Bruce Springsteen

ycagwyw

Campingartiest
11 sep 2023
81
33
Vandaag in de gewone sale ook nog een Golden Circle voor Werchter weten te kopen. Ik snap alleen niks van de queue. Veel later 'aangesloten' en veel lager queu nummer dan een vriend.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
684
622
Tickets voor de donderdag had ik al binnen, nu ook voor zaterdag omdat in het weekend toch wel wat praktischer is. Voor donderdag dus nog 2 tickets te koop, weet iemand wanneer de re-sale via Ticketmaster open gaat?
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
647
512
Prato B voor Milaan in the pocket, maar nu twijfel ik tussen FOS voor Praag of Prato B voor Milaan. Allebei is te gortig...
 

Jean.

Playlistbediener
30 apr 2014
8
3
Prato B voor Milaan in the pocket, maar nu twijfel ik tussen FOS voor Praag of Prato B voor Milaan. Allebei is te gortig...
Ik was binnen maar dan inlogproblemen. Nu zijn de staanplaatsen uitverkocht. Dus als je er vier op overschot hebt voor Milaan, koop ik er graag over ;).
 

Goose00

Nieuw lid
31 okt 2023
1
2
Werchter vandaag wel gelukt om GC kaarten te krijgen & Milaan ook binnen: 1ste ring.
Werchter nu 3 (gewone) kaarten over, die mogen straks in de verkoop (tegen de normale kostprijs natuurlijk)
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en jaydee76

huug

Playlistbediener
5 aug 2023
29
36
Ben ik de enige die zich daar ook een beetje aan stoort af en toe. Van die Springsteen liefhebbers die op Facebook en Fora zo vaak mogelijk laten weten voor hoeveel steden ze kaarten hebben en daarmee pochen. Geniet vooral, je spaarrekening is je gegund. Maar het is geen wedstrijd waarmee je andere fans hoeft te verslaan die niet die financiële ruimte hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en jimmywe

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.404
1.914
Das niet OK voor de toekomst, waar gaat dit eindigen...
Madonna verzette ook 2 sportpaleizen aan nog hogere prijzen. Maar inderdaad, dit is compleet van de pot gerukt.
Benieuwd naar de ticketprijzen van de festivals, zal ook wel een stuk duurder zijn.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.435
zelfs de Rolling Stones hun laatste tour ging niet zo hard toch met die belachelijk hoge prijzen?
Of waren die prijzen nog hoger dan Bruce?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken