Bruce Springsteen

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.601
606
Heeft er iemand toevallig nog een code voor mij die je zelf niet nodig hebt? Ik zou heel graag gaan!

En hoe krijgen jullie deze pre sale links, ik had vorig jaar kaartjes voor 3 shows en de 2 keer ervoor dat hij in europa was ook kaartjes via ticketmaster gekocht. Of heeft dat er niks mee te maken ?
Ik zou zeggen check je spam.
 
  • Leuk
Waarderingen: fallingsky

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.910
Heeft er iemand toevallig nog een code voor mij die je zelf niet nodig hebt? Ik zou heel graag gaan!

En hoe krijgen jullie deze pre sale links, ik had vorig jaar kaartjes voor 3 shows en de 2 keer ervoor dat hij in europa was ook kaartjes via ticketmaster gekocht. Of heeft dat er niks mee te maken ?
De links van de presales staan in het andere topic.
 
  • Leuk
Waarderingen: fallingsky

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.227
826
Vanavond kwam weer een Ticketmaster screenshot langs met fietsenstallingen Goffertpark voor 26 juni online. Geen idee of 't legit is, kwam van "ticketmasterpartners.com", een domein dat ik niet eerder kende. Als 't klopt, kan Glastonbury nog steeds. Maar dan zou hij dus voor het eerst sinds The River tour (of nog daarvoor) weer 2 avonden achter elkaar spelen.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
660
522
Vanavond kwam weer een Ticketmaster screenshot langs met fietsenstallingen Goffertpark voor 26 juni online. Geen idee of 't legit is, kwam van "ticketmasterpartners.com", een domein dat ik niet eerder kende. Als 't klopt, kan Glastonbury nog steeds. Maar dan zou hij dus voor het eerst sinds The River tour (of nog daarvoor) weer 2 avonden achter elkaar spelen.
Uitgesloten…
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

glider5

Playlistbediener
1 mei 2023
20
2
Iemand die FOS bij Bruce kan vergelijken met de Diamond Pit van de Stones?
Bij de Stones ga ik normaliter de complete tour af in de Diamond Pit. Zelfs als je last-minute aankomt sta je dan nog wel prima en is het niet bomvol (ik ga niet iedere show voor de rail).

Is dat bij Bruce in FOS idem?
De complete tour af in diamond pit? Zal ik mijn bankrekening nummer even doorgeven? ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken