Concertaankondigingen

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Nog nergens voorbij zien komen: Kaleo komt 30 november naar Bitterzoet.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Chance The Rapper komt op 17 november naar 013, zijn nieuwe album is heerlijk dus ben ik zeker bij! Support van o.a. Samm Henshaw :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
HOT news deze ochtend, mensen... De Red Hot Chili Peppers komen namelijk weer naar Nederland voor een show! Op 8 november 2016 staan de heren in de Ziggo Dome. Yay!
Ze hebben de wereld een tijdje laten wachten, maar eindelijk: they're back! De Red Hot Chili Peppers kwamen eerder dit jaar met hun elfde studioalbum. The Getaway is het resultaat van een nieuw muzikaal avontuur, dat de heren aangingen met Danger Mouse en Nigel Godrich.
De reguliere kaartverkoop start op 6 juli om 10.00, meer info > www.mojo.nl/redhotchilipeppers. American Express kaarthouders kunnen in de presale vanaf maandag 4 juli 10.00 uur kaarten kopen. Meer info: http://www.ticketmaster.nl/americanexpress
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Hardrockband Alter Bridge komt op donderdag 10 november naar de Heineken Music Hall! Met hun vijfde studioalbum op komst kondigt de band een Europese tour aan. De support act zal worden verzorgd door de hardrockers van Like A Storm.
De kaartverkoop start vrijdag 8 juli om 10:00 uur via http://bit.ly/29pacjM.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Bastille komt naar het Sportpaleis. Helaas heb ik een vriendin die nogal fan is ... kan ik alleen maar hopen dat tickets belachelijk duur zijn en ze alsnog niet wil gaan. Anders heb ik in februari een optreden van Bastille aan mijn been :)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Bastille komt naar het Sportpaleis. Helaas heb ik een vriendin die nogal fan is … kan ik alleen maar hopen dat tickets belachelijk duur zijn en ze alsnog niet wil gaan. Anders heb ik in februari een optreden van Bastille aan mijn been
simple-smile.png

Ook naar de Ziggo Dome zo te zien.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Rock Torhout wrote:
Bastille komt naar het Sportpaleis. Helaas heb ik een vriendin die nogal fan is … kan ik alleen maar hopen dat tickets belachelijk duur zijn en ze alsnog niet wil gaan. Anders heb ik in februari een optreden van Bastille aan mijn been
simple-smile.png



Ook naar de Ziggo Dome zo te zien.

Misschien wil ze wel twee keer :)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik heb ook gelijk een kaartje gekocht voor de 20e. Zes, Suuns en Blanck Mass in the Sugarfactory voor 20 euro is zeker niet verkeerd.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik heb ook gelijk een kaartje gekocht voor de 20e. Zes, Suuns en Blanck Mass in the Sugarfactory voor 20 euro is zeker niet verkeerd.
Ik snap de link niet helemaal, maar cool. Zal er vast ook wel bij zijn. Nog steeds niet de kans gehad om Zes ergens te zien.
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
PJ Harvey zondag 16 oktober in de HMH. Kaarten gaan vanaf overmorgen in de verkoop en kosten € 49,50 (incl servicekosten).

Ga hier wel bij zijn denk ik, vooral gezien de lyrische reacties op haar shows deze zomer. Haar nieuwe album zit alleen nog niet echt in mijn systeem merk ik..
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Album komt live veel beter tot zijn recht, viel bij mij ook pas na de show. Sowieso bij.
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
https://www.doornroosje.nl/event/monkey3-1000mods-moaning-cities/

Iemand die een van deze bands kent? Aankondiging lijkt wel interessant, maar ken ze niet. En zit momenteel op m`n werk waardoor ik even niet kan checken :)
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Als goedmakertje voor het afgelaste concert van afgelopen april komt DIIV 28 september toch nog naar Paradiso :D
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Freazy wrote:
Als goedmakertje voor het afgelaste concert van afgelopen april komt DIIV 28 september toch nog naar Paradiso
1f600.png



Haha ik zag de aankondiging al en wist dat jij er blij mee zou zijn ^^
Zelf hoef ik er niet meer naartoe, vond het een beetje saai op BKS.

Serieus? Ik heb er echt van genooooten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken