselecteerd John!

Dit staat er over op de site.
AANMELDEN

1. Je bent niet ouder dan 39 jaar;
2. Je liket de HF Young Facebook- of LinkedIn-pagina.
3. Je kunt vervolgens voor € 19 een ticket kopen voor de geselecteerde HF Young-voorstelling. Wees er snel bij, want op = op!

Gewoon Facebook pagina liken en de tickets zijn 19 euro dus.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken