Concertaankondigingen

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Goed om te zien dat die prijzen niet geaccepteerd worden (in de facebookreacties). Ik snap dit niet, dan breek je al alle verkooprecords en dan moet je dit ook nog eens uitbuiten.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
http://www.bst-hydepark.com/news/detail/florence-the-machine-kendrick-lamar-play-barclaycard-presents-bst-hyde-park

Wat?
Florence and the machine met Kendrick en Jamie XX in het voorprogamma? Wat is dat voor vaag bij elkaar geraapt zooitje, op zo'n combinatie zit toch niemand te wachten?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Protomartyr in Vera op 7 April. Misschien een voorbode voor wat optredens op een handigere plek.
8 April in de kleine zaal van Paradiso. Daar wachtte ik op
http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Protomartyr.htm
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.392
586
Kak, geen Roosje :'(

Ze zullen wel te populair zijn voor Indiestadpas denk? Ze staan overigens ook op Motel Mozaique, misschien is dat festival ook wel een keer de moeite waard. Iemand die daar wel eens geweest is? Matthijs volgens mij?
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ja ik ben daar vorig jaar geweest. Eén dag als vrijwilliger en een dag als bezoeker. En het is echt een heel leuk festival, qua setting is het vergelijkbaar met LGW?: allemaal zalen verspreid door Rotterdam (vond het zelf ook heel leuk om die stad op zo'n manier te leren kennen), qua publiek en artiesten is het niet te vergelijken uiteraard. Maar over het algemeen ook een prima publiek en een goede sfeer. Als het uitkomt wil ik dit jaar weer gaan vrijwilligen, was vorig jaar wel ideaal want ik vind de kaartjes net wat aan de hoge kant voor de artiesten die je ziet. (en ook op de dag dat ik moest vrijwilligen kon ik tussendoor wat dingen meepakken als 'zaalsuppoost' of als het iets rustiger was.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik denk dat dat nog heel erg gaat meevallen. Florence is daar best groot, Kendrick nu een van de (commercieel) meest succesvolle en nog credible rappers.
Maar dan nog, qua sfeer sluit het totaal niet op elkaar aan. Diehard Kendrick fans hebben niets met FATM en andersom ook niet. Als ik in London zou wonen zou ik opeens een dubbele ticketprijs moeten betalen om Kendrick te zien en dan zit ik opeens opgescheept met een artiest die me echt niets kan boeien.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ze zullen wel te populair zijn voor Indiestadpas denk?
Na die goede recensies van de plaat en het optreden op LGW denk ik dat wel ja.. En meestal kondigen ze dat wel aan voor de verkoop.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Loveless wrote:
Ik denk dat dat nog heel erg gaat meevallen. Florence is daar best groot, Kendrick nu een van de (commercieel) meest succesvolle en nog credible rappers.
Maar dan nog, qua sfeer sluit het totaal niet op elkaar aan. Diehard Kendrick fans hebben niets met FATM en andersom ook niet. Als ik in London zou wonen zou ik opeens een dubbele ticketprijs moeten betalen om Kendrick te zien en dan zit ik opeens opgescheept met een artiest die me echt niets kan boeien.

Daar heb je inderdaad wel een punt,
Maar de gemiddelde festivalbezoeker is denk ik wel blij met Florence-Kendrick-Jamie XX op 1 dagje.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.392
586
BST zet altijd gekke namen bij elkaar. Maar die willen volgens mij gewoon zo veel mogelijk cashen door steeds een handjevol grote namen op 1 dag te gooien.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Vök komt weer terug naar Nederland :D
Cut_ is de support, dat worden mooie avonden!

zo 6 maart Burgerweeshuis, Deventer
di 8 maart Muziekgieterij, Maastricht
wo 9 maart Gebr. de Nobel, Leiden
do 10 mrt Mezz, Breda
vr 11 mrt Altstadt, Eindhoven
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Daniel Romano komt een paar shows doen in NL. Redelijk veel positieve reacties na zijn show op BKS dus wellicht vind iemand dit interessant.
03-JUNE: Groningen (NL) @ Oosterpoort*
04-JUNE: Utrecht (NL) @ TivoliVredenburg*
05-JUNE: Amsterdam (NL) @ Paradiso*
06-JUNE: Nijmegen (NL) @ Doornroosje*

En The Temperance Movement 5 Februari in de Melkweg. Daar waren ook wat mensen best enthousiast over als ik het goed herinner.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.523
823
Jaja, TTM is zeker interessant. Komt ook een nieuw album aan met een nieuwe gitarist
 

Ivo

Randprogramma
1 sep 2015
149
0
Joanna Newsom speelt in februari 2 shows in Nederland, 27 februari in Groningen en 28 februari in Nijmegen
Excited tbh
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken