Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag in de gewone sale ook nog een Golden Circle voor Werchter weten te kopen. Ik snap alleen niks van de queue. Veel later 'aangesloten' en veel lager queu nummer dan een vriend.
Tickets voor de donderdag had ik al binnen, nu ook voor zaterdag omdat in het weekend toch wel wat praktischer is. Voor donderdag dus nog 2 tickets te koop, weet iemand wanneer de re-sale via Ticketmaster open gaat?
Werchter vandaag wel gelukt om GC kaarten te krijgen & Milaan ook binnen: 1ste ring.
Werchter nu 3 (gewone) kaarten over, die mogen straks in de verkoop (tegen de normale kostprijs natuurlijk)
Poehh, stress-ochtend. Milaan nog niet gelukt, maar de officiële verkoop daarvan is maandag. Inmiddels wel in the pocket (allemaal Golden Circle / FOS / Pit):
Cardiff
Nijmegen 1 & 2
Stockholm 1 & 2 (maar pak alleen 2 mee, denk ik)
Londen 1 & 2
Ben ik de enige die zich daar ook een beetje aan stoort af en toe. Van die Springsteen liefhebbers die op Facebook en Fora zo vaak mogelijk laten weten voor hoeveel steden ze kaarten hebben en daarmee pochen. Geniet vooral, je spaarrekening is je gegund. Maar het is geen wedstrijd waarmee je andere fans hoeft te verslaan die niet die financiële ruimte hebben.
Madonna verzette ook 2 sportpaleizen aan nog hogere prijzen. Maar inderdaad, dit is compleet van de pot gerukt.
Benieuwd naar de ticketprijzen van de festivals, zal ook wel een stuk duurder zijn.